Kiihottaako nimen sanominen seksissä? Missä tilanteissa?
Minua kiihottaa. Varsinkin, kun mies sanoo yhdynnän aikana nimeäni joka kerta syvän huokauksen ja matalan vähän käheän voihkauksen välimuotona. Yleensä silloin, kun tulee jonkinlainen rytminmuutos, asennon vaihtuminen ja aina orgasmin ja ejakulaation hetkellä... Ihanaa♥
Kauheaa ajatellakin, jos hän vahingossa sanoisi jonkun toisen nimen... :D
Kommentit (4)
Ihan parasta. Halaa takaapäin, siirtää hiuksiani ja suutelee ja vähän näykkii niskaa ja etenee siitä kaulalle ja korvalle. Huokailee samalla mun nimeä...
..Nii ja sitten sillä hetkellä, kun hän on työntymässä sisään tai kun mä imen häntä, ja tuntuu ettei voi enää pidatellä, ja kun ne nopeat lopputyönnöt alkaa ja käännytään yleensä lähäriin ja siinä kähisee mun nimeä... Tai se kun hän saa mut heti alussa selälleen vähän kaatamalla, ja murahtelee muiden äänten joukossa ja mennään nopeasti alusta loppuun...
Joo tykkään kyllä ja kiihottaa... Eikä välttämättä tarvi olla ite seksissä. Silloinkin kun hän vaikka halaa takaa voimakkaasti, suutelee niskaa ja sanoo sen. Joskus muutenkin varsinkin, jos se tulee sillä tietyllä nuotilla, vähän käheesti. Tiedän, että hän haluisi mua heti.