Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Siis onko sinulla tällä hetkellä jotain fyysistä vaivaa, mikä ei vaadi varsinaisesti lääkärin apua. Tai ainakaan nyt heti et ole sen kanssa lääkäriin menossa. Odotatko kenties että paranee itsestään? Vai oletko kokeillut/meinannut kokeilla jotain itsehoitotuotteita. Koetko ehkä, että vaiva on liian pieni lääkärille asti menoon? Kertoisitko siitä?

Minulla on päkiässä känsä. Pieni, en ole kokeillut mitään siihen. Välillä painaa ja häiritsee kun se siinä keskellä rumasti möllöttää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottuma. Kävin lääkärissä, sain kortisonia, mut Aina tulee takasin. En jaksa mennä uudelleen, mitä tälle nyt voi tehdä?

Vierailija
2/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkoholisti, tiedostan vaivani mutta en oikein osaa/halua tehdä asialle mitään. Juu fyysinen vaivahan tää ei ole mutta sairaus kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen olkapää, kuiva iho.

Vierailija
4/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopia nyt ainakin

Vierailija
5/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kans välillä ihottumaa, alkaa oikein kovana kutinana kämmenissä tai sormissa. Nousee sellaisia vesikelloja. Helkutinmoista. Kortisoni vähän helpottaa mut ei paranna kokonaan. Välillä tulee ja sit taas paranee. Nyt on pari vuotta ollut taas poissa.

Vierailija
6/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittämätön emätintulehdus, joka ei ainakaan hajun puolesta tunnu tutulta hiivalta. Pitäisi varmaan käydä labroissa selvittämässä, mikä tulehdus on kyseessä että voisin hoitaa asianmukaisesti, mutta en taida jaksaa. Annan mennä ohi itsestään.

Vierailija
7/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukama, pieni, jospa paranee itsestään

Vierailija
8/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasta vihloo aina välillä, en saa aikaiseksi varattua hammaslääkäriaikaa

Vierailija
9/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamia. Sain sen voiteella kuntoon, mutta en tiedä, tuleeko se esiin uudestaan jossain vaiheessa. Olen käynyt koko kesän lääkärissä muista syistä ja varmaan 10 kertaa verikokeissa. En jaksaisi/kehtaisi enää mennä. Saan varmaan joko porttikiellon tai kanta-asiakaskortin seuraavaksi. 

Vierailija
10/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on; kilpirauhsen vajaatoiminta, PCOS, hormonihäiriö tms. Pelkään mennä lääkäriin kun mitätöivät kuitenkin kun papruissa lukee diagnoosina 'pöpi'.

Vierailija
11/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkoholisti, tiedostan vaivani mutta en oikein osaa/halua tehdä asialle mitään. Juu fyysinen vaivahan tää ei ole mutta sairaus kuitenkin.

Miten ajauduit tuohon tilanteeseen?

Vierailija
12/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus. Taas. Just oli viimeksi 2kk sit. 😢

Vierailija
13/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään koskee, varsinkin jos nukun liian pitkään. Ehkä huono sänky.

Vierailija
14/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasenta polvea vaivaa ns. "teatteripolvi" eli pienen rustovaurion takia sitä on pakko liikutella säännöllisesti, muuten siihen kertyy sellainen todella epämukava paineen ja kivun tunne. Ei sille kuulemma oikein mitään voi tehdä. Positiivista on että se ohjaa liikkumaan: voin ajaa kesälomalla pitkän pyöräretken, mutta pari tuntia prätkän selässä on silkkaa tuskaa.

Vierailija
15/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ranne on outo, en esim voi kontata normaalisti lattialla niin että varaan sille kädelle. Ranteeseen vihloo muuten aivan kamalasti, pakko pitää se suorana. Eli se käsi nyrkissä, kun konttaan tai nousen lattialta tai muuten joudun tukemaan siihen.