Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli huimausta ja päänsärkyä vuoden, mikä syynä?

Vierailija
13.10.2018 |

Laivankansimaista huimausta päivittäin, sekä lievää päänsärkyä päälaen alueella.Kaikki veriarvot tutkittiin. Lääkäri , eikä myöskään fyssari löytänyt lihaksissa jäykkyyttä. Sitten yhtäkkiä loppui noin vuoden jälkeen. Kumma vaan, että aivokuvia ei edes ehdotettu, koska olen niin nuori (27v) ja varmaan oikeassa olivat, kun oireetkin hävisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menierin tauti, tai joku muu korva ongelma.

Vierailija
2/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono fyssari ei huomannut nikamalukkoa. Eli se oli varmasti syy. Ne voi laueta itsestäänkin, mutta usein tarvitaan esim. OMT-fyssari avaamaan ne. En sitä virallista termiä tiedä siia nikamalukon. Kuuluu kiva ääni, kun se laukeaa. Mä saan itse joskus avattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin itsekkin, mutta ei kai se voi itsestään hävitä.Lisätäkseni alkupostaukseen elämäntavat eivät ole muuttuneet mitenkään. 

Vierailija
4/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänsärky ei sovi kuvaan.

Vierailija
5/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono fyssari ei huomannut nikamalukkoa. Eli se oli varmasti syy. Ne voi laueta itsestäänkin, mutta usein tarvitaan esim. OMT-fyssari avaamaan ne. En sitä virallista termiä tiedä siia nikamalukon. Kuuluu kiva ääni, kun se laukeaa. Mä saan itse joskus avattua.

Fyssari oli kyllä kehuttu , mutta kai virheitä tekevät hekin. Yleislääkäri, fyssari ja neurologi sanoivat että lihakset ovat täysin letkeät. 

Vierailija
6/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityspäänsärky?

Vierailija
7/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home. Vaihtuiko työ-, opiskelu- tai kotipaikka.

Vierailija
8/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään Menierin tauti, sillä siihen liittyy selvä kuulon alenema.

Kyseessä on mitä todennäköisimmin vaaraton mutta kiusallinen ns. hyvänlaatuinen asentohuimaus. Siihen auttavat tietyt pään kallisteluliikkeet. Esimerkiksi moni yleislääkäri osaa neuvoa oikeat liikkeet, tai korvalääkäri. Kyse on korvasairaudesta. Googlaa!

On kummallista, jos fysioterapeutti ei tiedä tätä hyvinkin tavallista vaivaa. Yleensä osaavat neuvoa.974

Vierailija
9/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Home. Vaihtuiko työ-, opiskelu- tai kotipaikka.

Kuten sanoin, mikään elämäntilanteessa ei muuttunut.

Vierailija
10/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyssari oli kyllä kehuttu , mutta kai virheitä tekevät hekin. Yleislääkäri, fyssari ja neurologi sanoivat että lihakset ovat täysin letkeät. 

Nikamalukko ei välttis tee lihasta kireen tuntuiseksi

Vierailija
11/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännityspäänsärky?

Lihakset eivät olleet jumissa

Vierailija
12/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkistä ehkä. Hävisi pikkuhiljaa kun joku sressaava asia katosi elämästä?

Vierailija
13/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään Menierin tauti, sillä siihen liittyy selvä kuulon alenema.

Kyseessä on mitä todennäköisimmin vaaraton mutta kiusallinen ns. hyvänlaatuinen asentohuimaus. Siihen auttavat tietyt pään kallisteluliikkeet. Esimerkiksi moni yleislääkäri osaa neuvoa oikeat liikkeet, tai korvalääkäri. Kyse on korvasairaudesta. Googlaa!

On kummallista, jos fysioterapeutti ei tiedä tätä hyvinkin tavallista vaivaa. Yleensä osaavat neuvoa.974

Kokeilin youtube ohjeilla tätäkin,. kun oireita vielä oli.Ei auttanut.

Vierailija
14/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännityspäänsärky?

Lihakset eivät olleet jumissa

Takaraivon lihakset/ahtauma. Veri ei kulje tarpeeksi hyvin.

Vierailija
15/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykkistä ehkä. Hävisi pikkuhiljaa kun joku sressaava asia katosi elämästä?

Stressiä oli tuohonkin aikaan, mutta nyt on vielä enemmän ja oireita ei ole. Oireet puhkesivat yhtäkkiä pyörälenkin jälkeen. Pyörälenkki tuntui poikkeuksellisen raskaalta tosiaan.

Vierailija
16/16 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjännitys. Epämääräinen keikuttava huimaus, joka kuitenkin lievempää kuin korvaperäinen huimaus joka on voimakasta karusellihuimausta. Päänsärkyä myös aiheuttaa. Lisäksi psykosomatiikka. Jos olet alakuloinen tai masentunut, niin oireetkin tuntuvat herkemmin ja niihin on aikaa keskittyä ja paneutua