mites tämmöinen menu? olen opiskelija
Ja tuttu mies korjasi autoni, rahaa kun ei ole viedä korjaamolle.
Alkupalaa en tee
Ruoka korvasienimuhennos, possun ulkofileestä nuijitut ja leivitetyt pihvit ja valkosipuliperunat.
Jälkiruoaksi maustamatonta tuorejuustoa, kermavaahtoa ja lakkoja makeutettuna tomusokerilla.
Sienet ja lakat olen itse kerännyt.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Jälkiruoka kuulostaa jotenkin liian fiiniltä, mahtaako autonrassaaja ymmärtää sen päälle? En kyllä ihan heti keksi lakasta muutakaan, mutta ehkä Google osaa auttaa?
Jos olet itse sivistymätön mäntti, älä kuvittele että muut ovat. Edes se duunari.
Itse en haluaisi leivityksen kanssa muhennosta ja vielä kermaisia(?) perunoita. Perunamuusia mieluummin tai lohkoperunoita. Tai sitten pihvi ilman leivitystä muhennoksen kanssa. Tms. Liian raskasta, rasvaista ja kermaista muuten kelle tahansa ja vielä jälkiruuaksi kermaa ja juustoa, ihan liika. Joka tapauksessa mielipide on, että leivitys ja kastike - kai muhennos sitä olisi? - ei sovi yhteen ikinä missään. Kaikkein kauheinta kalassa, piikkejä ja lilluvia leivityksen paloja kastikkeessa... Ja minä pidän kalasta eniten :)
Vierailija kirjoitti:
Jälkiruoka kuulostaa jotenkin liian fiiniltä, mahtaako autonrassaaja ymmärtää sen päälle? En kyllä ihan heti keksi lakasta muutakaan, mutta ehkä Google osaa auttaa?
Miten sitä pitää ymmärtää? Se syödään ja maistuu hyvälle. Tuohan on sitäpaitsi juustokakku ilman pohjaa, ei mitään vaikeaa ymmärtää
Todella epäterveellistä. Ja kai tiedät, että korvasienet on myrkyllisiä? Kaikki myrkky ei häviä ryöpsäämälläkään.
Mistäs tähän vuodenaikaan olet korvasieniä kerännyt?
Kyykkyviiniä pöytään tai viunapullo tyypin kainaloon, kun ruuan jälkeen lähdössä kotiinsa.
Miten auton korjaaminen ja menyykyselysi liittyvät toisiinsa? Vai eivät mitenkään; päätit vain muun ohessa kertoa myös autorempasta?
Entä miten tuohon muuhun (autonkorjaukseen ja ruuanlaittoon) liittyy se, että olet opiskelija?
Onko tämä nyt joku arvoitus, johon pitäisi keksiä vastaus, vaikka kysymystä ei ole esitetty?
Kyllä se varmaan sille miehelle kelpaa, sikäli kuin syö sieniä.
Itsellä kyllä pistää silmään maitorasvan runsas määrä. Ei sillä että sitä terveyssyistä tms. karttaisin, mutta noin kulinaarisesti ajatellen pitäisi olla vaihtelua tsm. ei samaa asiaa (tässä tapauksessa sitä maitorasvaa) läpi ruokalistan.
Enkä ole ihan varma siitä, onko korvasieni ja valkosipuli toimiva yhdistelmä.
No jos tuommoisen ruoan tarjoaisi minulle palkinnoksi autorempasta, olisin varsin otettu. Sanoivat palstaemännät mitä tahansa. Pisteet ap:lle.
Tuttu mies korjasi autosi. Sulla ei ole rahaa viedä autoa korjaamolle.
Et tee alkupalaa.
Ruoka on korvasienimuhennos, pihvit ja perunat. Jälkiruoka on juustokakku ilman pohjaa. Ja olet kerännyt sienet ja lakat itse.
Tätä on nyt vähän vaikea kommentoida. Hyvä että sulla oli kuitenkin rahaa ostaa ruokatarvikkeita, vaikka ei olekaan rahaa viedä autoa korjaamolle. Ja toivottavasti ruoka maistuu.
Ruoat kuulostaa ihan hyvältä, muuten olet hyväksikäyttäjä.
Kuka vtuun hullu pyytäää muita kun kavereita kyläään.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu mies korjasi autosi. Sulla ei ole rahaa viedä autoa korjaamolle.
Et tee alkupalaa.
Ruoka on korvasienimuhennos, pihvit ja perunat. Jälkiruoka on juustokakku ilman pohjaa. Ja olet kerännyt sienet ja lakat itse.
Tätä on nyt vähän vaikea kommentoida. Hyvä että sulla oli kuitenkin rahaa ostaa ruokatarvikkeita, vaikka ei olekaan rahaa viedä autoa korjaamolle. Ja toivottavasti ruoka maistuu.
Ovatko palstalaiset oikeasti noin tyhmiä? Ap selvästi implikoi valmistavansa aterian kiitokseksi autorempasta. Mainitsee olevansa opiskelija, siksi että a) remppaa ei ole varaa maksaa rahalla b) budjetti aterialle on rajallinen.
Hyvä menu on, kiva kiitos auton korjauksesta! Mukavaa kun näet aikaa ja vaivaa vastapuolen kiittämiseen! Sitä ei moni teekään nukupäivänä, yritetään päästä aina niin helpolla.
Korvasieniä en ole koskaan syönyt, en tiedä miltä maistuvat. Ihan ok kaikin puolin vaikuttaa tuo menu.