Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä putoan kohta

Vierailija
19.10.2018 |

Mun elämästä on tullut sellanen hauska vanhan ajan piirretty, jossa lentokone alkaa hajota ilmassa ja se pilotti alkaa ensin pitämään kädellä siipeä kiinni, sitten hajoaa peräsin ja sitä käännellään jalalla, lopulta moottorikin alkaa irrota ja siihen tartutaan toisella kädellä.
Seuraan tätä lähestyvää katastrofia (kun kädet ja jalat loppuu) jonkinlaisen väsyneen apatian vallassa. Jokainen ratkaisu on tilapäinen, mikään ei korjaannu pysyvästi ja uudet vielä pahemmat ongelmat odottavat heti seuraavan kulman takana.
Tein huonot kaupat ja se on tuhoamassa mua taloudellisesti. Lopullinen seinä on vastassa parissa kuukaudessa.
Muutoin jokainen elämäni osa-alue yksityiselämästä työelämään on päin helvettiä. En pysty edes nukkumaan. Ulkopuolisista kukaan ei näytä arvaavan mitään. Vaikutan näemmä täysjärkiseltä vaikka en käsitä miten se muka on mahdollista.
Rukoilen hiljaa mielessäni jumalaa koska muuta ei enää ole. Kaikki kikat on kohta käytetty ja kaikki valheet kerrottu. Onneksi tämä kaikki menee lopulta minun kontolleni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mihkää putoo, väliaikainen kriisi käynnissä.

Vierailija
2/7 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämästä on tullut sellanen hauska vanhan ajan piirretty, jossa lentokone alkaa hajota ilmassa ja se pilotti alkaa ensin pitämään kädellä siipeä kiinni, sitten hajoaa peräsin ja sitä käännellään jalalla, lopulta moottorikin alkaa irrota ja siihen tartutaan toisella kädellä.

Seuraan tätä lähestyvää katastrofia (kun kädet ja jalat loppuu) jonkinlaisen väsyneen apatian vallassa. Jokainen ratkaisu on tilapäinen, mikään ei korjaannu pysyvästi ja uudet vielä pahemmat ongelmat odottavat heti seuraavan kulman takana.

Tein huonot kaupat ja se on tuhoamassa mua taloudellisesti. Lopullinen seinä on vastassa parissa kuukaudessa.

Muutoin jokainen elämäni osa-alue yksityiselämästä työelämään on päin helvettiä. En pysty edes nukkumaan. Ulkopuolisista kukaan ei näytä arvaavan mitään. Vaikutan näemmä täysjärkiseltä vaikka en käsitä miten se muka on mahdollista.

Rukoilen hiljaa mielessäni jumalaa koska muuta ei enää ole. Kaikki kikat on kohta käytetty ja kaikki valheet kerrottu. Onneksi tämä kaikki menee lopulta minun kontolleni.

Hae apua. Työterveydestä vaikka burnout-lomaa ja keskusteluapua. Juttele läheisille tunnetilastasi. Älä jättäydy yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu.

Vierailija
4/7 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava kirjoitus 😢. Olen pahoillani.

Vierailija
5/7 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae apua. Työterveydestä vaikka burnout-lomaa ja keskusteluapua. Juttele läheisille tunnetilastasi. Älä jättäydy yksin.

Mun on pakko saada jostain lisää rahaa tai tämä korttitalo sortuu. Sairasloma psyykkisistä syistä on pahin mahdollinen tilanne. Mun on pakko jatkaa.

Jos kyseessä olisi pelkkä omaisuus mä olisin antanut tämän kaiken palaa jo ajat sitten. Mutta mä olen itse maalannut itseni niin tehokkaasti nurkkaan ettei missään näy mitään ulospääsyä. Jos tämä homma kaatuu, multa menee kaikki muukin samalla kertaa.

Kiitos neuvosta. Se on ystävällinen ele.

Vierailija
6/7 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Kuvasit tilanteen todella osuvasti.

Vierailija
7/7 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi