Mitä ajattelet ihmisestä joka on työttömän kaveri?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään (pitkäaikaisen)työtöntä. Todennäköisesti työttömän kaveri on itsekin vähän koulutettu ja syrjäytynyt, yleensä ihmiset ystävystyvät samaa sosiaalituilla olevien kanssa.
7
Olin vain 25 vuotta yksityisen palveluksessa ja rankkojen syöpähoitojen vuoksi vuosia pois työelämästä, mutta en milään jaksaisi olla syrjäytynyt tai vähän koulutettu.
Tiedän, että minun pitäisi juoda ja ketjupolttaa, mutta olen tupakoimaton absolutisti.
Joskus elämä tuntuu raskaalta, kun ei vastaa yksinkertaisten ihmisten ennakkoluuloja. :(
Mitä pitäisi ajatella? Varman ajattelisin että siinä on ihan normaali ihmnen jolla on kaverisuhde toiseen ihmiseen. Ei ne työttömät ole sen kummempia ihmisiä kuin työssäkäyvätkään. Tai ehkä he ovat "normaalimpia" kun ei tarvi potea työuupumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään (pitkäaikaisen)työtöntä. Todennäköisesti työttömän kaveri on itsekin vähän koulutettu ja syrjäytynyt, yleensä ihmiset ystävystyvät samaa sosiaalituilla olevien kanssa.
7
Olin vain 25 vuotta yksityisen palveluksessa ja rankkojen syöpähoitojen vuoksi vuosia pois työelämästä, mutta en milään jaksaisi olla syrjäytynyt tai vähän koulutettu.
Tiedän, että minun pitäisi juoda ja ketjupolttaa, mutta olen tupakoimaton absolutisti.Joskus elämä tuntuu raskaalta, kun ei vastaa yksinkertaisten ihmisten ennakkoluuloja. :(
Syöpähoitojen takia pois ollut lienee ollut sairaslomalla tai työkyvyttömänä eikä työttömänä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Tiedän, että minun pitäisi juoda ja ketjupolttaa, mutta olen tupakoimaton absolutisti.Joskus elämä tuntuu raskaalta, kun ei vastaa yksinkertaisten ihmisten ennakkoluuloja. :(
Syöpähoitojen takia pois ollut lienee ollut sairaslomalla tai työkyvyttömänä eikä työttömänä..
Selitys: sairausloman jälkeen jäin työttömäksi. Ole hyvä/be good.
Ei niiden kanssa kannata kaveerata. Ovat sitä rikkaruoho-osastoa. T. J. Vartiainen
Käytännössä olen huomannut että yhteiskunnassakiltein aines vajoaa pohjalle ja pinnalla kelluu...noh...
No mun mt-ongelmien takia eläkkeellä olevat kaverini katsovat mua ylöspäin, kun olen "vaan" työtön.