Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää antako koirien ulostaa keskelle koulun pihaa. Lapsi tuli eilen koulusta kotiin kengät ihan kakkaisena.

Vierailija
16.10.2018 |

Hän kertoi että keskellä koulunpihaa, keskellä jalkapallonpeluualuetta oli ollut löysä ulostekasa johon lapseni sekä varmasti moni muukin lapsi oli vahingossa astunut. Yhdellä oppilaalla oli kuulemma takkikin mennyt ihan p*kaaan kun oli liukastunut siihen löysään läjään.

Mun lapsen lenkkarit hais niin järkyttävälle että hanan alla saippuallakaan pesu ei auttanut. Pakko oli laittaa pesukoneeseen kuuteenkymppiin. Saa nähdä tuleeko näistä kengistä enää kunnon kalua.

Paljon turhaa vaivaa (sekä meille että varmasti myös monelle muulle) vain siksi että joku hölmöläinen päättänyt kakattaa koiransa keskellä koulun pihaa!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi valehteli. Oli käynyt ojanpohjia koluamassa koulumatkalla.

Vierailija
2/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään puolustelematta, koiran omistajalla on saattanut loppua/unohtua kakkapussit. On käynyt itsellenikin, tosin olen sitten hakenut läheisestä roskiksesta lehden/muuta sopivaa millä olen siivonnut koirani jätöksiä.

Halusin jakaa tämänkin näkökulman niille, jotka automaattisesti nostavat koiravihaansa viattoman luontokappaleen suhteen. Jotkut ihmiset sitten taas vaan yksinkertaisesti ovat hölmöjä, eikä tämä teksti koske heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi valehteli. Oli käynyt ojanpohjia koluamassa koulumatkalla.

Ei todellakaan valehdellut. Soitti tuntien loputtua kännykällä koulusta ja kertoi että näin oli välitunnilla käynyt. Tiesin lapsen olevan vielä koulussa koska taustalta kuului vielä muiden oppilaiden hälinää. Ja koulusta hän polki pyörällä suoraan kotiin. Ap

Vierailija
4/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään puolustelematta, koiran omistajalla on saattanut loppua/unohtua kakkapussit. On käynyt itsellenikin, tosin olen sitten hakenut läheisestä roskiksesta lehden/muuta sopivaa millä olen siivonnut koirani jätöksiä.

Halusin jakaa tämänkin näkökulman niille, jotka automaattisesti nostavat koiravihaansa viattoman luontokappaleen suhteen. Jotkut ihmiset sitten taas vaan yksinkertaisesti ovat hölmöjä, eikä tämä teksti koske heitä.

Miksi sitten edes pitää mennä koulun alueelle koiran kanssa? Onhan siellä muuallakin metsikköä ja polkuja jonne voi viedä koiran ihan vapaasti kakkaamaan ketään häiritsemättä eikä mihinkään julkiselle alueelle kesken koulupäivän? Jossa tietää satojen oppilaiden liikkuvan päivän aikana..... tätä en ymmärrä. Ap

Vierailija
5/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulmilla taas moni ääliö antaa kissojensa kulkea vapaana, ne käyttävät taloyhtiön hiekkalaatikoita vessanaan. "Hauskaa" sitten viedä taapero, joka on muutenkin tunkemassa kaikkea mahdollista suuhunsa, pihalle leikkimään:(

Vierailija
6/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en mä koiraa tässä syyttänytkään vaan sitä ihmistä joka sai neronleimauksen että suoristetaanpas tästä nyt koulun pihan halki kun ei jaksa kiertää muutamaa metriä kauemmas.

Koiraraukalle vaan tullut hätä keskellä koulun pihaa. Ja mitä mä sille voin että koirankakka on ihan järkyttävän pahan hajuista. Ap

Vierailija
7/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten edes pitää mennä koulun alueelle koiran kanssa? Onhan siellä muuallakin metsikköä ja polkuja jonne voi viedä koiran ihan vapaasti kakkaamaan ketään häiritsemättä eikä mihinkään julkiselle alueelle kesken koulupäivän? Jossa tietää satojen oppilaiden liikkuvan päivän aikana..... tätä en ymmärrä. Ap

Ehkä koiran omistaja on hakenut lapsensa tai muuta foliohattuteoreettista. Kaikki on mahdollista ja vahinkoja sattuu itse kullekin.

Vierailija
8/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat ovat yleensä piittamattomia kuten tupakoijatkin- ei väliä mihin jätteet jää. Kun mun pikku Fifini

haluaa kakata ja pissata just tähän niin eihän sille mitään voi! Toisten postilaatikoille, keskelle kulkuväyliä ja pihoja.

Tyhmyys on omistajan päässä, ei koiran.

Vierailija
9/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä, että missä opettaja tuossa tilanteessa?!? Miksei koulu siivoa pihaansa!

Vierailija
10/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että oli koira, eikä vaikka kettu?

Vierailija
11/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä pimeetä käydä kakattamassa koiraa keskellä koulunpihaa. Ja koiranomistaja olen itsekin.

Vierailija
12/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, koulun pihassa varmasti löytyy jotakin mihin kakat voisi kerätä, jopa risulla voi sen läjän siirtää sinne penkkaan.

Vierailija
13/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sitä kakkaa on kaikkialla kun lehdet putoaa puista ja ei näe missä se kakka siellä maassa on. Kumpparit käyttöön, nii on helppo putsata.

Vierailija
14/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narkki tai pultsari vääntänyt ne paskat.

Koska kyseessä ihminen, teidän tulee ymmärtää ja antaa anteeksi, narkeilla ja pultsareillakin on jakamaton ihmisarvo.

Vierailija
15/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo ajokoirat tällä hetkellä juoksennella ilman remmiä ja kakkapusseja tuolla.

Vierailija
16/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pussiin edes kerätään niin löysä paska johon liukastuu?

Vierailija
17/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on urheilukenttä vieressä. Siinä on paljon koiran kakkaa. Kerran huomautin yhdelle kakattajalle. Hän puolustautui, ettei kenttää käytetä. No miksiköhän ei? Koska se on täynnä kakkaa!

Vierailija
18/18 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pussiin edes kerätään niin löysä paska johon liukastuu?

Meidän koira tajusi, jos sitä kielsi kakkaamasta. Pystyi pidättelemään parempaan paikkaa. Jos koiralla on ripuli, niin pitäkää se kotona tartuttamasta muita. Ja pitäkää koirat pois leikkipaikoilta joihin kuuluu koulun pihakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan