Shithole countryn määritelmä?
Ihmisistähän siinä termissä on tietenkin kyse, eikä esim. valtion maantieteellisestä sijainnista ja sen suorista vaikutuksista.
Eli miksiköhän ihmisten muodostama yhteiskunta on joissakin paikoissa ns. shithole country, mutta toisaalla taas ei?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei valkolainen maa. Se on sääntö numero 1 näissä.
Miksi ei-valkoisissa maissa on ihmisten muodostama yhteiskunta pääosin shithole country?
Shithole country on maa jossa naisilla ei ole oikeutta päättää pukeutumisestaan ja jossa vääristä ajatuksista joutuu vankilaan.
Tämän päivän uutisissa kerrottiin Antoinette Sithole -nimisestä naisesta. Lieneekö hänen kotimaansa shithole country?
Olen itse mies kirjoitti:
Shithole country on maa jossa naisilla ei ole oikeutta päättää pukeutumisestaan ja jossa vääristä ajatuksista joutuu vankilaan.
Tämä juuri kiinnostaisi, että miksi nämä shithole countryt eivät vain päätä että "nyt nousemme pois tältä shithole country listalta", vaan sen sijaan jatkavat shitholeilua.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies kirjoitti:
Tämä juuri kiinnostaisi, että miksi nämä shithole countryt eivät vain päätä että "nyt nousemme pois tältä shithole country listalta", vaan sen sijaan jatkavat shitholeilua.
Shitholeilu...😁😁😁 t i r s k
Tämä on kiinnostava aihe, joskin poliittisesti tietysti hieman epäkorrekti eikä siksi ns. paremman väen tai maailman halaajien keskuudessa ota tuulta alleen.
Mutta haluaisin ihan rehellisesti tietää: miksi tietyissä maissa, eli ihmisten muodostamissa yhteiskunnissa, sosiaaliset ongelmat jatkuvat vuosista toiseen? Siis samaan aikaan kun toisessa paikassa ihmiset osaavat käyttäytyä järkevämmin.
Ei valkolainen maa. Se on sääntö numero 1 näissä.