Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1781/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku ei oo mitään yhteistä että asunto puoliksi tai mökki tai jotain ei edes yhteisiä lapsia.Oltiin kihloissa muutama vuosi.

Vierailija
1782/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi aasiin vaihtavat että aasialaiset perii teidän suvun rahat ja talot .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mielenkiintoista että palstalle jossa kysellään huonojen deittikokemusten perään hakeutuu juuri kaikista pahimmanlaatuisia ihmistyyppejä kommentoimaan... Miehiä jotka eivät kelpaa kuin aasialaisille naisille toimeentuloa vastaan, miehiä joiden itsetunto on murentunut pienen peniksen vuoksi ja joiden on haukuttava naisia väljävärkkisiksi että tulisi parempi mieli, miehiä joille naisen aikaisemmat seksikokemukset ovat ongelma koska he eivät ilmeisesti osaa harrastaa vastavuoroista huomioivaa seksiä... Vai olisiko nämä kaikki kuitenkin sama ihminen.

Mikä on tehnyt sinusta noin katkeran? Onko sinut vaihdettu kauniimpaan aasiattareen?

Voi palstapeikko, voi voi. Olen päästänyt muutaman aasin vapaaksi etsimään aasittaria, ne kun sopii paremmin keskenään yhteen.

Vierailija
1784/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mielenkiintoista että palstalle jossa kysellään huonojen deittikokemusten perään hakeutuu juuri kaikista pahimmanlaatuisia ihmistyyppejä kommentoimaan... Miehiä jotka eivät kelpaa kuin aasialaisille naisille toimeentuloa vastaan, miehiä joiden itsetunto on murentunut pienen peniksen vuoksi ja joiden on haukuttava naisia väljävärkkisiksi että tulisi parempi mieli, miehiä joille naisen aikaisemmat seksikokemukset ovat ongelma koska he eivät ilmeisesti osaa harrastaa vastavuoroista huomioivaa seksiä... Vai olisiko nämä kaikki kuitenkin sama ihminen.

Mikä on tehnyt sinusta noin katkeran? Onko sinut vaihdettu kauniimpaan aasiattareen?

Voi palstapeikko, voi voi. Olen päästänyt muutaman aasin vapaaksi etsimään aasittaria, ne kun sopii paremmin keskenään yhteen.

Onko sinulla mitään arvailuja, että miksi ihmeessä et kelpaa suomalaisille miehille, kun olet jo useamman hylätyksi tullut?

Vierailija
1785/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään arvailuja, että miksi ihmeessä et kelpaa suomalaisille miehille, kun olet jo useamman hylätyksi tullut?

Onko sinulla mitään arvailuja, että miksi ihmeessä kelpaat vain aasialaiselle naiselle jonka koko toimeentulo on sinun rahapussisi varassa?

Vierailija
1786/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukutaan naisia milloin minkäkin jakamisesta. Kestääkö äijät ego, kun puhuttaisiinkin siitä, miten te jaatte kaluanne? En ikinä ota miestä, jonka kalu saastunut ja uinut vaikka missä takaosastossa! Yök, oksettava ajatuskin!

Jos nainen kokee sen haukkumisena, että miehet eivät oikein tykkää liian antavaisesta naisesta, niin missä vika? Tähän ikään nyt on väkisinkin jo takana enemmän kuin ensimmäinen teinisuhde, mutta en minä ainakaan ole munaani kenellekään "jakanut". Aika moni nainen on saanut pakit, kun on vihjaillut seksin suuntaan.

Vierailija
1787/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuuden puuttuminen, tunnekylmyys, piittaamattomuus toisen asioista ja huolista, puutteellinen esileikki ja hellyyden puuttuminen. Seksissä vain oma nautinto lähinnä, kyvyttömyys kommunikoida, negatiivisuus ja katsominen ohi.

Mitä ihmettä näin koko tyypissä - ai niin, näytteli olevansa jotain muuta alkukuukaudet.

Ai että hän vaan näytteli noiden täydelistä vastakohtaa ja sitten ykskaks BÄNG TADAA olen kylmä ja välinpitämätön sika :D  Eiköhän sullakin ollut vaan ne vaaleenpunaset lasit silmillä, ota nyt edes hieman vastuuta että tuli vaan tehtyä paska valinta.

Kyllä näin juuri osa miehistä käyttäytyy peittäen paskan luonteensa jotta saisi naisen.

Olisko vinkkejä millä muulla konstilla sais naisen ?

Mun luonne kyllä ihan tavallinen mutta kun tavallinen ei kiehdo naisia niin täytyy näytellä peittelevänsä paskaa luonnetta. Vaikeeta on.

Väärä keskustelu, joo, mulle, että ei ole tapailun lopettamista pitänyt analysoida kun ei pääse aloittamaankaan. Mutta ehkä joku viisas nainen vastaa, ranskalaisin viivoin vaikka. Enintään kolme pointtia, A.Stubb sanoi että kolme pointtia riittää mihin vaan. Kiitos.

-Ole sosiaalisesti selkeä ja sulava, esim. kirjoittamastasi viestistä ei oikein saa selvää mitä haluat, mutta ilmeisesti ranskalaisia viivoja asioista, jotka eivät ole turn-offeja

-Ole rehellinen, todellinen luonteesi tulee kyllä paljastumaan kun suhde etenee.

-Älä lähesty naista, jos ainoa pyrkimyksesi on aloittaa tapailu/seksisuhde. Sinun on oikeasti oltava kiinnostunut naisen asioista ja otettava osaa keskusteluun, jos haluat, että hän tahtoo viettää aikaa kanssasi.

Tuossa nyt kolme pointtia A. Stubbin tyyliin.

1788/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka py rupesi syyttämään pettäjälutkaksi kun sairastui psykoosiin. Puoli vuotta yritin olla tukemassa ja saattamassa lääkärikäynneille, mutta oma mielenterveys alkoi rakoilla niin lähdin suhteesta.

Yks oli aina kännissä kun tavattiin. Ensitreffeillä hälytyskellot soi, kun jätkä oli 30min aiemmin paikalla ja soitteli et "missä oot" "joko pian tuut" "ethän tee ohareita" kun olin vasta _matkalla_ treffipaikalle. Kaupungilla mies halusi pysähtyä nopsaan baariin vetään rohkasuryypyn. Olin hölmö ja halusin munaa, joten kestin treffit loppuun. Seksi oli ihan jumalaisen hyvää ja ainoa syy, miksi tapasin tätä miestä vielä uudelleen. Kuitenkin, joka ikisillä treffeillä mies ei uskaltanut tehdä aloitetta tms ellei juonut paria kaljaa tai ollut jo ottanut pohjia.

Kolmas oli arvoiltaan ihan toisesta laidasta. Kaiken piti olla uutta, kiiltävää ja kallista koska esineet ja status merkitsivät niin paljon. Hän rupesi toivomaan, että värjään kuparisenruskeat hiukseni blondiksi ja hän voisi kustantaa mulle silikonitissit. Oma B-kuppi ei ollut riittävä.

Vierailija
1789/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset on kasvatettu miehisen kulttuuri mukaan miehen orjaksi. Raukat luulevat suomalaismiehen vaimokkeeksi päästyään elävänsä paratiisissa. Pettyvät suomalaisröhnäkkeen perverssien halujen hoitamiseen ja jättävät ukkonsa kun tilaisuus tulee.

Vierailija
1790/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin naisen, koska sillä oli kaksi paria kävelykenkiä ja toisia ei käyttänyt kuulemma koskaan. En voi olla tuhlarin kanssa.

Vierailija
1791/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin naisen sillä oli löysä ja iso pillu

Vierailija
1792/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään arvailuja, että miksi ihmeessä kelpaat vain aasialaiselle naiselle jonka koko toimeentulo on sinun rahapussisi varassa?

Etkö ymmärtänyt kysymystä, vai miksi noin lapsellinen vastakysymys? Kysyn uudestaan: Miksi ihmeessä et kelpaa suomalaisille miehille, kun olet jo useamman hylätyksi tullut?

Minä en mielisairaiden kanssa väittele.

Vierailija
1793/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ulkonäkö

- haju

- persoona

3 eri naista

Vierailija
1794/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3-kybäsenä jätin 3 naista, koska olivat psyykkisesti epätasapainoisia.

4-kybäsenä huomasin, että kaikki naiset on vähän "tasapainottomia", tosin yli 3 kybäset naiset tietää sen itsekin.

Yli 4 kybänen nainen on paras 😋

Vierailija
1795/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pieraisi sängyssä paskat reisilleni.

Meni molemmilta fiilis.

Soitellaan - ei kumpikaan koskaan enää soittanut 😀

Vierailija
1796/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli alusta asti vain niin vaikeaa, mitä en kuitenkaan halunnut nähdä koska olin kai ns. rakkaudesta sokeana ja sama varmaan toisellakin. Se alkoi kuitenkin pikkuhiljaa valkenemaan, etteihän se nyt joka saakelin kerta voi olla jotain ahdistumista, konfliktia ja mielenpahoitusta kun tavataan, kai nyt joskus voisi mennä hyvin ja että ollaan vaan iloisia ja tyytyväisiä kahdestaan, toistemme seurasta nauttien. Ei se tulevaisuus vaan enää näyttänyt kauhean valoisalta ja se oli sitten viimeinen kähinä se. Ikävä jäi kuitenkin ja harmittaa, kun välit meni poikki.

Niin harmittaa ja ikävä on täälläkin.

Vierailija
1797/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli todella v.mäinen kaikille ihmisille. Juorusi ja haukkui sekä arvosteli kaikkia. Kavereitaan, ohikulkioita, työkavereitaan, mun tuttuja jne. Tajusin, että jos tähän jään ja meille tulee kunnon riita, olen seuraava haukuttava.

Sanoin, että hän on huono ja epämiellyttävä ihminen, koska kohtelee muita ihmisiä huonosti, enkä halua jatkaa siksi tapailua.

Vierailija
1798/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nainen oli persu

2. Nainen oli feministi ja vihreä

3. Nainen oli ilkeä

4. Nainen oli epävarma

5. Nainen oli todella typerä - kroppa oli mahtava. Se vähän kirpas.

.

.

.

13. Nainen on nykyinen vaimoni 12 vuoden ajan.

Vierailija
1799/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli alusta asti vain niin vaikeaa, mitä en kuitenkaan halunnut nähdä koska olin kai ns. rakkaudesta sokeana ja sama varmaan toisellakin. Se alkoi kuitenkin pikkuhiljaa valkenemaan, etteihän se nyt joka saakelin kerta voi olla jotain ahdistumista, konfliktia ja mielenpahoitusta kun tavataan, kai nyt joskus voisi mennä hyvin ja että ollaan vaan iloisia ja tyytyväisiä kahdestaan, toistemme seurasta nauttien. Ei se tulevaisuus vaan enää näyttänyt kauhean valoisalta ja se oli sitten viimeinen kähinä se. Ikävä jäi kuitenkin ja harmittaa, kun välit meni poikki.

Koomisinta on, että haluaisin tästä ikävästä niin kauheasti eroon, että olisin kuitenkin valmis yrittämään vielä kerran jos tulisi mahdollisuus. Mutta toisaalta en usko, että ystävinäkään on mahdollista jatkaa, se olisi liian raskasta.

Vierailija
1800/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomisinta on, että haluaisin tästä ikävästä niin kauheasti eroon, että olisin kuitenkin valmis yrittämään vielä kerran jos tulisi mahdollisuus. Mutta toisaalta en usko, että ystävinäkään on mahdollista jatkaa, se olisi liian raskasta.

Ei se ota jos ei annakaan...en voi sanoa että asiat järjestyy mutta aina voi yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme