Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1701/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasi telkkarista vain salkkareita ja kauniita & rohkeita.

Ei mitään muuta.

Vierailija
1702/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti suutansa koko ajan, eikä uskonut vaikka sanoin kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli typerä ja ahdasmielinen.

Vierailija
1704/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, koska en ole h omo

Vierailija
1705/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen(tai muun vastaavan?) polttaminen. Asia tuli minulle aivan täytenä yllätyksenä! Asiasta ei oltu edes puhuttu mitään, koska henkilö ei vaikuttanut huumemyönteiseltä. Itse olen ehdottomasti vastaan huumeita, joten tuosta tuli kyllä kynnyskysymys. Yhtäkkiä kesken illan vieton painuivat muutaman kaverin kanssa sauhuille. Lisäksi kaksi näistä oli sellaisissa ammateissa että mietin pitääkö minun tehdä ilmoitusta johonkin käytöstä. Jäin suu auki ihmettelemään järkyttyneenä, ja poistuin paikalta sanomatta sanaakaan. Seutaavana päivänä kun mies soitti, niin sanoin että en jatka enää tapailua. Haukkui vielä minut tiukkapipoksi ja ylisti tuotteen rauhoittavia ominaisuuksia. Minä nyt vain en halua sellaista kumppania joka tarvitsee mitään päihteitä rauhoittuakseen. 

No jos itse ei käytä minkäänlaisia päihteitä niin kannattaa tehdä jo hakuvaiheessa selväksi että odottaa samaa myös kumppaniltaan.

Ja en näe mikä virka vaatisi ilmiantoa kasvin polttelusta. Taas huudellaan vailla todellista tietoa. Mutta kyllä sen näkee suomalaisessa työpaikkakulttuurissa että juoppoja huusätään ja ymmärretään loputtomasti.

Vierailija
1706/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin naisen tapailun koska hänellä oli löysä ja iso pillu

Niin, pieni munaiselle miehelle tuo onkin varmaan totta.

Minulle on 2 miestä sanonut, että jollain naisilla on.. Niillä ei todellakaan ole pieni. Ota se pääsi pois per seestä ja kohtaa tosiasiat.

Vierailija
1707/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on 2 miestä sanonut, että jollain naisilla on.. Niillä ei todellakaan ole pieni. Ota se pääsi pois per seestä ja kohtaa tosiasiat.

Suomalaisilla naisilla enemmistöllä on väljä alapiä.

T. Hyvin varusteltu

Vierailija
1708/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli löysä, iso ja väljä pillu.

Vierailija
1709/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla enemmistöllä on väljä alapiä.

T. Hyvin varusteltu

Siksipä maistuu musta makkara.

Vierailija
1710/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli valokuvassa komeat hiukset ja kun menin tapaamiseen, niin hän olikin kalju. Häivyin pikaisesti paikalta ja ilmoitin, että tämä oli tässä.

Vierailija
1711/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli liian pieni kikkeli. Jätin. 

Vierailija
1712/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eimiesainajaksa kirjoitti:

Olen kaksi kertaa seurustellut todella yksinkertaisen naisen kanssa. En itsekään ole varmasti fiksuimmasta päästä, mutta jos naisella ei ole mitään mielipidettä juuri mistään, mistään ei tunnuta tietävän jne. Puheet pyörii meikeissä/ shampoissa, juoruissa ja mitä syödään tänään. Ei sitä vaan jaksa. Ei ole mitään yhteiskunnallista mielipidettä jne.

Aluksi seksi ja tilanne huumori kantaa, mutta toisen lopetin 3kk jälkeen ja toisen 6kk jälkeen. Olivat molemmat fitness naisia.

Tai sitten ne olivat tajunneet, että yhteiskunnallisista mielipiteistä kannattaa usein olla hyshys.

Vierailija
1713/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos suun käytössä ilmenee heti ekoilla treffeiilä ongelmia  ei se parane seukatessa ellei nyt ole kokematon lyyli joka joutaa tukiopetukseen ja haluaa oppia

Totta, jos lady ei ota poskeen, kyl se melkein on sit siinä.

Lounas tauoilla on jokaisessa kaupungissa ammattilaisia auttamassa, on muuten "rush hour" tuolla alalla. Miehet jotka ei sitä kotonaa saa käy siitä vaikka maksamassa jos vaihtaa ei halua ja kotona muuten kaikki kunnossa, mutta ei haluta erota lapsien takia tai koska kaikki muuten olisi kunnossa. Kyllä sitä maksullisista voi hakea jos ei oma kumppani ole valmis, turhaa muuten hyvää suhdetta poikki laittaa pelkän oraali mieltymysten takia.

Jos naiselle selviää tuo, niin suhde menee poikki joka tapauksessa.

Vierailija
1714/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5

Ymmärrän hyvin, kun ajattelee että seksielämä olisi pelkkää vaginan jyystämistä niin kyllä jää paljosta paitsi.

Mielestäni ihanneseksiä on se, että et voi ikinä etukäteen tietää onko vaginaa vai oraalia vai anaalia, pysyy monipuolisena ja kiinnostavana seksi kun on 3 vaihtoehtoa 1 sijasta.

Otatko itse anaaliin?

Otan joo, olen antanut naisen sormettaa minua kun hän halusi kokeilla ja kodista löytyy jo dildokin jota käytän välillä ihan vapaaehtoisesti.

En täten ymmärrä miten se on niin monille naisille niin kamala juttu..

Mitä mielihyvää nainen saa sun peräreiän jyystämisestä? Niin, ei yhtään mitään. Tule jo kaapista ulos. 

Voitteko lopettaa ihmisten seksitapojen sheimaamisen? Jokainen tekee makkarissa mitä tykkää ja siihen on ulkopuolisten turha huudella ja tuo homoksi haukkuminen on täysin infantiilia ja vanha juttu.

Ja anaali on monille vaikea juttu kivun ja paskan takia. Siitä on turha myös syyllistää.

Jos ukko on koko ajan peräreikää kinuamassa, niin väkisinkinkin tulee mieleen että mahtaako tyyppi olla edes hetero.

Jos mies haluaisi olla miehen kanssa niin sitten varmaan olisi.

Unohdatte myös sen seikan, että moni nainen oikeasti nauttii anaaliseksistä.

Olen omin silmin livenä todistanut sitä kun nainen pyytää tulemaan peppuun ja saa voimakkaan orgasmin pelkällä anaaliseksillä niin että koko kroppa tärisee ilman mitään klitoriksen koskettelua. Kiitti vielä aktin jälkeen. Tuo ei ole miehen kinuamista vaan naisen omaa halua.

JA SITTEN heräsit ja päästit kissan ulos.

Mulla on kaksi kaveria jotka kertoo saavansa orgasmin helpommin anaalin kautta. Itse en saa koko hommasta mitään nautintoa, mutta on jotenkin naurettavaa, että jos joku asia ei toimi itselle niin sitten se pitää kyseenalaistaa kokonaan.

Vierailija
1715/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää nämä miehet, jotka painavat "tuhannen k*llin irkkua" ja sitten valittavat, miten hirveää se on ollut, niin eikö tuo käy selville etukäteen? Vai vasta sängyssäkö te huomaatte asian? Onkohan tässä kyseessä alan ammattilaiset vai harrastajat? Luulisi asian selviävän jossain vaiheessa seurusteluaikana ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin.

Voit esittää tuon saman kysymyksen myös naisille, joiden kumppaneista tuntuu löytyvän mitä omituisimpia asioita ajansaatossa. Ei meistä kukaan ole selvänäkijä ja varsinkin naiset valehtelevat todella paljon.

Sinä nyt vaikutat aika helpolta, joten en usko, että seurustelet kuukausia ennen seksiä. En usko sitäkään, että irkku näyttelee siveää monen kuukauden ajan ja vasta sitten huomaat, että sehän onkin hyvin kokenut tapaus.

Itse asiassa olen aina arvostanut naisia niin paljon, että jos hyvä vaimoehdokas on ollut kyseessä, niin en minä halua mennä sänkyyn, ennen kuin minulle on syntynyt tunteita häntä kohtaan. Jos ei ole tunteita, niin silloin naisesta tulee pelkkä pano. Ne tuhannen kullin irkut nyt tunnistaa kyllä heti. Joskus kauan sitten vielä panin sellaisia, mutta oli niin surkeaa seksiä, että siirryin kokemattomampiin.

Näitä miehiä on yllättävän paljon, jotka haluaa kokemattomia naisia siksi että kokematon ei tiedä mikä tuntuu hyvältä ja miten hyvältä voi tuntua, eikä siis käsitä seksin mahdollisuuksia omaan nautintoon. Mies saa käyttää kokematonta miten tahtoo eikä kokematon tiedä että parempaakin on. Kokematon tyytyy huonoon seksiin, kun ei tiedä mitä on hyvä seksi ja tällaista moni mies tykkää hyödyntää. Jos ei tiedä mitä on 100 % nautinto, ei sitä osaa kaivata ja voi tyytyä 10-20 %.

Just näin. Miestä pelottaa, että nainen on saanut parempaa seksiä kuin mitä häneltä saa. Ja tämä pelko naamioidaan tuhannen kullin irkkujen (seks. aktiivisten) naisten halveksimiseksi.

Vierailija
1716/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomia naisia? Missä ihmeessä sellaisia muka on, paitsi miesten unelmissa.

Vierailija
1717/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija sanoi kolmansilla treffeillä että haluaa tulevaisuudessa lapsia.

Vierailija
1718/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomia naisia? Missä ihmeessä sellaisia muka on, paitsi miesten unelmissa.

Mieluummin ilman kuin toisten kaluamia. Näin minä ajattelen.

Vierailija
1719/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos suun käytössä ilmenee heti ekoilla treffeiilä ongelmia  ei se parane seukatessa ellei nyt ole kokematon lyyli joka joutaa tukiopetukseen ja haluaa oppia

Totta, jos lady ei ota poskeen, kyl se melkein on sit siinä.

Minulla ei suostunut ottamaan ottanut nenään eikä korvaan.  Se oli sitten sitämyöten Terve vaan.

Vierailija
1720/9826 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut tapaamista. Lopetin tutustumisen JATKAMISEN. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi