Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viettely

Vierailija
19.10.2018 |

Oletko ikinä yrittänyt vietellä miestä ja jos kyllä niin miten onnistui?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Terveisin Pena.

Vierailija
2/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavako sopivasti esiin niin mies ui liiveihin 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintavako sopivasti esiin niin mies ui liiveihin 😜

Onpas taas miesten aliarviointia...

Jos ton rintavako lähestymistavan ottaa niin kannattaa pitää mielessä että sinne liiveihin todennäköisesti ui jotain mitä sinne ei ehkä halua uivan.

Vierailija
4/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa ja onnistuneesti, en ole koskaan tainnut saada pakkeja.

Olin nuorena aikamoinen miestennielijä, nyt onnellisesti naimissa jo kymmenen vuotta ja viettelen vain omaa puolisoa. 

Mun taktiikka oli silmäpeli, aito kiinnostus miehen juttuihun ja viaton koskettaminen jutellessa, esim kevyesti käsivartta tai "roskan" pois huitaisu olkapäältä. 

N45

Vierailija
6/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Niin on käynyt myös vahingossa. Olen mies. Esimerkiksi kerran kun olin baarissa. Vertailtiin hauiksia ja se vaikuttui mun lihaksikkuudestani, vaikka olen tällainen semikääpiö. Sitten mä nostin sen ja kanniskelin sitä ympäriinsä ihan helposti. Se oli mua paljon isompi. Jotenkin se sitten ihastui. Ei ollut kuulemma koskaan tuntenut mitään sellaista toista miestä kohtaan.

Kerran olin opiskelijabileissä. Ei enää ollut vapaita paikkoja, mihin istua, joten istuin yhden tyypin syliin. Me oltiin tehty erästä projektia yhdessä. Hänen kanssa me sitten oltiin vuosia yhdessä. Se ilta ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan, mutta eipä se haitannutkaan.

Sitä sattuu. Nuo aina löytää mut. Naisiakin olen vietellyt vahingossa ihan vaan puhumalla. Pari suurinpiirtein lesbona itseään pitänyttäkin on ollut joukossa. Olen aika ruma ja pieni, mutta ehkä mulla on jotain superferomoneja.

En tiedä, onko se jotenkin outoa, että ihminen on ystävällinen ja muista kiinnostunut, mutta se on tainnut yhdistää noita tapauksia. Kuulemma mulle on helppo puhua. Olen ollut sinkkuna nyt aika kauan kun ehkä olen nirso.

Vierailija
7/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein riittää ihan se et oon oma itteni. :) Harmittaa ku oon nii seksikäs. :D

Vierailija
8/9 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on on auttanu ainaki muo http://tiny.cc/howtogethim suosittelen kokeilemaan 

Vierailija
9/9 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ujo eikä tuollainen ole minulle ollenkaan luontaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi