Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka on työttömän kaveri?

Vierailija
21.10.2018 |

Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään (pitkäaikaisen)työtöntä. Todennäköisesti työttömän kaveri on itsekin vähän koulutettu ja syrjäytynyt, yleensä ihmiset ystävystyvät samaa sosiaalituilla olevien kanssa.

Vierailija
2/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään (pitkäaikaisen)työtöntä. Todennäköisesti työttömän kaveri on itsekin vähän koulutettu ja syrjäytynyt, yleensä ihmiset ystävystyvät samaa sosiaalituilla olevien kanssa.

7

Olin vain 25 vuotta yksityisen palveluksessa ja rankkojen syöpähoitojen vuoksi vuosia pois työelämästä, mutta en milään jaksaisi olla syrjäytynyt tai vähän koulutettu.

Tiedän, että minun pitäisi juoda ja ketjupolttaa, mutta olen tupakoimaton absolutisti.

Joskus elämä tuntuu raskaalta, kun ei vastaa yksinkertaisten ihmisten ennakkoluuloja. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku provo

Vierailija
4/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella? Varman ajattelisin että siinä on ihan normaali ihmnen jolla on kaverisuhde toiseen ihmiseen. Ei ne työttömät ole sen kummempia ihmisiä kuin työssäkäyvätkään. Tai ehkä he ovat "normaalimpia" kun ei tarvi potea työuupumusta.

Vierailija
5/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

Olin vain 25 vuotta yksityisen palveluksessa ja rankkojen syöpähoitojen vuoksi vuosia pois työelämästä, mutta en milään jaksaisi olla syrjäytynyt tai vähän koulutettu.

Tiedän, että minun pitäisi juoda ja ketjupolttaa, mutta olen tupakoimaton absolutisti.

Joskus elämä tuntuu raskaalta, kun ei vastaa yksinkertaisten ihmisten ennakkoluuloja. :(

Syöpähoitojen takia pois ollut lienee ollut sairaslomalla tai työkyvyttömänä eikä työttömänä..

Vierailija
6/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

Syöpähoitojen takia pois ollut lienee ollut sairaslomalla tai työkyvyttömänä eikä työttömänä..

Selitys: sairausloman jälkeen jäin työttömäksi. Ole hyvä/be good.

Vierailija
7/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden kanssa kannata kaveerata. Ovat sitä rikkaruoho-osastoa. T. J. Vartiainen

Vierailija
8/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä olen huomannut että yhteiskunnassakiltein aines vajoaa pohjalle ja pinnalla kelluu...noh...

Vierailija
9/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me silloin tällöin ollaan työttömiä.

Vierailija
10/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mt-ongelmien takia eläkkeellä olevat kaverini katsovat mua ylöspäin, kun olen "vaan" työtön.