Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja juttuja, mitkä sytyttää toisessa ihmisessä

Vierailija
19.10.2018 |

Kyse voi olla ulkonäöstä, harrastuksista tai mistä vain. Jokaisella on kai omia jänniä "vaatimuksia" tai juttuja, jotka kiinnittää huomiota tietyllä tavalla.

Mulla on tällaisia:

-Kiinnostus vesieliöihin, vesikasveihin ja/tai akvaarioihin. Jos jollakulla on kotonaan mikrokosmos, mun on melkein pakko päästä näkemään se. En ole vielä muihin niitä harrastaviin törmännyt tosin.
-Iso nenä
-Tykkää pavuista ja tulisesta ruuasta.
-Sellainen diy-persoona. Tekee itse asioita. Ompelee vaatteita, kasvattaa ruokaa itse yms.
-Jaksaa kävellä pitkälle ja voitaisiin tehdä helposti joku parinkymmenen kilometrin lenkki apostolin kyydillä.
-Tykkää sienestää
-Aamuvirkku
-Ei ole somessa
-Ei omista älypuhelinta
-On kiinnostunut luonnontieteistä

Kommentit (9)

1/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
2/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse voi olla ulkonäöstä, harrastuksista tai mistä vain. Jokaisella on kai omia jänniä "vaatimuksia" tai juttuja, jotka kiinnittää huomiota tietyllä tavalla.

Mulla on tällaisia:

-Kiinnostus vesieliöihin, vesikasveihin ja/tai akvaarioihin. Jos jollakulla on kotonaan mikrokosmos, mun on melkein pakko päästä näkemään se. En ole vielä muihin niitä harrastaviin törmännyt tosin.

-Iso nenä

-Sellainen diy-persoona. Tekee itse asioita. Ompelee vaatteita, kasvattaa ruokaa itse yms.

-Jaksaa kävellä pitkälle ja voitaisiin tehdä helposti joku parinkymmenen kilometrin lenkki apostolin kyydillä.

-Tykkää sienestää

-Aamuvirkku

-Ei ole somessa

-Ei omista älypuhelinta

Mitä ihmettä sinä roikut tällä palstalla? Toiselta vaadit, että hän ei saa olla somessa ja omistaa älypuhelinta, mutta sinua ei ilmeisesti samat säännöt koske. Tai toki voit olla täällä myös jollakin toisella masiinalla, mutta sanoisin, että aikasi menee täällä ihan hukkaan. Hyväksytkö muuten muiden av:lla roikkumisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu

Vierailija
4/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa luetella mitään yleispäteviä ehtoja ystävilleni ja minulla ei ole myöskään päähänpinttymiä, vaan olen ihan yleisesti kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja persoonallisuuksista.

Vierailija
5/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuvailitko miehesi?  

Itselläni on pikkumyy tyylinen nuttura . Kulinaristi ja harrastaa lenkkeilyä . Lisäksi söpöt pyöreät kasvot.

Vierailija
6/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei outo, mutta muiden mielestä kummallista että n.160 cm pitkät miehet sytyttävät minut olemuksellaan. Itse olen 170 cm nainen :)

Vierailija
7/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällaisia:

-Iso nenä

-Tykkää sienestää

-Aamuvirkku

-Ei ole somessa

-Ei omista älypuhelinta

Mitä ihmettä sinä roikut tällä palstalla? Toiselta vaadit, että hän ei saa olla somessa ja omistaa älypuhelinta, mutta sinua ei ilmeisesti samat säännöt koske. Tai toki voit olla täällä myös jollakin toisella masiinalla, mutta sanoisin, että aikasi menee täällä ihan hukkaan. Hyväksytkö muuten muiden av:lla roikkumisen?

Ei mulla ole älypuhelinta, enkä vaadi keneltäkään mitään. Nuo on juttuja, mistä kiinnostun, mutta toki kaikissa on "vikoja" ja vikoja. Ei nuo ole vaatimuksia. Yksikään existäni ei ole täyttänyt noita kohtia, mutta silti rakastuttiin, eikä mulla ole ystäviä, jotka nuo kaikki täyttäisi.

Ovatko anonyymit keskustelupalstat somea? Ehkä ne ovat. Totta kai musta on ihan ok käydä keskustelupalstoilla ja miksi ei Twitterissä, Facebookissa, Instagramissa yms., mutta en itse saa mitään irti muualta kuin tällaisista palstoista, joissa on anonyymiä ja inhorehellistäkin keskustelua. Olen jutellut täälläkin tosi mielenkiintoisten ihmisten kanssa. Musta on kiinnostavaa, jos ihminen ei ole Facebookin ja Instagramin kaltaisissa paikoissa, mutta ei sellaisten tilien olemassaolo aiheuta negatiivisia tunteita.

Haluan pitää tuttuihin ihmisiin yhteyttä soittamalla heille, näkemällä heitä ja saatanpa jopa kirjoittaa kirjeenkin.

Ehkä olen erehtynyt, mitä tulee määritelmääni sosiaalisesta mediasta. Mähän siis olen aktiivinen somessa, jos tämä palsta lasketaan mukaan.

Ap

Vierailija
8/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa luetella mitään yleispäteviä ehtoja ystävilleni ja minulla ei ole myöskään päähänpinttymiä, vaan olen ihan yleisesti kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja persoonallisuuksista.

Tuolla "luonnossa" sitä tapaa odottamattomilla tavoilla mielenkiintoisia ihmisiä, eikä nuokaan ole mulla päähänpinttymiä. Lähinnä semmoisia juttuja, jotka erityisesti saa mut innostumaan.

Kaikillahan on juttuja, joita erityisesti ihailee muissa ihmisissä, mutta ei se silti tarkoita sitä, että noita piirteitä omaamattomia väheksyisi tai ettei heidän kanssaan voisi ystävystyä tai vaikka pariutua. Tai ettei heitä pitäisi arvossa siinä missä muitakin läheisiä.

Ap

Vierailija
9/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuvailitko miehesi?  

Itselläni on pikkumyy tyylinen nuttura . Kulinaristi ja harrastaa lenkkeilyä . Lisäksi söpöt pyöreät kasvot.

Kuulostaa hauskalta. :) Mustakin nutturat on hauskoja. Mua jotenkin aina kiinnostaa se, miten ne on saatu aikaan.

Ei mulla ole miestä, eikä naistakaan... Sukupuoli on samantekevä juttu mulle. Tuo olisi ihannetyyppi, jonka kanssa meillä varmasti olisi paljon yhteistä. Tai jos muutama noista jutuista täsmää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä