Työkaveri haisee homeelle
Pitäisikö siitä mainita vai ei?
Nyt on kyse ihan selvästä tapauksesta.
Kommentit (14)
Haluaisitko itse kuulla että haiset pahalta.
Ja lisäksi sulla on rumimmat kuteet.
Eihän töihin päihtyneenä saa tullakaan!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti mainitset.
Pelottaa että asia on tiedossa ja hän loukkaantuu. Ei olla kavereita, käydään samassa pöydässä aamukahvilla.
Ei kannata. Saat välit rikki. Ihmiset ei halua neuvoja jos eivät niitä pyydä. T ex-home-evakko.
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään, mutta haluaisin kyllä tietää jos kotini olisi homeessa. Se on terveysriski.
Ja sitten työkaveri sanoo asuvansa tuliterässä kerrostalossa, jossa ei ole hometta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään, mutta haluaisin kyllä tietää jos kotini olisi homeessa. Se on terveysriski.
Ei halua. Tämä on epämiellyttävää tietoa ja tarkoittaa myös sitä, että omaisuus on arvotonta, joka useimmille on yllättävän tärkeää. - se evakko.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten työkaveri sanoo asuvansa tuliterässä kerrostalossa, jossa ei ole hometta.
Sitten on joku varasto/kaluste/mökki homeessa. Olen 129% varma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Tämä on epämiellyttävää tietoa ja tarkoittaa myös sitä, että omaisuus on arvotonta, joka useimmille on yllättävän tärkeää. - se evakko.
Näin uskon minäkin. Enkä ole sanonut. Ap
Hankala tilanne... Välillä on kyllä ihmeellistä, etteivät ihmiset itse haista lemuavansa metrien päähän homeelle. Osalle voi sanoa, osalle ei. Riippuu vähän millainen ihminen hän on.
Mitä väliä, jos hän ei saa homeesta oireita? Todellakaan kaikki ihmiset ei saa.
Ehdottomasti mainitset.