Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö olla huolissaan? Vaimon sivuhistoria täynnä mm...

Vierailija
21.10.2018 |

Love island Patrik(?) instakuvia, jonkun norjalaisen pitkätukka miesmallin kuvia ja joitain miehiä, joita en tunnusta. Yhtenevää on, että kaikki ilmeisesti malleja, pitkätukkaisia, kreikkalaisen adoniksen näköisiä. Vaimoni on tosi vetävännäköinen, on todella hoikka, pienivyötäröinen, leveälanteinen, pitkät, vaaleat hiukset, kauniit, sirot kasvonpiirteet ja pukeutuu naisellisesti ja klassisen tyylikkäästi. Olen vain miettinyt, onko mulla tässä jotain "hätää", että mikä on todennäköisyys, että vaimo ylipäätään saisi keskusteluyhteyden noihin insta-julkkiksiin ja että tulisiko koskaan mitään tapaamisia jne... Luulisi että tollaset miehet saa naisilta aika paljon viestejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse olen ylipainoinen, ulkonäössä ei oikeasti mitään kehuttavaa. Mutta hyvä mies ja isä olen... Kai se riittää? Ap

Vierailija
2/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimo tahtoo vain silmänruokaa, ehkä ei edes tavoittele noita miehiä kaveriksi?

Tuskin sulla hätää jos teidän suhde toimii.

Vierailija
4/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = teinijonne. Ei yksikään aikuinen ihminen kuvittele, että aikuinen puoliso yrittäisi saada kontaktia joihinkin fanittamiinsa tähtiin.

Vierailija
5/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei ole normaalia aikuisen toimintaa kuolata jotain insta-malleja ja pitkätukkaisia adoniksia.

Vierailija
6/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä ees tutkit sitä vaimon sivuhistoriaa? Ei tulis mieleenkään tutkia toisen sivuhistorioita...

Vierailija
7/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Ei ole normaalia aikuisen toimintaa kuolata jotain insta-malleja ja pitkätukkaisia adoniksia.

Eikö muut naiset tee sitä? Kuolaa noita mies malleja? Onko mun vaimo jotenkin epänormaali? Suhde mielestäni toimii ja tosi hyvin, mutta en ymmärrä tuota "harrastusta". Ap