30v. nainen, 164/51, voinko olla liian lihava miehen mieleen
Syömishäiriötausta on ja tuntuu koko ajan, ettei voi olla kiinnostunut minusta, koska olen ns. iso.
Kommentit (13)
Mä oon 30v. 166cm ja 100 kg ja mies löytyy. Eikä ole koskaan ollut vaikeaa seuraa saada.
Että etköhän säkin miehen saa. Oisko se itseluottamuksen puute pahempi juttu.
Et ole vieläkään parantunut, jos noita lukemia esittelet liian lihavaksi. Keskity muuten itseesi ja terapiaan, älä miesten ajatuksiin.
En olekaan parantunut muuten kuin, että en oireile eli joka päivä syön hyvin ym. Olen siis lopettanut laihduttamisen. Nyt ahdistaa tämä (paino), mutta olen koko ajan menossa kohti parempaa. ap
No mä olin 165 cm, 45 kg paljon lihavamman näköinen kuin mitä olin koska olen laiha läski. Maha oli kuin raskaana olisin. Näytin varmasti enemmän 55-60 kiloiselta kuin 45.
Vierailija kirjoitti:
Ts. en ole niin pieni kuin mieleni haluaisi olla.
eikun olen pieni ja tiedän sen itsekin, mutta haluan kaikkien muidenkin hokevan sitä minulle
Tarvitset, ap, ammattilaisen apua, koska kerjäät hyväksymistä täällä ja olet normaalipainoinen. Tai sitten olet vain kerjäämässä hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Alipainoinen olet.
Ja sinä vähä-ä lyinen. Katsoppa bmi-taulukosta, normaalipainoinen on.
Vierailija kirjoitti:
Alipainoinen olet.
Eikä ole, vaan ihan normaalipainoinen, vaikka onkin lähellä normaalipainon alarajaa.
Tottakai voi olla, että olet joidenkin miesten mielestä liian lihava, mutta kannattaako sellaisten miesten kanssa olla tekemisissä. Olen samalla pituudella 80 kg, eikä miesten mielenkiinnosta ole puutetta.
Ymmärrän sua ap. Olen juuri samankokoinen, mutta en koe itseäni mitenkään pieneksi, ihan keskiverroksi vain. Tosin olen naimisissa ja äiti, mutta ei se ajatus näköjään päästä lähde... Haluaisin painaa 45kg.
Ts. en ole niin pieni kuin mieleni haluaisi olla.