Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti ilmoitus kuvat

totuuttakehiin
21.10.2018 |

Noniin kaikki ylipainoiset ja pulleat naiset. Sanokaapas setälle miksi te lähes aina noihin deitti-ilmoituksiin laitatte itsestänne sellaisia kuvia, että todellinen ylipainoinen vartalonne ei tule todenmukaisesti esille? On todella ikävää kun kauniit kasvot on laitettu esille meikattuna ja photoshopattuna. Mutta todellinen kuva vartalosta mitä erikoisimmilla kuvakulmilla peitetty.
Pari kertaa olen treffeille lähtenyt tällaisen kuvamanipulaattorin kanssa, kun en halua kierrellä ja kaarrella niin olen suoraan sanonut, että kiitosta vaan, mutta ei me taideta kahvittelua pidemmälle mennä, koska kuvat eivät vastannut totuutta.
Ettekö te ylipainoiset ymmärrä sitä, että kun se realismi iskee eli treffit niin se pettymyksen määrä vastapuolella ei ainakaan paranna mahdollisuuksianne. Joten reilusti vaan kilot näkyviin niihin treffi ilmoituksiin. Kyllä miehiä löytyy jotka pitävät löysästä nahasta ja läskistä. Minä en kuulu niihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on se sisäinen kauneus mikä on tärkeää

Vierailija
2/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti rakastaa, ulkonäkö ei ole pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinäkään ilmoitat typeryyttäsi ja pinnallisuuttasi ilmoituksessasi, joten tasoissa olette.

Vierailija
4/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskin tunnistaa siitä, että hänellä ei ole profiilikuvissaan yhdessäkään vartalo näkyvissä.

Enimmäkseen vain töröhuulikuvia ylhäältäpäin otettuna, että silmät näyttäis suurilta, leuat pieniltä ja tissivako esillä.

Onneksi olen jo sen verran kokenut kettu, että jos tämänkaltaiseen profiiliin törmään, en edes sovi treffejä.

Tätä logiikkaa käyttämällä olen säästänyt suunnattomasti rahaa kahvitteluissa.

Vierailija
5/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset laittaa kuviinsa suodattamia ja photosoppia.

samoin miehet.

kaikki telkkarin, lehtien, julkkisten yms. kuvat on käsiteltyjä.

livenä on se todellisuus.

Vierailija
6/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuttakehiin kirjoitti:

Noniin kaikki ylipainoiset ja pulleat naiset. Sanokaapas setälle miksi te lähes aina noihin deitti-ilmoituksiin laitatte itsestänne sellaisia kuvia, että todellinen ylipainoinen vartalonne ei tule todenmukaisesti esille? On todella ikävää kun kauniit kasvot on laitettu esille meikattuna ja photoshopattuna. Mutta todellinen kuva vartalosta mitä erikoisimmilla kuvakulmilla peitetty.

Pari kertaa olen treffeille lähtenyt tällaisen kuvamanipulaattorin kanssa, kun en halua kierrellä ja kaarrella niin olen suoraan sanonut, että kiitosta vaan, mutta ei me taideta kahvittelua pidemmälle mennä, koska kuvat eivät vastannut totuutta.

Ettekö te ylipainoiset ymmärrä sitä, että kun se realismi iskee eli treffit niin se pettymyksen määrä vastapuolella ei ainakaan paranna mahdollisuuksianne. Joten reilusti vaan kilot näkyviin niihin treffi ilmoituksiin. Kyllä miehiä löytyy jotka pitävät löysästä nahasta ja läskistä. Minä en kuulu niihin.

Miksi lähdet treffeille sellaisen kanssa, josta olet nähnyt vain kasvokuvat josko se hoikka kroppa on sulle niin tärkeä? Miksi edes mätchäät sellaisia, joista valmiiksi kyseinen epäilys on?

Voisiko olla että treffailet vähän turhan 'liukuhihnalta', ilman että tutustut siihen ihmiseen yhtään ennen tapaamista?

Ja ei siis ole tarkoitus kettuilla. Kysyn siis vaan siksi, että kyllähän tuo ongelma on nyt hieman itseaiheutettu. Itse olen pinnallisempi kuin haluaisin olla, ja esim. isompi ylipaino on minulle ei ei. Siten välttääkseni molemminpuolista treffipettymystä toimin niin, ettei tälläistä tilannetta edes pääse syntymään. Ja siihen on kyllä muitakin tapoja, kuin kysyä vain suoraan paljonko sä painat.

Vierailija
7/7 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli provosoivasti kirjoitettu, mutta olen kyllä aivan samaa mieltä. Jos kuvan laittaa, järkevintä on laittaa ajantasainen, totuudenmukainen kuva. Pätee myös miehiin. Jos tarkoitus on tutustua ja tavata, se totuus paljastuu kuitenkin. Toki kuvassa haluaa olla paras versio itsestään, mutta se tapahtuu vaatteilla, kampauksella, hymyllä, valaistuksella ja kuvakulmalla, ei kuvankäsittelyllä tai laittamalla 15 vuotta vanha kuva, jossa on 15 kiloa hoikempi. On naiivia olettaa, että rakkaus ihmeellisesti syntyisi ensi tapaamisella ja sisäisen kauneuden takia ulkokuori on merkityksetöntä, jos on kuitenkin ensin laittanut aivan toisenlaisen kuvan itsestään, josta sitten toinen on kiinnostunut. Parempi olla vaikka laittamatta kuvaa laisinkaan. Kunhan ei johdata harhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä