Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1641/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin naisen tapailun koska hänellä oli löysä ja iso pillu

Niin, pieni munaiselle miehelle tuo onkin varmaan totta.

Vierailija
1642/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40+ kirjoitti:

Nainen oli muuten ok mutta se tauoton moottoriturpa joka ei pysynyt kiinni vaikka miten pyysi välillä hiljaisuutta. Ainoa vaihtoehto oli antaa Lapikasta vaikka oli elämäni paras p.no.

Mäkin lienen ollut pari kuukautta saman kanssa, kunnes oli pakko jättää. :D

Minäkin olen normaalisti ihan puhelias, mutta esim. puhelut saattoi tuon kanssa olla täysin hänen dialogiaan. Ei hiljaista hetkeä. Kairata kyllä sai miten ja mihin vaan. :)

Samalta kuulostaa, kairauskin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen otti silarit, itsetunto_ongelmaiset_kiertoon_2020

1644/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi pissaamistarina lisää. Oltiin sovittu treffit kahvilaan ja mies tulee ilmoittamatta myöhässä paikalle lapsi mukanaan. Ex ei ollut suostunut ottamaan lastaan hoitoon. En mä lapsesta pahastunut, mutta kun treffit päättyivät, niin lapsella oli pissahätä ja mies sanoi että käyvät kusaisemassa kauppakeskuksen pihalla olevaan pensaaseen. Mies siis käytännössä opetti poikansa kuseksimaan ulos, vaikka alle 10 metrin päässä olisi ollut ilmainen vessa. Sanoin nopeasti heipat ja illalla mies kyseli koska nähdään uudestaan ilman lasta. Ei nähty ja perusteluna sanoin, etten siedä ulos pissaavia miehiä.

Hei haloo. Lapset saa pissiä mihin vaan. Omat sukulaislapset olen opettanut siihen, että vessa on siellä missä sinäkin.

Aikuisilla sitten vähän eri asia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1645/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut näyttäytyä julkisilla paikoilla ns. kehopositiivisen naisen kanssa. Eikä seksikkään toiminut edes pimeässä

1646/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen otti silarit, itsetunto_ongelmaiset_kiertoon_2020

Ai että jos esim. syövän jälkeen halua tissit takaisin kuosiin, on itsetunto-ongelma? Okei.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1647/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka poikaystäväni alkoi narkkaamaan ja petti, kuulin kaverilta ja se oli pox.

Toinen oli vain jotenkin epähaluttava ja hiukan liian ripustautunut, en tykännyt tarpeeksi.

Kolmannen lyhyen sähellykeni inttipojan kanssa lopetin "jos meidän ajatukset menis edes näin (sormet hiukan ohi) mut ei kun ne menee näääin (niin kaukaa kun pystyy)". Heippa.

Neljäs joka oli fiksu, olimmekin aika pitkään yhdessä, jäi lopulta todella erilaisten temperamenttiemme takia. Hän oli vain kovin hidas ja itse olen kovin nopea käänteissäni, halusimme eri asioita. Seksi toimi.

Ankein oli perushyvännäköinen mutta sosiaalisesti ihan tönkkö insinööri, oltiin oltu joskus lapsena purjehdusleirillä samaan aikaan ja ajattelin että olisko hienoa harrastaa yhdessä. Ajattelin että pitää antaa mahis jos seksi onkin hyvää, se olikin ihan tragikoomisen huonoa jyystämistä. End of story, huhhu.

Nykyistä en ole laittamassa kiertoon, naimisissa pian 10v :)

Vierailija
1648/9826 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäs on valloillaan tämä ihana naisten halventamismuoto, että milloin p i l l u on väljä, revitty, haiseva, käytetty... tai mikä tahansa ikävä addjektiivi tähän tilalle. Ja kummasti nämä samat yökkivät äijät seisoo vaikka päällään viikkotolkulla saadakseen tuota inhoamaansa ällöttävää tavaraa. Mystistä.

Minun ei kyllä ole vaikeaa uskoa tarinoita haisevista alapäistä, joihin hommat kaatuu. On tullut vastaan miehiä jotka ei tajua pestä esinahan alta ennen seksiä ja ihan yhtä lailla on naisiakin jotka ovat epähygieenisiä. Kaikki ei ymmärrä pestä sitä toosaansa tarpeeksi usein tai ollenkaan, ja sitten on näitä jotka kärsii bakteerivaginoosista tajuamatta asiaa. Siitähän se myytti siitä että pimppi haisee kalalle on todennäköisesti peräisin. kyllä itsekin jättäisin ihmisen joka ei pidä intiimihygieniasta huolta, niin miehillä on mielestäni tämä sama oikeus.

Vierailija
1649/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen(tai muun vastaavan?) polttaminen. Asia tuli minulle aivan täytenä yllätyksenä! Asiasta ei oltu edes puhuttu mitään, koska henkilö ei vaikuttanut huumemyönteiseltä. Itse olen ehdottomasti vastaan huumeita, joten tuosta tuli kyllä kynnyskysymys. Yhtäkkiä kesken illan vieton painuivat muutaman kaverin kanssa sauhuille. Lisäksi kaksi näistä oli sellaisissa ammateissa että mietin pitääkö minun tehdä ilmoitusta johonkin käytöstä. Jäin suu auki ihmettelemään järkyttyneenä, ja poistuin paikalta sanomatta sanaakaan. Seutaavana päivänä kun mies soitti, niin sanoin että en jatka enää tapailua. Haukkui vielä minut tiukkapipoksi ja ylisti tuotteen rauhoittavia ominaisuuksia. Minä nyt vain en halua sellaista kumppania joka tarvitsee mitään päihteitä rauhoittuakseen. 

Vierailija
1650/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopea tekemään päätöksiä. Eikä minulla ole taipumusta jäädä hyväksikäyttämään toista osittain. En siis "tapaile" ketään; käyn treffeillä 1-3 kertaa. Sitten joko suhde tai ei. Jos treffejä on 1-2 kpl vähemmän, kuin oletettu 3 (jossa pitäisi jo tietää mitä haluaa, tai jahkailee, eli ei pidä jatkaa, paitsi jos tekee rahasta tms ), se ei ole mitään lopettamista.

Vierailija
1651/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä ei myöskään mennä koskaan toisen kotiin. NEVER. Paitsi jos olet jo päättänyt, että seksiä - eikä se silloin ole enää pelkkää treffailua, jota aloitus koskee. Se on seksisuhde. Simple as that.

Vierailija
1652/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen(tai muun vastaavan?) polttaminen. Asia tuli minulle aivan täytenä yllätyksenä! Asiasta ei oltu edes puhuttu mitään, koska henkilö ei vaikuttanut huumemyönteiseltä. Itse olen ehdottomasti vastaan huumeita, joten tuosta tuli kyllä kynnyskysymys. Yhtäkkiä kesken illan vieton painuivat muutaman kaverin kanssa sauhuille. Lisäksi kaksi näistä oli sellaisissa ammateissa että mietin pitääkö minun tehdä ilmoitusta johonkin käytöstä. Jäin suu auki ihmettelemään järkyttyneenä, ja poistuin paikalta sanomatta sanaakaan. Seutaavana päivänä kun mies soitti, niin sanoin että en jatka enää tapailua. Haukkui vielä minut tiukkapipoksi ja ylisti tuotteen rauhoittavia ominaisuuksia. Minä nyt vain en halua sellaista kumppania joka tarvitsee mitään päihteitä rauhoittuakseen. 

"En jaksa enää tapailua"? Mikä ihmeen komnentti toi on!? Todella törkeää sanoa toiselle, ettei JAKSA enää tutustua häneen. Eri asia jos sanoisi, ettei tunnu sopivalta. Ei, kun pitää keksiä joku vika toisesta ja syyttää häntä siitä (kuten aloitus olettaa). VASTUUTTOMIEN IHMISTEN TEKOSYITÄ.

Vierailija
1653/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voinut näyttäytyä julkisilla paikoilla ns. kehopositiivisen naisen kanssa. Eikä seksikkään toiminut edes pimeässä

Miksi panit kehopositiivista? Edistit naisten hypergamiaa ellet ole itsekin kehopositiivinen.

Juuri tämä on miesten ongelma, että ollaan matalatasoisempien naisten kanssa.

Vierailija
1654/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En jaksa enää tapailua"? Mikä ihmeen komnentti toi on!? Todella törkeää sanoa toiselle, ettei JAKSA enää tutustua häneen. Eri asia jos sanoisi, ettei tunnu sopivalta. Ei, kun pitää keksiä joku vika toisesta ja syyttää häntä siitä (kuten aloitus olettaa). VASTUUTTOMIEN IHMISTEN TEKOSYITÄ.

Opettele lukemaan tollo! Kyllä siinä lukee "en JATKA enää tapailua".

Vierailija
1655/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5

Ymmärrän hyvin, kun ajattelee että seksielämä olisi pelkkää vaginan jyystämistä niin kyllä jää paljosta paitsi.

Mielestäni ihanneseksiä on se, että et voi ikinä etukäteen tietää onko vaginaa vai oraalia vai anaalia, pysyy monipuolisena ja kiinnostavana seksi kun on 3 vaihtoehtoa 1 sijasta.

Otatko itse anaaliin?

Vierailija
1656/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole älliä päässä. Yletön kahvinjuonti, joka 2.tunti ja sitä mukaa kohta kuuluville ilmoitus: menen pissalle. Tyylittömyys pukeutumisessa, aina sama paita päällä. Ei käyttänyt dödöä. Ei vaihtanut alkkareita eikä sukkia suihkun jälkeen. Nuukuus kaupan kassalla. Otti muutaman tavaran minun ostoksista sanoen 'voin maksaa nämä'. Vaikka mielellään söikin ja paljon samassa pöydässä. Ei koskaan järjestänyt mitään reissuja, vaan aina  perässävedettävänä. Ei ollut kiinnostunut autoista. Ei uskaltanut ajaa kaupungissa. Ei osannut peruuttaa peräkärrryä.  Ei osannut tehdä mitään remonttihommmia. Jos yritti, tuli sutta. Ei kokemusta/välittämistä naisen tarpeista. Omaansa hipelöi, kun oli siihen jo 50 v tottunut.

Yäk. Noita tommosia on yllättävän paljon.

Vierailija
1657/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5

Ymmärrän hyvin, kun ajattelee että seksielämä olisi pelkkää vaginan jyystämistä niin kyllä jää paljosta paitsi.

Mielestäni ihanneseksiä on se, että et voi ikinä etukäteen tietää onko vaginaa vai oraalia vai anaalia, pysyy monipuolisena ja kiinnostavana seksi kun on 3 vaihtoehtoa 1 sijasta.

Otatko itse anaaliin?

Otan joo, olen antanut naisen sormettaa minua kun hän halusi kokeilla ja kodista löytyy jo dildokin jota käytän välillä ihan vapaaehtoisesti.

En täten ymmärrä miten se on niin monille naisille niin kamala juttu..

Vierailija
1658/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko itse anaaliin?

Otan joo, olen antanut naisen sormettaa minua kun hän halusi kokeilla ja kodista löytyy jo dildokin jota käytän välillä ihan vapaaehtoisesti.

Mitä mielihyvää nainen saa sun peräreiän jyystämisestä? Niin, ei yhtään mitään. Tule jo kaapista ulos. 

Vierailija
1659/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm no kyllähän tuo tiukkapipoisuus aika realistiselta arviolta kuulostaa eikä haukkumiselta. Eihän se pilvi mikään vakava asia ole.

Vierailija
1660/9826 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko itse anaaliin?

Mitä mielihyvää nainen saa sun peräreiän jyystämisestä? Niin, ei yhtään mitään. Tule jo kaapista ulos. 

Voitteko lopettaa ihmisten seksitapojen sheimaamisen? Jokainen tekee makkarissa mitä tykkää ja siihen on ulkopuolisten turha huudella ja tuo homoksi haukkuminen on täysin infantiilia ja vanha juttu.

Ja anaali on monille vaikea juttu kivun ja paskan takia. Siitä on turha myös syyllistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan