Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1501/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei muuta osannut kuin valittaa ihan kaikesta ja oli köyhä, mutta ei töitä etsinyt. Aina myöhässä ja illat löhösi netissä. Aloitettuja tatuointeja oli montakin. Soitteli töihin monta kertaa päivässä ilman asiaa mustasukkaisuuttaan, mutta petti itse. Halusi lasta, vaikkei hoitanut entisiäänkään.

Vierailija
1502/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että yksikään mies ei oikeasti edes halua parisuhdetta. Heitä kiinnostaa joko a) vakipano b) joku joka hoitaa kämpän c) joku joka hoitaa lapset  tai näiden yhdistelmä. Parisuhde tai kumppanuus ei ole se, mitä he naisista etsivät. Prove me wrong :D

Olet väärässä. Aloitin hyvän tyttöystävän etsimisen n. 16-vuotiaana. Uskoin jopa siihen, että naiset kehittyvät meitä miehiä nopeammin, mutta se on ihan paskapuhetta ja mitä enemmän tutustuin vuosien mittaan erilaisiin ja eri-ikäisiin naisiin, niin tietoisuus vain vahvistui, että naisista enemmistö kuvittelee itsekin olevansa jotenkin aikuisempia aikaisemmin kuin miehet. Katsokaa nyt tätäkin paikkaa. Täällä on varmasti myös nuoriakin joukossa, mutta enemmistön pitäisi olla työssäkäyviä, aikuisia ja perheellisiä naisia. Kuinka ollakaan, suosituin keskustelun aihe onkin se, miten ihanan rohkeasti kukin on piereskellyt ja ripuloinut housuihinsa. Liekö oppiäiteinä olleet ne kaksi toimittajaa, jotka tekivät jutun siitä, miten olivat paskoneet housuihuinsa linja-autossa. Ei miehet tuollaisia ole koskaan tehneet.

Etsin siis kauan sopivaa kumppania, mutta aina tahtoi puuttua se jokin kiinnipitävä voima ja joskus useammankin vuoden kestänyt suhde muuttui liian tylsäksi minulle ja oli pakko erota. Naisista puuttuu energisyys tai sitten jos sitä on, niin pitäisi lentää jatkuvasti milloin minnekin. Sitten jos olet joustava luonteeltasi, mutta et kuitenkaan ihan lapatossu, niin lähes jokainen koittaa päästä niskanpäälle, eli määrätä kaikesta mitä yhteisessä taloudessa tapahtuu. Sitten kun ilmaiset, ettei sellainen käy, niin oletkin kuspää mies, jonka kanssa ei voi elää.

a) vakipano: no normaaliin parisuhteeseen kuuluu tietysti seksi, mutta jos sinulla naisena ei juuri muuta ole antaa kuin pesää, niin mitä muutakaan voit odottaa?

b) joku joka hoitaa kämpän: no, jos nainen on kotona ja meis käy töissä, niin en minä ainakaan katsele kauaa naista, joka roikkuu somessa koko päivän, vaikka voisi laittaa asunnon joskus hyvään kuntoon, tehdä vaikka ruokaa jne. En minä rupea rankan työpäivän jälkeen kuuraamaan asuntoa lattiasta kattoon.

c) joku joka hoitaa lapset: tuokin on ihan omaa syytä ja johtuu edelleen siitä että nainen omii lapset itselleen heti kun nämä syntyvät. Ei miehillä vieläkään ole täällä junttilandiassa aitoa miehen ja isän paikkaa perheessä, vaan monissa perheissä isi on äidin pikku apulainen.

Tässä oli paljon hyvää asiaa. Tuokin on tuttua, että pirun vaikea löytää sopivaa balanssia naisen kanssa sen suhteen, että olenko rento ja joustava mies vai käskyttävä päällepäsmäri. Jossain siinä välissä se kai on, mutta ei tahdo millään osua oikeaan pykälään. Luonteeltani olen rento ja joustava, joten vaikea on taikoa itsestäni mitään komentajaa. Mutta siltikin on menneet asiat mönkään kun en ole ihan kaikkea suostunut tekemään kuten nainen haluaa. Eli tee kaikki kuten nainen haluaa, mutta ole samalla Mies isolla kirjaimella, joka johtaa ja ohjaa. Mitenkähän tuo temppu tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa oli muutamia "red flageja" jo alkuun, mutta minkäs sitä ihastuneena teet? Antaa mennä sormien välistä.

Muuten herttaisella naisella oli muutaman kerran ollut tapana kilahtaa jostain ihan normaalista sanasta, tyyliin "lusikka", "suojatie" yms. Näitä sanoja ei ollut siis mitään mahdollisuutta ennustaa, ne "piti vain tietää". Ok.

Tämä oli muutamaan otteseen käynyt ja olin hämmästyneenä pyydellyt anteeksi, kun en oikein sisäistänyt tilannetta. About viidensillä treffeillä olin hänen luonaan yökylässä ja olimme keittämässä iltateetä, nainen avokeittiössä ja minä samassa tilassa olevassa olohuoneessa. Muistan todenneeni, että onpa lunta tullut ja seuraavaksi havahdun naisen raivostuneeseen kiljaisuun ja kun käännyn, tämä heittää keittiöveitsen minua kohti sen sujahtaen pääni ohi takaterassin oveen ja siitä lattialle.

Järkytyksestä toivuttuani sanaakaan sanomatta pakkasin tavarani ja painelin pakkaseen kohti rautatieasemaa toivoen junia vielä menevän. Nainen soitteli perään, mutta en vastannut. Laittoi illalla anteeksipyyntöviestiä, joka seuraavaan aamuun mennessä oli muuttunut jo tervehenkiseksi moottoripyöräkerholla uhkailuviestiksi. Sanomattakin selvää, että emme enää tavanneet. Taustalla varmasti mielenterveyden kanssa isompia ongelmia, mutta en tuon veitsiepisodin jälkeen jäänyt odottamaan niiden selviämistä.

Oli varmaan tatuoitu nainen?

Vierailija
1504/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä logiikka se sellainen on, että kokemattomat saa orgasmeja? Minä en saanut ensimmäiseen pariin vuoteen (minulla ollut yksi ja sama seksikumppani, jolle "menetin" neitsyyteni). Tuohan on fysiologinen juttu naisilla. Jotkut ei vaan kykene tulemaan muuta kuin klitoriksen koskettelulla.

Vierailija
1505/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että yksikään mies ei oikeasti edes halua parisuhdetta. Heitä kiinnostaa joko a) vakipano b) joku joka hoitaa kämpän c) joku joka hoitaa lapset  tai näiden yhdistelmä. Parisuhde tai kumppanuus ei ole se, mitä he naisista etsivät. Prove me wrong :D

Parisuhteista naisen kanssa olen oppinut sen, että mitään pysyvää ei heidän kanssaan voi rakentaa: on vain pelkkiä vuoroja. Joskus jonkun naisen kanssa oma vuoro voi kestää kaksi kuukautta, joskus kaksi vuotta, joskus pitempään. Mutta AINA lopulta oma vuoro menee ohi, ja vuoronumerolappu kourassa odottaa jo seuraava jannu. "Se nyt vaan on niin", toteaa nainen.

Naisen kiinnostus "parisuhteeseen" kestää tasan niin kauan kuin nainen on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Kaikki parisuhteet lopulta romuttuvat, kun naisen kiinnostus lopahtaa. Sitten lähtee jakoon kaikki, sormuksista ja lusikoista aina omakotitaloon ja lapsiin asti. Ei naisiin voi luottaa sekuntiakaan.

Tämä on totta.

Vierailija
1506/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pistänyt pelin poikki seuraavista syistä:

- mies oli verkostomarkkinoinnissa mukana

- mies oli luuseri, päivät pelasi ja poltti pilveä, oli lapsellinen, vanhemmat elätti ja äiti siivosi paskaista yksiötä, ajeli isin autolla

- mies oli ripustautuva mielenterveyshäiriöinen viesteillä pommittaja ja kyttääjä

- mies puhui pahaa existään, joita oli monta 

- seksi ei toiminut

- mikään muu ei toiminut kuin seksi

- alkoholismi tai huumeongelma (näitä on useita)

- mies käytti jotain pistävän ja pahan hajuista deodoranttia tai hajustetta liikaa. se haju oli jotenkin käsittämättömän paha, vähän kuin kissankusi ja vanhentunut mieshajuste. ei ollut ainoa syy, mutta merkittävä sellainen.

Sopivan miehen löytäminen on kamalan haastavaa. Nytkin olen yhdessä omalla tavallaan ihanan miehen kanssa, mutta en tule häneltä saamaan koskaan sitä mitä oikeasti toivon. Mutta täydellisyyttä jahdatessa menee koko elämä, niin otan mitä saan.

Mitä se on, mitä oikeasti toivot?

Vierailija
1507/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies  tupakoi ja  käytti hirveän hajuista partavettä, ikäänkuin pistävä hyönteismyrkky tms joten hajujen sekametelisoppa oli melkoinen. Ajattelin kuitenkin että kai tuohon tottuu ja voinhan ostaa miehelle joululahjaksi parempaa partavettä.. no, ei päästy joululahjojen osteluun asti!

Ollaan kumpikin erottu ja mies ehdotti toisia treffejä Leon Leikkimaahan. Tapasin tuolloin ekaa  ja vikaa kertaa miehen lapsen, 5v pojan.  Lapset juoksi leikkimään,  meni hetki ja poika koetti työntää tytärtäni tulivuoren päältä alas. Mies meni väliin,  antoi pojalleen luunapin ja huusi etten saa tana vie sinua enää mihinkään! Olin järkyttynyt.  Menimme kahvioon ja ostin itselleni kahvin sekä lapsilleni jääjuomat, mies osti myös kahvin ja  rähisi pojalleen että tämä ei saa kuin selkään.  Sanoin että nyt herrajumala rauhoitut. Ostin minä sitten itkua tuhertavalle pojalle myös jääjuoman ja sain kuulla olevani  "ihan samanlainen kuin ex-vaimo". Tunnelma oli lievästi ilmaistuna pilalla.  Kävin lasten kanssa liukumäessä ja ampumassa palloja, mies seurasi sivusta  vaikuttaen hyvin vihaiselta eikä liittynyt seuraan vaikka poika huuteli että iskä, tuu!  Ja sillä välin kun kävin vessassa, mies  nappasi jälkikasvunsa ja lähti. Pojan huppari jäi penkille, laitoin siitä viestiä mutta mies ei vastannut ikinä mitään. 

Hitto miten käy sääliksi tuota poikaa, kun lukee tuota tarinaa. Hyh.

Vierailija
1508/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kiva neiti kuseskeli milloin sattui. Käytti karkailusuojaa, mutta aina sitä nestettä tuli missä sattui, öisinkin ja ollessa. Keksin luontevan tekosyyn erolle, en halunnut loukata.

Miten aviossa olleilla miehillä tai naisilla, jos on jotain vaivaa, niin jätetäänkö toinen heti kättelyssä? Ei ehditä antibioottia syömään loppuun, kun toinen on jo lähtenyt.

Tuo tapaus vaikutti kyllä joltain pysyvältä ongelmalta. Pitkässä parisuhteessa tosin sellaisestakin pääsee ylitse, se on vähän eri tilanne kuin tutustumisvaihe.

Vierailija
1509/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Aloitin hyvän tyttöystävän etsimisen n. 16-vuotiaana. Uskoin jopa siihen, että naiset kehittyvät meitä miehiä nopeammin, mutta se on ihan paskapuhetta ja mitä enemmän tutustuin vuosien mittaan erilaisiin ja eri-ikäisiin naisiin, niin tietoisuus vain vahvistui, että naisista enemmistö kuvittelee itsekin olevansa jotenkin aikuisempia aikaisemmin kuin miehet. Katsokaa nyt tätäkin paikkaa. Täällä on varmasti myös nuoriakin joukossa, mutta enemmistön pitäisi olla työssäkäyviä, aikuisia ja perheellisiä naisia. Kuinka ollakaan, suosituin keskustelun aihe onkin se, miten ihanan rohkeasti kukin on piereskellyt ja ripuloinut housuihinsa. Liekö oppiäiteinä olleet ne kaksi toimittajaa, jotka tekivät jutun siitä, miten olivat paskoneet housuihuinsa linja-autossa. Ei miehet tuollaisia ole koskaan tehneet.

Etsin siis kauan sopivaa kumppania, mutta aina tahtoi puuttua se jokin kiinnipitävä voima ja joskus useammankin vuoden kestänyt suhde muuttui liian tylsäksi minulle ja oli pakko erota. Naisista puuttuu energisyys tai sitten jos sitä on, niin pitäisi lentää jatkuvasti milloin minnekin. Sitten jos olet joustava luonteeltasi, mutta et kuitenkaan ihan lapatossu, niin lähes jokainen koittaa päästä niskanpäälle, eli määrätä kaikesta mitä yhteisessä taloudessa tapahtuu. Sitten kun ilmaiset, ettei sellainen käy, niin oletkin kuspää mies, jonka kanssa ei voi elää.

a) vakipano: no normaaliin parisuhteeseen kuuluu tietysti seksi, mutta jos sinulla naisena ei juuri muuta ole antaa kuin pesää, niin mitä muutakaan voit odottaa?

b) joku joka hoitaa kämpän: no, jos nainen on kotona ja meis käy töissä, niin en minä ainakaan katsele kauaa naista, joka roikkuu somessa koko päivän, vaikka voisi laittaa asunnon joskus hyvään kuntoon, tehdä vaikka ruokaa jne. En minä rupea rankan työpäivän jälkeen kuuraamaan asuntoa lattiasta kattoon.

c) joku joka hoitaa lapset: tuokin on ihan omaa syytä ja johtuu edelleen siitä että nainen omii lapset itselleen heti kun nämä syntyvät. Ei miehillä vieläkään ole täällä junttilandiassa aitoa miehen ja isän paikkaa perheessä, vaan monissa perheissä isi on äidin pikku apulainen.

Tässä oli paljon hyvää asiaa. Tuokin on tuttua, että pirun vaikea löytää sopivaa balanssia naisen kanssa sen suhteen, että olenko rento ja joustava mies vai käskyttävä päällepäsmäri. Jossain siinä välissä se kai on, mutta ei tahdo millään osua oikeaan pykälään. Luonteeltani olen rento ja joustava, joten vaikea on taikoa itsestäni mitään komentajaa. Mutta siltikin on menneet asiat mönkään kun en ole ihan kaikkea suostunut tekemään kuten nainen haluaa. Eli tee kaikki kuten nainen haluaa, mutta ole samalla Mies isolla kirjaimella, joka johtaa ja ohjaa. Mitenkähän tuo temppu tehdään?

Minusta on omituista, että mietit miten sinun pitäisi käyttäytyä, jotta "naiset" (monoliitti, joka käsittää kaikki erilaiset persoonat) pitäisivät sinusta riittävän paljon. Eikö kyse ole enemmänkin siitä, että sinun pitäisi löytää sellainen naisYKSILÖ, jonka kanssa temperamentit tai luonteet sopivat yksiin.

Vierailija
1510/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saa naista ei anusta.

Vierailija
1511/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle parikymppisenä kävin pikniktreffeillä mukavan oloisen tytön kanssa. Ostin hyvät tarjottavat ja pullon chablista. Chablis ei maistunut ja keskustelujen edessä rupesi muutenkin vaikuttamaan pystyyn kuolleelta, jotenkin intohimottomalta. Olemus oli hillityn konservatiivinen, ylemmän keskiluokan omakotilähiön yhdenmukaisuusvaateiden muovaama. Vaikutti henkilöltä joka äänestää jotain väritöntä kokoomuslaista, varmaan nykyisin jonkun Kaj Mykkäsen fäni. Vaatteet olivat luultavasti yhteiset äitinsä kanssa ja kehokin konttorituolin muovaama, ei lainkaan urheilullinen, vaan pakaralihas surkastunut lattea ja leveä, jota vaalea pellavapuku korosti.

Vierailija
1512/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voinut saada lapsia. Itse olen melkein kymmenen vuotta nuorempi ja lapseton (hänellä melkein aikuinen poika) . Maailman kiltein, ihanin ja huumorintajuisin nainen mutta pelkään että kadun ikuisesti jos en hanki lapsia.

Vierailija
1513/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tuoksui sipulilta.

Nää on just näitä, sipulimimmejä! Nää EI tuu muuttumaan, paitsi jos alkavat oireilla refluksillaan. Kerrasta poikki, muutosta ei tule. 

Vierailija
1514/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halusi minut vain katselemaan itseään syömässä aamupalaa. Joku fetissi kai. 

Vierailija
1515/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pistänyt pelin poikki seuraavista syistä:

- mies oli verkostomarkkinoinnissa mukana

- mies oli luuseri, päivät pelasi ja poltti pilveä, oli lapsellinen, vanhemmat elätti ja äiti siivosi paskaista yksiötä, ajeli isin autolla

- mies oli ripustautuva mielenterveyshäiriöinen viesteillä pommittaja ja kyttääjä

- mies puhui pahaa existään, joita oli monta 

- seksi ei toiminut

- mikään muu ei toiminut kuin seksi

- alkoholismi tai huumeongelma (näitä on useita)

- mies käytti jotain pistävän ja pahan hajuista deodoranttia tai hajustetta liikaa. se haju oli jotenkin käsittämättömän paha, vähän kuin kissankusi ja vanhentunut mieshajuste. ei ollut ainoa syy, mutta merkittävä sellainen.

Sopivan miehen löytäminen on kamalan haastavaa. Nytkin olen yhdessä omalla tavallaan ihanan miehen kanssa, mutta en tule häneltä saamaan koskaan sitä mitä oikeasti toivon. Mutta täydellisyyttä jahdatessa menee koko elämä, niin otan mitä saan.

Mitä se on, mitä oikeasti toivot?

Semmoista miestä jonka kanssa voisi muuttaa yhteen ja jonka arvot vastaisivat omiani.

Vierailija
1516/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakeksi kirjoitti:

Olen bi ja sovin treffit naisen kanssa joka oli joko laitanut vanhan kuvan tai  muokannut kuvaa oikein urakalla, treffipaikalla nimittäin odotti   huomattavasti ylipainoisempi ja kulahtaneempi nainen jolle oli lisäksi ilmestynyt kasvotatuointi. Joimme oluet minkä jälkeen ilmoitin kohteliaasti, että meillä  ei nyt vain kipinöi..  En ole pinnallinen, mutta reippaasti ylipainoinen röökimuijan olemus ja hämähäkin seitti naamassa olivat liikaa. 

Tapailin jonkin aikaa miestä jolle oli iso ongelma etten pitänyt sinapista. Oli kesä ja grillattiin paljon miehen rivarikodin takapihalla,  mies päätti sitten ottaa elämäntehtäväkseen vieroittaa minut lapsellisesta ketsupista.

Toinen mies jota tapailin suuttui kun en saanut  orkkua sängyssä, olin kyllä maininnut etten laukea helpolla ja mies oli luvannut laittaa minut tulemaan "niin että räjähdän kuin raketti". Lopulta nukahdin miehen liptellessä jalkovälissä mistä suuttui niin paljon että ajoi pois asunnoltaan.

Ja yksi mies haisii niin pahasti perunakellarille ettei saatu edes ekoja treffejä loppuun.

Mies joka puhuu suuria  taidoistaan ei osaa mitään, tämä on nähty monesti. Pahinta on jos miehellä on kookas kalu ja  luulee sen riittävän, itse olin kerran hätää kärsimässä kun tindertreffi omisti  melkoisen  munakoison ja kuvitteli että mitä kovempaa ja pidempää rynkyttää, sitä  enemmän nainen nauttii.  Miula oli paikat hajota ja lopulta feikkasin, että mieskin viimein  antaisi itsensä ja pääsisin pois !

Vierailija
1517/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perssilmäseksin suosio perustuu siihen, että se silmä on peitellyin ja häpeillyin osa ihmistä. Sitä ei esitellä kuin harvoille. Salattu on taas kiihottavaa.

Eikä perustu vaan siihen, että kun oikea pinpsanreikä on niin väljä, ettei kikulissa tunnu miltään ja pitää moneen kertaan varmistaa, että onko se edes siellä reiässä, niin miehen on suunnilleen pakko koittaa jos ryppyreikä olisi edes vähän tiukempi.

Toihan on vaan pienimunaisten ongelma jos kyyti tuntuu väljältä.

Mikäs sitten on syynä, kun "pienimunaisella" tuntuukin toisen naisen kanssa oikein hyvältä ja pimppi puristaa vähän liiankin lujaa?

Sepä tietysti että pienimunaiset sopivat paremmin yhteen pienipimppisten kanssa.

Vierailija
1518/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olohuoneessa oli strippitanko. Hän oli aiemmin seurustellut stripparin kanssa ja kertoi siitä ylpeyttä äänessään.

Vierailija
1519/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä logiikka se sellainen on, että kokemattomat saa orgasmeja? Minä en saanut ensimmäiseen pariin vuoteen (minulla ollut yksi ja sama seksikumppani, jolle "menetin" neitsyyteni). Tuohan on fysiologinen juttu naisilla. Jotkut ei vaan kykene tulemaan muuta kuin klitoriksen koskettelulla.

Minä aloin saada yhdynnässä vasta synnytysten jälkeen. Muutenkin seksi tuntuu paremmalle kuin ennen :) imetysaikana ei tehnyt mieli, mutta sen jälkeen on seksielämä ollut parempaa kuin ikinä.

Vierailija
1520/9826 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesdfdfd kirjoitti:

ei antanu perseensilimää nii laitoon kiertoon

Mikähän siinä perseensilmässä on niin kiehtovaa miehille? Miksi joka reikään yritetään saada pakkomielteisesti tungettua jotain? Mikseivät miehet sitten yleensä itse kuitenkaan halua mitään työnnettävän omaan takapuoleensa? Ei se naisillekaan ole luonnollinen paikka tunkea mitään, sieltä tulee luonnollisesti vain ulos tavaraa.

Minulla on periaate, että jos annan peppua, niin miehen tulee antaa myös minulle. Tajuaa, että sattuu se liukkareillakin.

Mulla sama. Olen sanonut että jos sinä saat mun takareikää, minä haluan sinun. Sitten kysyn et millainen sträppäri tilataan, mikä koko miellyttäisi arvon herraa. Sillon on joka kerta loppunut ronkuminen.

Kaikki tietävät, että sinä et halua sitä miehen takareikää, etkä saa tyydytystä sträppärillä leikkimisestä. Kumpikaan ei siis nauti.

Siinä on vissi ero siihen, jos mies saa nautintoa sinun peräreikäsi painamisesta.

Uskon että saisin nautintoa siitä valta-asemastani mieheen siinä tilanteessa.