Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verikokeet ilman lähetettä. Kokemuksia Helsingin Synlab:sta?

Vierailija
10.10.2018 |

Pvk ja ferritiinit tarttis ottaa. Terveyskeskuksessa eivät suostu, vaikka hb on 110.

Kommentit (7)

1/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osa verikokeista vissiin analysoidaan eri tavalla kuin Suomessa ollaan totuttu (virolainen labra). Viitearvot voivat olla erilaiset. Meillä käytetään yleensä immunologista menetelmää, toisin kuin Synlabissa.

Vierailija
2/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy luovuttaa verta, Veripalvelussa mittaavat. Jos luovutat Norjassa. Suomen verenimijät eivät tietenkään ferritiiniä mittaa, hemmetin SPR!

https://fi.iherb.com/c/zinc?swkw=carnosine?rcode=mop737

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy luovuttaa verta, Veripalvelussa mittaavat. Jos luovutat Norjassa. Suomen verenimijät eivät tietenkään ferritiiniä mittaa, hemmetin SPR!

https://fi.iherb.com/c/zinc?swkw=carnosine&rcode=mop737

Vierailija
4/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kävin Kampissa. Ainakin silloin myös Terveystalo teetti omat labransa samassa Viron pisteessä. Terveystalolla hinnat ovat korkeammat, kumminkin. Tavallinen labra. Yhtä toivettani kokeenotosta (saatan pyörtyä) ei lainkaan huomioitu. 

Merkittävä suomalainen julkkis oli siellä lapsensa kanssa samaan aikaan. 

Vierailija
5/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako mikään labra ilman lähetettä testejä? Itselle ei tullut tuollainen mieleenkään. Siis että.voiso me mä otattamaan testejä.oman mielen mukaan, vaikka ne itse maksaisikin.

Vierailija
6/7 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako mikään labra ilman lähetettä testejä? Itselle ei tullut tuollainen mieleenkään. Siis että.voiso me mä otattamaan testejä.oman mielen mukaan, vaikka ne itse maksaisikin.

Ottaa kun menee yksityiselle puolelle.

Vierailija
7/7 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdin kautta voi myös mennä ilman lääkärin lähetettä. Sieltä saa paremman raportin, tajuaa itsekin jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi