Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Nähtyäni naisen oli porsas ja liian lihava.
Poltteli päivittäin pilveä. Siis joo viikonloppu polttelu ei olisi minua haitannut siinä missä muut juo alkoholia joka viikonloppu minulle se on sama asia ellei parempikin (ei olisi känniörveltämisiä), mutta kun oltiin jonkun aikaa tapailtu huomasin että ei todellakaan polttele silloin tällöin niinkuin oli sanonut vaan joka päivä kun illalla kotiin pääsi. Ehdoton turn off. Olisi ollut turn off jos se olisi ollu muutama kaljakin töitten jälkeen. Mikään päihde ei pitäisi olla niin tärkeä että pitää joka päivä edes vähän saada. Kumma siinä oli kyllä se että mies kävi kuitenkin ihan normaalissa 8-5 työssä ja harrastuksissa, sekä hänen koti oli ihan puhdas, mikä on miehille muutenkin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen daami oli kivan näköinen ja kiinnostava, mutta kun hän avasi suunsa, treffeistä tuli kuin oikeudenkäynti. Kolmen tunnin treffien ajan kuuntelin kuinka hän haukkui ex-miestään ja kaikkea mitä tämä edusti. Kun yritin ohjata puheenaihetta toisaanne, daami käänsi puheen taas jonkin aasinsillan kautta ex-miehensä haukkumiseen. Kipeä ero oli siis yhä käsittelemättä ja totesin, että käsitelköön daami erotuskansa ensin sillä minun tehtäväni ei ole olla terapeutti. Terapeutti ja treffikumppani-kaveri ovat kaksi eri asiaa.
Toisen leidin törmäsin käytöstapaongelmaan: Joka toinen sana oli kirosana ja lapsistaan puhuttaessa hän haukkui heitä paskaksi elämänsä rattaissa ja kivireeksi arkipäivässä. -Ja kun tähän yhdistetään härskit jutut, kuka tällaista jaksaa kuunnella ? En minä ainakaan. On inhmillisesti ymmärrettävää että elämä turhauttaa välillä, mutta se ei ole treffikumppani-kaverin syy, eikä omaa turhautumistaan saa oksentaa toisen ihmisen päälle. -Tukea voidaan antaa, mutta siinäkin on rajansa ja asioita voi tuoda julki myös asiallisemman esitystavan puitteissa.Minäkin olen kokenut avioeron ja sen jälkeisen tuskan, mutta olen myös käsitellyt eroni erilaisissa vertaistukiryhmissä ja terapiassa, joten minun ei tarvitse purkaa tai oksentaa omia kovia kokemuksiani vihapuheena satunnaisille treffikumppaneille. Ehdottaisinkin, että ennen kun lähdetään parisuhdemarkkinoille etsimään uutta suhdetta, vanha pöytä menneestä suhteesta pitäisi ensin pyyhkiä niin puhtaaksi, että menneisyys ei varjostaisi tulevaisuutta tai nykyisyyttä. Moni hyvätkin kasvu- ja kehitysmahdollisuudet omistava uusi suhteenalku kun kaatuu siihen, että toinen osapuoli raahaa menneisyyden vihaansa tai katkeruuttaan mukanaan käsittelemättömänä kuormittamaan uuden suhteen alkua.
Avioeroa on verrattu usein kuoleman aiheuttamaan tuskaan; Ja tavallaan se on totta, sillä avierossa koetaan yhden suhteen kuolema. Mutta, avioerosta voi päästä henkisesti myös ylitse: Suomessa on tarjolla hyviä KELA:n kustantamia terapeutteja, vertaistukiryhmiä, eroryhmiä jne. Joten käsiteltäisiinkö ne erot siellä eikä tuhota vanhan kaivelemisella uusia suhteita jo heti niiden alussa ?Huh, mitä deittejä sinulla on ollut! Molemmat malliesimerkkejä ihmisistä, joiden kannattaisi keskittyä johonkin muuhun kuin treffailuun. Ainakin jälkimmäinen nainen kuulostaa loppuunpalaneelta ja hoitamattomista mt-ongelmista kärsivältä.
Ja olen kanssasi aivan samaa mieltä siinä, että ensin on hoidettava menneiden suhteiden jättämät kipukohdat ennen uuden suhteen aloittamista. Ei tarvitse olla pyhimysmäisen tasapainoinen mutta sinut menneisyytensä kanssa niin, ettei koko aikaa heijasta sitä nykyhetkeen. Muuten siitä tulee itseään toteuttava ennuste. Esimerkiksi jätetyksi tullut ja siitä kaunaa kantava tulee todennäköisemmin uudelleen jätetyksi, koska uusi kumppani tuskin jaksaa rajattomiin ymmärtää katkeruudessa ja vihassa vellomista.
Myös itsetuntemuksen syventäminen voisi tehdä eron jälkeen monille hyvää. Mikä meni edellisessä suhteessa pieleen, mikä johtui minusta, mikä siitä toisesta ja mikä siitä, että olimme pohjimmiltamme yhteen sopimattomia? (Huom. tätä ei tietenkään pidä soveltaa tilanteissa, joissa ex-kumppani on ollut esim. väkivaltainen.) Melko moni suhde päättyy eroon sen takia, että joko jommalla kummalla tai kummallakaan ei ole ollut mitään käsitystä siitä, mitä suhteelta toivoo ja odottaa, sekä siitä, millaisen ihmisen kanssa oikeasti haluaa ja on valmis jakamaan elämänsä.
Näin kävi minulle, luulin että molemmat haluaa perustaa perheen, toinen puhuikin siitä innoissaan kunnes seuraavan kerran tavatessamme tuli vain jättämään eikä maininnut mitään syytä. Mursi minut täysin, meni yli 5 vuotta ennen kuin koin olevani valmis uuteen suhteeseen. Mutta nykyään jo monta vuotta jokainen hymeilevä nainen jonka pitkään kestäneen hymyn ja katseen olen tulkinnut kiinnostukseksi, ovatkin halunneet vain haistattaa pitkät tai vetää turpaan.
Tuosta entisen yhdestä lauseesta on tullut elämäni ohjaavin lause "suhteesta kanssasi ei ollut mihinkään!" on tullut se elämääni johtava lause jota kaikki naiset ovat tukeneet sanoillaan hänen jälkeen. Lopetin työn tekemisen ja hakemisen kun ymmärsin että turha etsiä parisuhdetta koska ei minusta ole sellaiseen jo vuosikymmen sitten. Säästöjä ja arvometalleja tosin on säästössä hyvä määrä ja pärjään yksin vaikka lopun elämäni.
Hyvä ihminen, tee jo päätös, että tuo exän lause ei enää ole loppuelämääsi ohjaava lause. Se päti korkeintaan teidän kahden suhteeseen, muttei enää niihin, joita tulevaisuudessa tulet kohtaamaan. Tuo lause on valhetta, sillä ei ole enää valtaa sinuun, vapaudut siitä. Anna itsellesi anteeksi, että olet uskonut siihen näin pitkään.
Melko vaikeaa se on kun reilun 10v aikana lähes jokainen entuudesta täysin tuntematon hymyilevä nainen on haistattanut pitkät tai uhannut vetää turpaan. Nuo vain vahvistaa tuon exän sanoja. Tinderiäkin pari vuotta kokeilin ilman yksiäkään treffejä vaikka noin 20 000 naisesta siellä tykkäsin. Olen jo hyväksynyt ettei yksikään nainen voi tykätä minusta, jotain vikaa perin pohjin ettei voi edes jutella. Niinkuin exä sanoi "Suhteesta kanssasi ei ollut mihinkään!", joten mitä turhaa yrittää. Tuo lause ei ollut se johtava, mutta siitä on tullut sellainen, koska lähes jokaisen naisen käyttäytyminen sitä tukee. Ainoastaan perheen naisille pystyy puhumaan ilman haistatteluja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5
Hakeudu sture borrelian porukoihin niin käy parempi flaksi a naali ja o raali puolella.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli seksuaalisesti liian estynyt kun jopa normaalit jutut kuten oraali ja anaali olivat off the menu. Harmi kun muuten nainen oli todella 5/5
Newsflash, peräreijän vonkaajat ovat monille naisille totaalisen turn off. Ehkä sinunkin olisi vsan parasta tulla ulos sieltä kaapista?
Koska en halunnut hänen kanssaan minkään sorttista seksisuhdetta. Kuinkas muuten? Koko ihmisestäjän siinä on kyse, mitä sitä erittelemään.
Mies oli turhan miellyttämisenhaluinen, lammasmainen. Kun otin tupakat esiin ryntäsi antamaan tulta, aukoi ovia hokien että naiset ensin, kun ihailin Sokoksella yhtä hajuvettä oli heti ostamassa sen minulle ja kun puhuin että olisi kiva käydä joskus Japanissa oli samantien varaamassa lentolippuja.
Minun on vaikea saada orgasmia ja mies otti tämän hyvin henkilökohtaisesti, lähes itki että sano mitä mä teen väärin!
Ei tapailua voi lopettaa, kun ei se ole mikään juttu jota lopettaa.
Kyse on siitä, JATKATKO.
Tarvitsetko lisäaikaa päättääksesi, tuleeko hänestä rakastajasi, kertakäyttötavarasi, aviomiehesi, tulonlähteesi, psykologisi, viihdyttäjäsi, siittäjäsi, kaverisi, vai mikä.
Kun on on sinulle jotain muuta, kun totaalinen ventovieras, sinulla on jo onkin sortin suhde häneen. SUHDE. Oli se etänä tai lähinä, eli tapaat ("tapailu") häntä fyysisesti tai et.
MITÄ teette näiden tapaamisten aikana on epäolennaista, kun intiimiyden raja on jo rikottu. Esim. kerrankin sängyssä niin hän on automaattisesti pan0si tai rakastajasi, kunnes seksuaalinen suhteenne loppuu. Ei sitä tarvitse, eikä voi sopia - niin se vain on, kun seksiä on. SEKSISUHDE.
Kun olette säännöllisesti tekemisissä ilman, että seksiä on vielä ollut, seurustelette. Koska olette sitoutuneet ajatukseen yhdessäolosta. Tapaatteko seurustelun aikana, vai oletteko yhteydessä tekniikan avulla, mitä väliä? Kyse on suhteen romanttisuudesta. Ehkä ette voi tavata pitkään aikaan, vaikka seurustelisitte. Teillä on silti suhde, vaikka ette "tapaile".
Ei tapailua voi lopettaa, kun ei se ole mikään juttu jota lopettaa.
Kyse on siitä, JATKATKO.
Tarvitsetko lisäaikaa päättääksesi, tuleeko hänestä rakastajasi, kertakäyttötavarasi, aviomiehesi, tulonlähteesi, psykologisi, viihdyttäjäsi, siittäjäsi, kaverisi, vai mikä.
Kun on on sinulle jotain muuta, kun totaalinen ventovieras, sinulla on jo onkin sortin suhde häneen. SUHDE. Oli se etänä tai lähinä, eli tapaat ("tapailu") häntä fyysisesti tai et.
MITÄ teette näiden tapaamisten aikana on epäolennaista, kun intiimiyden raja on jo rikottu. Esim. kerrankin sängyssä niin hän on automaattisesti pan0si tai rakastajasi, kunnes seksuaalinen suhteenne loppuu. Ei sitä tarvitse, eikä voi sopia - niin se vain on, kun seksiä on. SEKSISUHDE.
Kun olette säännöllisesti tekemisissä ilman, että seksiä on vielä ollut, seurustelette. Koska olette sitoutuneet ajatukseen yhdessäolosta. Tapaatteko seurustelun aikana, vai oletteko yhteydessä tekniikan avulla, mitä väliä? Kyse on suhteen romanttisuudesta. Ehkä ette voi tavata pitkään aikaan, vaikka seurustelisitte. Teillä on silti suhde, vaikka ette "tapaile".
Nainen oli muuten ok mutta se tauoton moottoriturpa joka ei pysynyt kiinni vaikka miten pyysi välillä hiljaisuutta. Ainoa vaihtoehto oli antaa Lapikasta vaikka oli elämäni paras p.no.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli rumat sukat ja vielä rikkinäisetkin.
Mua puolestaan viehättää rumat sukat, koska en tykkää liian täydellisistä tai pinnallisista miehistä. Rumista sukista tietää, että mies ei ole metroseksuaali. Deittailin kerran just vähän liian täydellisen oloista lääkäriä, ja kun näin hänen tyylittömät sukkansa, niin kiinnostuin!
Ei ole älliä päässä. Yletön kahvinjuonti, joka 2.tunti ja sitä mukaa kohta kuuluville ilmoitus: menen pissalle. Tyylittömyys pukeutumisessa, aina sama paita päällä. Ei käyttänyt dödöä. Ei vaihtanut alkkareita eikä sukkia suihkun jälkeen. Nuukuus kaupan kassalla. Otti muutaman tavaran minun ostoksista sanoen 'voin maksaa nämä'. Vaikka mielellään söikin ja paljon samassa pöydässä. Ei koskaan järjestänyt mitään reissuja, vaan aina perässävedettävänä. Ei ollut kiinnostunut autoista. Ei uskaltanut ajaa kaupungissa. Ei osannut peruuttaa peräkärrryä. Ei osannut tehdä mitään remonttihommmia. Jos yritti, tuli sutta. Ei kokemusta/välittämistä naisen tarpeista. Omaansa hipelöi, kun oli siihen jo 50 v tottunut.
Jos mies välittömästi laukeamisensa jälkeen jättää tylysti yksin huoneeseen sänkyyn makaamaan, niin voi olla varma, ettei toista tilaisuutta enää saa. Tulee aika epäuskoinen olo, kun ennen seksiä ollaan niin rakastuneita ja seksin jälkeen nainen on täysin yhdentekevä. Eräs kaveri ei tarjonnut aamulla edes kupillista teetä eikä vaivautunut aamupalaltaan moikkaamaan lähtiessäni. Oli sitten myöhemmin aidosti ihmeissään, kun en halunnut enää tavata.
Vierailija kirjoitti:
Huono musiikkimaku.
Huono tekemään ruokaa.
Ei juonut kahvia ja valitti koko ajan siitä, miten kahvinjuonti on terveydelle haitallista.
Ja pahimpana pelkäsi pimeää. Ja jotain salaperäisiä murhaajia. Tai että ulkona on joku yms.
Mistä musiikista se sitten tykkäsi? :D
Pari naista olen jättänyt, koska seksi on ollut huonoa.
Toinen ei ottanut suihin ja toinen makasi vain jäykkänä.
Nainen oli aina hompsuinen. Likainen tukka ja hikinen.
Nainen oli liian äänekäs ja puhui koko ajan mitä sylki suuhun toi.
Oli kylläkin miellyttämishaluinen monessa mielessä, mutta ei vaan jaksanut niitä juttuja.
M40+ kirjoitti:
Nainen oli muuten ok mutta se tauoton moottoriturpa joka ei pysynyt kiinni vaikka miten pyysi välillä hiljaisuutta. Ainoa vaihtoehto oli antaa Lapikasta vaikka oli elämäni paras p.no.
Mäkin lienen ollut pari kuukautta saman kanssa, kunnes oli pakko jättää. :D
Minäkin olen normaalisti ihan puhelias, mutta esim. puhelut saattoi tuon kanssa olla täysin hänen dialogiaan. Ei hiljaista hetkeä. Kairata kyllä sai miten ja mihin vaan. :)
Lopetin naisen tapailun koska hänellä oli löysä ja iso pillu
Täällä yksi pissaamistarina lisää. Oltiin sovittu treffit kahvilaan ja mies tulee ilmoittamatta myöhässä paikalle lapsi mukanaan. Ex ei ollut suostunut ottamaan lastaan hoitoon. En mä lapsesta pahastunut, mutta kun treffit päättyivät, niin lapsella oli pissahätä ja mies sanoi että käyvät kusaisemassa kauppakeskuksen pihalla olevaan pensaaseen. Mies siis käytännössä opetti poikansa kuseksimaan ulos, vaikka alle 10 metrin päässä olisi ollut ilmainen vessa. Sanoin nopeasti heipat ja illalla mies kyseli koska nähdään uudestaan ilman lasta. Ei nähty ja perusteluna sanoin, etten siedä ulos pissaavia miehiä.