Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käy, kun ajatte autolla tai moottoripyörällä unessa? Eikö kiihdy mihinkään? Häviääkö jarrut täysin? Kerro autouniasi :D

Vierailija
19.10.2018 |

Olen autokoulusta lähtien nähnyt unia, joissa pääsen ajamaan jollakin hienolla urheiluautolla. Unessa auto ei kuitenkaan kiihdy yhtään mihinkään ja usein jarrut katoavat täysin. Etenkin aina peruuttaessa jarrun päällä saa seisoa molemmilla jaloilla ja silti auto vain lipuu taaksepäin, kunnes takapuskuri tömähtää johonkin. :D

Olenko yksin vai onko muilla vastaavia kokemuksia? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen unissa joskus rattijuoppo ja yritän peitellä asiaa! Herätessä olo niin helpottunut etten ole oikeasti... Muutama yö sitten kaadoin myös pakettiauton kyljelleen kun väistin väärällä kaistalla ajavaa mummelia.

Vierailija
2/6 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajanut unessa linja-autoa, vaikka olen vain B-kortillinen. Jarrut toki toimivat, mutta se auton ratti on aina ihan jumalattoman ison kokoinen ja muutenkin on täysi työ ylettyä polkimille jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin aamulla tosi väsynyt, kun olin unessa ajanut rekalla Helsingistä Ouluun. 

Vierailija
4/6 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jostain joskus lukenut, että unissa autolla ajaminen kuvastaa omaa alitajuista käsitystäsi siitä, mihin suuntaan elämäsi on menossa. Eli jos ajo on vaikeaa, tie töyssyinen ja huonossa kunnossa, ehkä olet tyytymätön tulevaisuutesi näkymiin. Jos ajo on sujuvaa ja mukavaa, ja tie helppokulkuinen, olet menossa hyvään suuntaan elämässäsi.

Itseäni usein huolettaa tulevaisuus kovasti, ja näen juuri näitä unia, missä ajaminen on vaikeaa ja törmäilen joka paikkaan. Tie on myös usein liukas, kuoppainen yms. :D

Vierailija
5/6 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen todella usein autounia. Menee aina saman kaavan mukaan eli jarrut ei toimi.

Vierailija
6/6 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen todella usein autounia. Menee aina saman kaavan mukaan eli jarrut ei toimi.

Entäs kiihtyvyys? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän