Miksi sinä olet pska puoliso?
Aina haukutaan puolisoita, mutta mitäpä jos tänään katsoisimme omaan napaamme. Ihan rehellisesti tutkailtaisiin, että miksi me olemme paskoja puolisoita. Ei tarvitse hyvien puolisoiden tulla tänne pätemään.
Minä aloitan:
- Olen laiska siivoamaan.
- Olen päästänyt itseni lihomaan.
- En sheivaa kovin usein.
- En anna suuseksiä kovin innokkaasti, paitsi ehkä pienessä nousuhumalassa.
- Olen estoton sängyssä vain nousuhumalassa, mutta silloin en saa orgasmia.
- Olen kännissä ihan hirveä kälättävä haahka
- Ajattelen likaisia vanhoja miehiä harrastaessani seksiä puolisoni kanssa. Muutoin en saa orgasmia.
- Olen melko usein pessyt pyykkiä siten, että mieheni vaatteet ovat värjäytyneet.
- En todennäköisesti pysty antamaan miehelleni lapsia
Kommentit (12)
Sitten olisit paska puoliso, jos pettäisit toista.
Henkinen ja fyysinen väkivalta ym. todella raskauttavat asiat puolisoasi kohtaan. Näitä tosi raskauttavia asioita on muitakin.
AP haluaisi lisätä, että se eroottisesti vapautunut, nousuhumalainen AP on melkoisen epäeroottista katseltavaa ja kuunneltavaa, joten mies on oppinut välttelemään näitä tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisit paska puoliso, jos pettäisit toista.
Henkinen ja fyysinen väkivalta ym. todella raskauttavat asiat puolisoasi kohtaan. Näitä tosi raskauttavia asioita on muitakin.
Totta kai. Mutta nämä yllämainitut ovat aika monissa keskusteluissa alleviivanneet sitä puolison paskuutta.
En pidä seksistä. Olen ollut nuorena seksuaalisesti hyväksikäyttetty, varmaan suuri syy siinä mutta tilanne on lähinnä yhdentekevä. Suuseksiin joskus pakotettuna, en koskaan siihen enää kykene.
Olen välillä tolkuttoman laiska. En voitele miehelleni voileipiä, ja asettele lautasia päytään, kuten äitinsä miehelleen tekee. Enkä herää ennen miestä laittamaan hänelle aamupalaa tai mitään muutakaan.
En koskaan sano rakastavani häntä, en pidä valehtelusta. Eikä hänkään ole koskaan minulle moista sanonut.
- Huono kuuntelemaan
- Odottaa liian usein että toinen on häntä varten valmiina tekemään asioita heti kun tarvitsee vaikka olisi muuta kesken
- Arvostelee turhan herkästi
- Niitä lapsia ei myöskään voi antaa
En tunne tarvetta "hoitaa parisuhdetta", en edes käsitä mitä se tarkoittaa. Olen kotona aika tuppisuu, lueskelen tai teen juttuja tietokoneella, en huomioi puolisoani oikeastaan yhtään, edellytän häneltä omia harrastuksia ettei pyöri jaloissa koko aikaa. Saatan myös purkaa kiukkuani häneen ja karjua jostakin ihan mitättömästä asiasta. Niin ja se pahin synti kaikista: minulla on kalliimpi auto kuin miehelläni, lähinnä siitä syystä että minä olen kiinnostunut niistä mutta mieheni ei tiedä autoista mitään :D
Vierailija kirjoitti:
AP haluaisi lisätä, että se eroottisesti vapautunut, nousuhumalainen AP on melkoisen epäeroottista katseltavaa ja kuunneltavaa, joten mies on oppinut välttelemään näitä tilanteita.
😂😂
No mä olen epävarma omasta viehättävyydestä joten olen mustasukkainen.
En osaa tehdä herkullista ruokaa, vaikka oon koittanut parantaa taitojani. No okei..en oo ees koittanut parantaa.
Mä kuorsaan.
Mun tulot on matalat.
Mun peffa on alkanut roikkuu enkä jaksa treenata sitä timmimäks.
Mä mullittelen pikkujutuista. Kerran mullittelin viikon, kun mies osti espanjalaisia tomaatteja, vaikka listassa oli kotimaisia.
Tää mies kyllä jätti mut.
Ihan ymmärrettävä ratkaisu näin jälkiviisaudella mietittynä.
Mulla on järkyttävät menkkaraivot. Ja nälkäraivo. Kerran mies teki salaattia, ja pilkkoi kurkun väärin. Aloin itkemään, enkä puhunut sille koko loppupäivänä. En tietenkään myös syönyt mitään ruokaa, koska olin menkkaraivon lisäksi myös nälkäraivossa. En myöskään maininnut suuttumukseni aihetta. Tietenkään.
En tykkää seksistä enkä jaksa siivota.