Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen Elämän kova koulu rehtori

Vierailija
10.10.2018 |

Haemme uusia oppilaita tammikuussa alkavalle jaksolle. Etusijalla on sinisilmäiset ja optimistiset hakijat. Kenties juuri sinä?

Laita hakemus ja kuvailu itsestäsi, niin Grande Narcissos-johtokuntamme ottaa sinuun yhteyttä jos kenties juuri sinä olet murskaamisen arvoinen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolikaasua nenääsi,sinä rehtorin varjokuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on otettu huomioon erityisherkät koulussa? Entä allergiat? En ole vielä saanut lääkäriltä todistusta niistä, mutta kyllä niitä on.

Vierailija
4/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on otettu huomioon erityisherkät koulussa? Entä allergiat? En ole vielä saanut lääkäriltä todistusta niistä, mutta kyllä niitä on.

Erityisherkät ovat ihan ykkösenä etusijalla, ehdottomasti! Odotamme heitä hyvin innokkaasti. Erityisherkille on olemassa ihan oma opintosuunnitelma, sisältäen mm. esitelmien pitämistä suurelle yleisölle ex-tempore, tankotanssin videoimista sekä sen julkaiseminen netissä ym. kivaa. Tarkoitus on rohkaista ja karaista jotta pärjää jopa pörssiyhtiön palveluksessakin.

Allergioille suosittelemme siedätyshoitoa. Esim. kissa-allergiselle yöpymistä kolmen kissan kanssa teltassa Bodom-järven rannalla.

Tervetuloa hakemaan

T. Rehtori

Vierailija
5/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opetussuunnitelmaa noudatatte?

Vierailija
6/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin rankka päivä että tälle repesin🤣

Vierailija
7/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä opetussuunnitelmaa noudatatte?

Meillä.on luotu tällainen Psykopadius-opintosuunnitelma, jota noudatamme. Rautaiset ammattilaiset esim. työpaikkakiusaamisessa ansioituneet esimiehet eri aloilta ovat olleet mukana laatimassa sitä. Tarkoitus on sopeuttaa erityisherkät ym koulutusta tarvitsevat yhteiskuntaan eri työtehtäviin. Heistä saadaan kenties tulevia työpaikkakiusaajia, joita Suomi kipeästi tarvitsee lisää.

T. Rehtori

Vierailija
8/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ammatti nimikkeen Police officer in hard school of life.

Haluaisin saman. Onko teillä kieli ja erikoistumis linjoja vai onko tuo tutkinto suoritettu Ulkomailla?

Vierailija
9/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites luokkaretket? Meneekö yhteiskuntaluokkien mukaan ryhmäjaot vai tasapäistetäänkö raa'asti kuin muissa kouluissa?

Vierailija
10/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mua rehtoriks.

Vierailija
11/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ammatti nimikkeen Police officer in hard school of life.

Haluaisin saman. Onko teillä kieli ja erikoistumis linjoja vai onko tuo tutkinto suoritettu Ulkomailla?

Tuosta en ole kuullutkaan, meiltä on tultu yleensä hakemaan oppia ulkomailta, olemmehan ansioituneet ja ylpeitä siitä että olemme työpaikkakiusaamisen kärkimaa. Suomalainen luonne on kuin tehty tuohon. Sitten on nämä erityisryhmät, joilla on vaikeuksia sopeutua kuten erityisherkät, ujot, hiljaiset ja introvertit. Heitä varten on saatu määrärahoja uudelleenohjelmoimisen varalle. Yhdestä oppilaastamme tuli jopa pankinjohtaja, hänestä olemme erityisen ylpeitä, kovan koulun kävi.

Vierailija
12/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites luokkaretket? Meneekö yhteiskuntaluokkien mukaan ryhmäjaot vai tasapäistetäänkö raa'asti kuin muissa kouluissa?

Me suositaan heteropareja. Samaan hyttiin tai telttaan ujo neiti A ja herra B. Luojan luomia me kaikki ollaan ja alastomuus on luonnollinen asia.

T. Rehtori

Vierailija
13/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäntaitovalmentaja ja personal trainer. Haluaisin siihen Hard Sports Superior -pikakoulutukseen. Ihanaa kun pääsisi taas positiivisten ja ihanien ihmisten kanssa kurssille! Haluaisin niiiin siihen koulutukseen ja kehittämään taitojani tässä ammatissa. Ihmisten hyvinvointi on intohimoni!

Vierailija
14/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä työtön biologian opettaja. Olisiko koulussanne avointa virkaa johon kaipailisitte energistä, nuorekasta ja oppikirjojakin julkaisutta maisteria? Minulla on hyvät suositukset parista yksityiskoulusta :)

Vierailija
15/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäm kolu ykköseen pikavippiraja vielä? Mulla oli viimeks 10000€ ulosotossa ja raja oli 12000€. Otanko lisää et pääsen? Viikonloppu on kyllä tulossa

Vierailija
16/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
17/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä työtön biologian opettaja. Olisiko koulussanne avointa virkaa johon kaipailisitte energistä, nuorekasta ja oppikirjojakin julkaisutta maisteria? Minulla on hyvät suositukset parista yksityiskoulusta :)

Oletko opiskellut fyysisen kurituksen vaikutusta henkiseen hyvinvointiin? Biologiaa ja psykologiaa samassa. Sellaiselle voisi olla tarvetta.

T. Rehtori

Vierailija
18/18 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko elämäm kolu ykköseen pikavippiraja vielä? Mulla oli viimeks 10000€ ulosotossa ja raja oli 12000€. Otanko lisää et pääsen? Viikonloppu on kyllä tulossa

Kysymme luottotiedot ennen kuin voi aloittaa ja valitettavasti mh-merkintä on este. Haluamme mahdollisimman viattomia ja sinisilmäisiä oppilaita, heille opetamme erikseen miten vippiä voi vedättää joutumatta maksumieheksi. Esim. miten hurmaat vanhuksen vippaamaan rahaa. Dementian piikkiiinhön se menee.

T. Rehtori