Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1421/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Ihan samaa mieltä.

Mutta kuuluuko tuo imeminen nykyään aina heti asiaan? Niin paljon täällä siitä puhutaan.

Kun on tapailua senverran, että päätetään mennä sänkyyn niin siihen ei välttämättä kuulu imeä kenenkään genitaaleja.

Se vaatii luottamusta ja on molempien yhteinen päätös ja mieltymys. Samoin kakkonen. Ei kaikki halua sitä tehdä, normaali riittää. Ei tarvitse väkisin ja vastentahtoisesti tehdä toista miellyttääkseen.

Jos ei halua imeä niin tai nuolla ei tarvitse.

Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.

Tämä lista seksuaalisista mieltymyksistä pitäisi jokaisen kirjoittaa tinder profiiliinsa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Vaikka olisi kuinka täydellinen kumppani jokaiselta osa alueelta muuten, niin eihän siitä mitään tule jos toinen rakastaa oraalia enemmän kuin mitään muuta ja toinen vihaa sitä yli kaiken. Itse olen ollut myös suhteissa joissa nainen on ollut kuin unelma kaikin puolin, paitsi jos sängyssä jotain pyytää niin vastaus oli aina kielteinen tietyille asioille.

Vaihtoon menee jos seksuaaliset mieltymykset ei kohtaa, tärkeämpää kuin tuoreet kuvat!

Vierailija
1422/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.

Euroopan avioero tilastojen mukaan nainen on avioerohakemusten jättäjä 70-75% tapauksista. Tästä voisi ymmärtää että miehet ovat valmiita yrittämään ja pitämään aviolupauksensa, mutta naiset ei niinkään. Niinhän se menee, miehet ovat tyytyväisiä, naiset haluaa yleensä aina enemmän mitä heillä on sillä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä tuossa jokin aika sitten. Aika pian alkoi ripustautua todella voimakkaasti. Aloitin uudessa työssä ja kun ruokatauolla menin pukkariin minne olin jättänyt puhelimeni ja otin sen käteeni, huomasin, että tältä mieheltä oli tullut 10 puhelua ja saman verran viestejä! "miksi et vastaa?!" "teet tämän ihan tahallasi!" yms. itkua. Siihen loppui.

Vierailija
1424/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso ja karvainen perse.

Lisäksi munkit roikku.

Vierailija
1425/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Ihan samaa mieltä.

Mutta kuuluuko tuo imeminen nykyään aina heti asiaan? Niin paljon täällä siitä puhutaan.

Kun on tapailua senverran, että päätetään mennä sänkyyn niin siihen ei välttämättä kuulu imeä kenenkään genitaaleja.

Se vaatii luottamusta ja on molempien yhteinen päätös ja mieltymys. Samoin kakkonen. Ei kaikki halua sitä tehdä, normaali riittää. Ei tarvitse väkisin ja vastentahtoisesti tehdä toista miellyttääkseen.

Jos ei halua imeä niin tai nuolla ei tarvitse.

Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.

Tämä lista seksuaalisista mieltymyksistä pitäisi jokaisen kirjoittaa tinder profiiliinsa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Vaikka olisi kuinka täydellinen kumppani jokaiselta osa alueelta muuten, niin eihän siitä mitään tule jos toinen rakastaa oraalia enemmän kuin mitään muuta ja toinen vihaa sitä yli kaiken. Itse olen ollut myös suhteissa joissa nainen on ollut kuin unelma kaikin puolin, paitsi jos sängyssä jotain pyytää niin vastaus oli aina kielteinen tietyille asioille.

Vaihtoon menee jos seksuaaliset mieltymykset ei kohtaa, tärkeämpää kuin tuoreet kuvat!

Olen ollut pitkissä suhteissa aikanaan miesten kanssa joilla oli eri mieltymykset oraaliin/anaaliin nähden, ja sanotaan että ei se siihen kaatunut. Rakkautta on myös haluta miellyttää toista ja vaikka kokeilla uusia juttuja joista toinen tykkää. Kaikenlainen pakottaminen on tietenkin väärin. Mutta mistä sitä esim. Neitsyenä/ vähän kokeneena olisi tiennyt mistä tykkää jos ei olisi kokeillut. Suojauksen muistaen luonnollisesti. :)

Vierailija
1426/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.

Euroopan avioero tilastojen mukaan nainen on avioerohakemusten jättäjä 70-75% tapauksista. Tästä voisi ymmärtää että miehet ovat valmiita yrittämään ja pitämään aviolupauksensa, mutta naiset ei niinkään. Niinhän se menee, miehet ovat tyytyväisiä, naiset haluaa yleensä aina enemmän mitä heillä on sillä hetkellä.

Llllloistavasti yleistetty. Brava! Tai sitten se yrittäminen oli nimenomaan sitä mitä ne naiset olivat suhteessa tehneet jo vuosia, mutta jos mies ei halua muuttua niin minkä sillekin tekee. Ehkä miehet eivät saa aikaisiksi hakea sitä eroa kun ei jaksa, mietitkö sitä edes.

Vierailija
1427/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Llllloistavasti yleistetty. Brava! Tai sitten se yrittäminen oli nimenomaan sitä mitä ne naiset olivat suhteessa tehneet jo vuosia, mutta jos mies ei halua muuttua niin minkä sillekin tekee. Ehkä miehet eivät saa aikaisiksi hakea sitä eroa kun ei jaksa, mietitkö sitä edes.

Kyllä varmasti mies lähtisi ensimmäisenä, jos olisi niin kauhea olla. Mutta vaikuttaa tosiaan siltä, että naisia on vaikeampi miellyttää.

Vierailija
1428/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti mies lähtisi ensimmäisenä, jos olisi niin kauhea olla. Mutta vaikuttaa tosiaan siltä, että naisia on vaikeampi miellyttää.

Niin. Omien jälkien siivoaminen, henkilökohtainen hygienia ja huomioiva inhimillinen käytös puolisoa kohtaan ovat kyllä vaikeita rasteja..

Vierailija
1429/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä oikeastaan aina kaivannut parisuhteissa tai niitä viritellessä enemmän romantiikkaa. Tuntuu, että miehet eivät koskaan ole olleet reiluja, halukkaita rakastamaan minua ja huomioimaan tarpeitani. Olen siis viritellyt muutamia suhteentynkiä, seurustelua ja yhden avo->avioliiton sellaisten miesten kanssa, jotka ovat kyllä vaikuttaneet olevansa onnesta soikeina saatuaan minut elämäänsä (sori humble brag) ja kyllä on ollut voimakasta ihastumista ja ihanaa rakastumista. Siis tosi ihanaa. Kesken sen kaiken alkaa mies pelata yleensä jotain peliä ja yrittää vedättää vähän kuin varmuuden vuoksi. Tuntuu kuin mies odottaisi, ettei saisi minua pidettyä pitkään kiinnostuneena niin alkaa sitten jokin etääntymisleikki tai -testi. Mies pilaa kaiken vaikka varmaan haluaisi vielä itsekin kietoutua yhteen samallalailla mutta alkaa se vammainen testi, mikä pilaalin kaiken lopullisesti. Tuntuu kuin mies haluaisi jo siinä rakastumisevaiheessa tehdä särön itsetuntooni, jotta pysyisin hänen kanssaan kun arki astuu kuvaan tai jotakin. Useimmat on olleet myös vähemmän syvällisiä tai ainakin sitten hieman eri aaltopituudella kuin minä, ettei tämän puimiseen ole käytetty turhaan aikaa, olisikin haaskuuta. Olen vaan pettyneenä sitten lopettanut sen paskan seurustelun kun kyllähän se on tullut selväksi, että se romantiikka ei palaa siinä määrin kuin mitä suhteessa toivon silloin. Eikä toisen itsetunnon koettelu ja pyrkimys hyötyä siitä oikein sovi siihen romanssiin. Miehillehän se kelpaisi, siksi itketään miksi naiset ottavat eroja.. Pantaisiin kyllä perseeseen ohi viiden pukaman, sitä on sitten kohta tarjolla näiden vähämielisten kanssa, joihin olen langennut ja jotka edustavat hyvin monenlaista luokkaa. Se on vaan sitten loppunut se toivo suhteelta. Miehet eivät osaa pitää naista hyvänä. Sekin vielä miten ihmeellistä akkaa näillä usein on myöhemmin nähnyt, kai se joku pitää olla eikä miehet tosiaan romantiikkaa kaipaa... On se pistänyt joskus mielen matalaksi että miksi näin, miksi on niin vaikeaa. Nyt olen naimisissa, mutta kyllä se romantiikan taikominen on aika paljon minun harteilla. Kiitollinen saa olla, että mies tulee usein vastaan vielä monenkin vuoden ja myrskyn jälkeen.

Vierailija
1430/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei antanu perseensilimää nii laitoon kiertoon

Vierailija
1431/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen päättämättömyys. Jos ei kiinnosta, sen voi suoraan sanoa eikä niin että yhtenä päivänä lähetellään sydämiä tekstareilla, ja toisena perutaan treffejä. Kasvattakaa miehet ne munat, jotta kykenette säätämisen sijaan ihan oikeisiin ihmissuhteisiin.

Täysin samaan törmännyt naisissa. Niin väittivät rakastavansa yli kaiken edellisenä päivänä, ja sitten seuraavan kerran kun nähtiin niin tultiin vain jättämään ovet paukkuen ilman mitään selitystä. Ei naisista ota selvää, eivät tiedä mitä haluaa, ja vuosien suhde päätetään yhtäkkiä päähänpistosta, vaikka hetkeä aikaisemmin puhuu lapsien teosta ja suhteen syventämisestä.

Naisten täytyy kasvattaa myös jotai nimeltä vastuu, miksi puhua jotain päinvastaista kuin tarkoittaa, ja mielipide muuttuu hetkessä ylösalaisin ilman mitään selityksiä. Törmännyt myös monesti siihen että naiset lupaavat asioita joita ei sitten pidä, myöhemmin kun kysyy että missä ne lupaamasi asiat ovat, niin vastaus on ollut yleensä "en muista luvanneeni moista". Ja vaikka todisteet lähettää niin eivät usko, yleensä siinä vaiheessa  kun todisteet lyö tiskiin lupauksista, niin siinä vaiheessa lopetetaan vastaaminen, ja estetään kaikissa palveluissa mykkäkoulu aloittaen.

Ilmeisesti näiden valehtelijoiden imagolle liian iso kolaus, täytyy estää jottei tuttavat saisi tietää että lupailee muttei pidä lupauksiaan. Petollisia naisia on ollut elämässä yli tusina, petollisia miehiä vain 4kpl. Joten naiset on selvässä johdossa ainakin omissa laskuissa petollisuuden ja valehtelun suhteen.

Vierailija
1432/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli liian pieni kalu. Ei pystynyt snadilaan mua tyydyttämään!

Vierailija
1433/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Haha... Ehkä nainen teki tarkoituksella tämän, kun huomasi että asunnossa on videokamera yhteys. Söi räkää jne. Sain päivän naurut tästä. Hauska nainen. Ter:eräs samanlainen koomikko

Mikä on videokamera_yhteys? Hän luuli kameran kaukosäädintä telkun säätimeksi, koska telkku ja kamera samaa merkkiä. Arvasin kyllä, että naisista löytyy useampikin samanlainen sika, joka syö omaa räkäänsä. Jännä muuten, etten ole koskaan nähnyt kenenkään oikean koomikon syövän räkää.

Siskoni on syönyt omaa räkäänsä teinistä saakka, silti sillä on 2 lasta, ja ukkoja pyörii vaikka joka sormelle. On todella kaunis ja solakka nainen ollut aina. Ei se ole lihavien ja rumien hommaa. Kyllä kauniitkin ihmiset sitä tekevät.

Vierailija
1434/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät housut jalassa kirjoitti:

Katsoi mun mustia tiukkoja housuja ja sanoi menevänsä naimisiin sellaisen kanssa jolla on farkut . Nukkui kissojen kanssa yksin eikä nähnyt farkkujani vaatehuoneessa.

Mustat nahkahousut sinulla?

Vierailija
1435/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessani treffeillä miehen kotona kävi erittäin hyvin selväksi kuinka mies jättää oven sepposen selälleen käydessään vessassa, ei pessyt käsiä kuin kerran kahdesti viikossa ja pissasi ulkona mihin tahansa, vaikka vessakin olisi ollut lähellä. Ei enää.

Toi ulkona pissaaminen on huono asia miehessä. Sitä näkee varsinkin kesällä, kun ravintolat menee kiinni. En hyväksy sitä miehessä. Mieluummin yleiseen vessaan tai kahvilaan. Tai sitten ravintolassa pissaaminen.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä enkä hyväksi mieheltä ulos pissaamista. Tämäkin mies vain naureskeli pissatessaan ulkona, että kasvit saavat kostuketta. Hyi olkoon!

Vähä ohis mutta. Olen mies ja asun okt:ssa yksin. Aina jos olen ulkotöissä tai autotallissa jotain puuhailemassa, niin en todellakaan lähde virtsahädän takia sisälle vessaan. Vaan sohottelen jossain tontin nurkalla puskaan. Tietysti ennen toimenpidettä  tarkastan ettei naapureita ole näkösällä, ja jos on, vaihdan puskaa.

Olen vieläpä pitänyt tätä suurena EKO-tekona, kun ei pikku pissan takia mene juomakelpoista vettä 6L viemäriin.

Silloin kun koira oli vielä niin pieni ettei käyty juurikaan kävelyillä, vaan ulkoiltiin enimmäkseen omassa pihassa. Sohottelin esimerkinomaisesti ulkona, samalla kertomalla kovaan ääneen pihalla pissaamisen parhaudesta. kannustaen koiraa samaan suoritukseen.

Nyt selvisi miksi kivan naisten kohtaaminen on ollut niin vaikeaa. Oma vika, pihalla pissiminen.

Vierailija
1436/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kusta pitää ulos eikä  kuluttaa vesivaroja turhan päiten, sama jos alkaa paskattaa niin väännän jöötiä mieluummin metsässä kuin vessanpöntöllä. kiva olla kyykysä ja kuunnella lintujen laulua ja oravan menoa puista puihin. 

Vierailija
1437/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä nainen

Vierailija
1438/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessani treffeillä miehen kotona kävi erittäin hyvin selväksi kuinka mies jättää oven sepposen selälleen käydessään vessassa, ei pessyt käsiä kuin kerran kahdesti viikossa ja pissasi ulkona mihin tahansa, vaikka vessakin olisi ollut lähellä. Ei enää.

Toi ulkona pissaaminen on huono asia miehessä. Sitä näkee varsinkin kesällä, kun ravintolat menee kiinni. En hyväksy sitä miehessä. Mieluummin yleiseen vessaan tai kahvilaan. Tai sitten ravintolassa pissaaminen.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä enkä hyväksi mieheltä ulos pissaamista. Tämäkin mies vain naureskeli pissatessaan ulkona, että kasvit saavat kostuketta. Hyi olkoon!

Vähä ohis mutta. Olen mies ja asun okt:ssa yksin. Aina jos olen ulkotöissä tai autotallissa jotain puuhailemassa, niin en todellakaan lähde virtsahädän takia sisälle vessaan. Vaan sohottelen jossain tontin nurkalla puskaan. Tietysti ennen toimenpidettä  tarkastan ettei naapureita ole näkösällä, ja jos on, vaihdan puskaa.

Olen vieläpä pitänyt tätä suurena EKO-tekona, kun ei pikku pissan takia mene juomakelpoista vettä 6L viemäriin.

Silloin kun koira oli vielä niin pieni ettei käyty juurikaan kävelyillä, vaan ulkoiltiin enimmäkseen omassa pihassa. Sohottelin esimerkinomaisesti ulkona, samalla kertomalla kovaan ääneen pihalla pissaamisen parhaudesta. kannustaen koiraa samaan suoritukseen.

Nyt selvisi miksi kivan naisten kohtaaminen on ollut niin vaikeaa. Oma vika, pihalla pissiminen.

Eri nainen, mutta ihan normaalia ja hyväksyttävää mielestäni. Tänään kävelin töistä poispäin ja varmaankin n. 500 m päähän näin raksamiehen (yleensä raksahaalareihin suhtaudun myönteisesti) seisovan kusballa julkisella paikalla jonkun työmaakopin takana. Siis siten, että se kuseminen ei näkynyt lähimpään risteykseen, mutta kaikkiin muihin ilmansuuntiin kyllä ja pitkälle. Tosi kiusallista kävellä kohti pippeliään pitävän miehen selkää. Tämä mielestäni ei ole normaalia, sivistynyttä eikä ihan ok. Huolettomina julkisesti, melkein piilossa kuseskelevista miehistä tulee pahimmassa tapauksessa mieleen sellainen yl ik sen betaincelraukka, joka alkaa olla epätoivoa täynnä kun pitää siten hakea huomiota munalle, jota kukaan ei halua nähdä. Aikuinen ihminen yleensä osaa pidättää sen aikaa että muiden ei tarvitse katsella, inho kuseen on aika universaali ilmiö.

Vierailija
1439/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki halua heti ensimmäisellä seksikerralla kokeilla kaikkiin reikiin ja imeä lasteja. Miehet katselevat nykypäivänä liikaa pornoa kun kuvittelevat, että tämä on normaalia jo ensimmäisellä kerralla tai välttämättä ollenkaan.

Vierailija
1440/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän vastasi puhelimeen: HALOO!

En halua mitään kailottavaa emäntää.