Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi kerralla, kun juoruatte selän takana työpaikalla

Vierailija
21.10.2018 |

Muistakaa, että olette sitten myös iloisia veronmaksajia, kun kohteenne on kyllästynyt toimintaanne ja valitsee loppuelämäkseen onnellisen työttömyyden!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöpöpö. Minä en juorua ilkeitä. Ja jos joku noin kaipaa työttömäksi, se ei tarvitse tekosyyksi juoruja.

Vierailija
2/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöpöpö. Minä en juorua ilkeitä. Ja jos joku noin kaipaa työttömäksi, se ei tarvitse tekosyyksi juoruja.

Kiusaaminen eli henkinen väkivalta ei ole mikään tekosyy vaan totisinta totta. No, valopäät saa mitä tilaa, vaikka kuinka yrittävät vinkua uhrin omaa vikaa ja itselle oikeutta saada olla mulccu. Ei se kuulkaa niin mene. Ja ap, pistä pska jakoon vaan, sillä niin tämä maailma makaa, samat säännöt kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Aspergeria kiusataan. Mutta mikään ei ole sen oma vika, tietenkään.

Vierailija
4/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kiusaajat, eestään saattaa hyvinkin löytää jotain minkä on luullut jo taakseen jättäneen. Vain lapset ja oikeustoimikelvottomat eivät ole itse omista teoistaan täysin vastuussa, muut on ja sitten on turha itkeä kun vastuuseen joutuu. Tai saa nokkaan kun kiusatut kyllästyy.

Vierailija
5/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules luuseri, niin kiusataan monia muitakin. Olet kiltti ja hiljainen tai osaat paremmin tai mitä vaan, mutta aina keskenkasvuiset aikuislapset keksii syyn nälviä ja vttuilla. Milloinkahan tämä muuttuisi täällä meidän sivistymättömässä itäeurooppalaisessa barbariassa? Ainakaan ei kovin vakuuttavalta näytä, mutta itse olen ainakin päättänyt, että ikinä en enää poskea käännä, en ikinä. Että metoo ja sulla ehkä kohta sama ei tyyli muutu? OIkein!

Vierailija
6/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin te, jotka jätätte ylimielisesti uudet ihmiset opastamatta, jotta saatte tuntea itsenne päteviksi. Minä jaksan työttömänä, kun mietin, että te maksatte tämän. :)

Vierailija
7/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Esim. minua ei kiusata, vaan meillä on oikein mukava työyhteisö ja kaikki saa olla rauhassa sellaisia kuin ovat. Siksi en halua ikinä pois nykyisestä työpaikasta tai elämään kenenkään toisten rahoilla.

T: Asperger