Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä/harvinaista on, että vauva esim. sängyltä tai sohvalta pudotessaan katkaisee niskansa?

Vierailija
10.10.2018 |

Tai muuta vakavaa? Tietääkö kukaan, että näin olisi jollekin käynyt? Omien tietojen/kokemusten mukaan nuo pienet on aika kestäviä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan pieni koira hyppäsi sohvalta kirjahyllyyn ,hyppy epäonnistui ja niska murtui.

Koira jouduttiin lopettamaan. Ot.

Vierailija
2/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskan katkeaminen on kyllä melkoisen harvinaista. Mutta aivotärähdys tai kallomurtuma olisi varmaan jo vähän todennäköisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Hae apua. Lapsi ansaitsee elämänsä riippumatta siitä miten pa.ska sinä olet.

Vierailija
4/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä. Hae apua. Lapsi ansaitsee elämänsä riippumatta siitä miten pa.ska sinä olet.

Ai kauhea no enpä ajatellut, että joku tällaista vääntäisi tästä. Ei tosiaan ole tarkoitus... Huoli vain jos näin kävisi...

Ap.

Vierailija
5/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni lapsi on sohvalta tippunut ja silti hengissä.

Vierailija
6/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaisen vauva kellahti vanhempien sängystä lattialle ja taittoi niskansa ja kuoli. Ja kaikki tapahtui silmänräpäyksessä. Lapsi oli reilut vuoden.

Mun muutaman viikon ikäinen tytär kellahti vatsalleen hoitopöydällä, kun kaivoin laatikosta vaippaa, eikä silmät ollut kiinni vauvassa ja olin saada sydärin. Onneksi mitään ei tapahtunut.

Vierailija
7/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskan katkeamiset ylipäätään ihmisillä (aikuisilla tai lapsilla) on harvinaisia tippumisista. Niitä on lähinnä kolareissa tai hyvin korkealta putoamisissa. Muutamasta metristä jos aikuinen tippuu, niin todennäköisesti raajoja katkeaa tai kallo murtuu ja se saattaa johtaa kuolemaan, mutta niska harvemmin katkeaa.

Jokainen vauva, jonka tiedän, on tippunut sohvalta tai sängyltä joskus, mutta kukaan ei ole saanut edes aivotärähdystä. Yhden tiedän, joka oli sitterissä ruokapöydällä, ja sieltä tippui tuloksena murtunut kylkiluu.

Vierailija
8/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulaisen vauva kellahti vanhempien sängystä lattialle ja taittoi niskansa ja kuoli. Ja kaikki tapahtui silmänräpäyksessä. Lapsi oli reilut vuoden.

Mun muutaman viikon ikäinen tytär kellahti vatsalleen hoitopöydällä, kun kaivoin laatikosta vaippaa, eikä silmät ollut kiinni vauvassa ja olin saada sydärin. Onneksi mitään ei tapahtunut.

Tosi huono tuuri on kyllä sukulaisella käynyt, tai sitten tuo ei ole koko totuus.

Vierailija
9/9 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan