Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1401/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva neiti kuseskeli milloin sattui. Käytti karkailusuojaa, mutta aina sitä nestettä tuli missä sattui, öisinkin ja ollessa. Keksin luontevan tekosyyn erolle, en halunnut loukata.

Vierailija
1402/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kiva neiti kuseskeli milloin sattui. Käytti karkailusuojaa, mutta aina sitä nestettä tuli missä sattui, öisinkin ja ollessa. Keksin luontevan tekosyyn erolle, en halunnut loukata.

Joo, oli joku vaiva silloin. On jo aikaa sitten parantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan illan jälkeen nainen otti piilolinssit pois, paljastui ruskeasilmäiseksi. byeee

Vierailija
1404/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ominaistuoksu iholla oli jotenkin tunkkainen tai ummehtunut. Siis kämppä oli siisti, vaatteet raikkaat ja mitään semmoista ulkoista syytä ei ollut. Ei käyttänyt alkoa ja oli muutenkin hyvin "pyhäkoulutyttö".

Mutta muistan joskus lähikontaktissa ajatelleeni, että näinköhän koiratkin haistaa erilaisia sairauksia? Päädyin sit ajatukseen, että ehkä emme vaan ole sopivia ja luonto näin aiheesta viestii.

Vierailija
1405/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aviossa olleilla miehillä tai naisilla, jos on jotain vaivaa, niin jätetäänkö toinen heti kättelyssä? Ei ehditä antibioottia syömään loppuun, kun toinen on jo lähtenyt.

Vierailija
1406/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kokenut minkäänlaista intohimoa. Kättely, halaus, suutelu jne. oli kuin hän olisi varonut että menen rikki tai olen 90 vee hauras mummeli. Tykkään ronskeista otteista.

Vierailija
1407/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui niin voimakasta murretta ennen osannut keskittyä sisältöön. Ensin ajattelin että murre on hieno ja persoonallinen juttu, mutta 3 kk kuluttua se alkoikin yllättäen ärsyttää todella paljon. En ymmärtänyt edes kaikkia paikallisen murteen sanoja ja puheen seuraaminen alkoi käydä raskaaksi. Tilanne olisi muuten ehkä ollut ok, mutta mielestäni hänellä ei ole mitään saumaa katsoa muita murteita tai slangia alaspäin. Kehtasi sanoa lievää slangia puhuvalle kaverilleni, että opettelisi puhumaan suomea. Ehkä hänen pitäisi muuttaa takaisin kotikonnuilleen, jossa puhutaan hänen mielestä "oikeaa suomea".

Vierailija
1408/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui niin voimakasta murretta ennen osannut keskittyä sisältöön. Ensin ajattelin että murre on hieno ja persoonallinen juttu, mutta 3 kk kuluttua se alkoikin yllättäen ärsyttää todella paljon. En ymmärtänyt edes kaikkia paikallisen murteen sanoja ja puheen seuraaminen alkoi käydä raskaaksi. Tilanne olisi muuten ehkä ollut ok, mutta mielestäni hänellä ei ole mitään saumaa katsoa muita murteita tai slangia alaspäin. Kehtasi sanoa lievää slangia puhuvalle kaverilleni, että opettelisi puhumaan suomea. Ehkä hänen pitäisi muuttaa takaisin kotikonnuilleen, jossa puhutaan hänen mielestä "oikeaa suomea".

Minulle eräs nainen sanoi muutamia vuosia sitten, että hesalaisilla on sihisevä s puheessa. Sanoi sen tosi tympeellä asenteella. Vastasin että keksit itse koko jutun. Tämä Kuopiosta kotoisin oleva nainen on asunut v. 97 asti hesassa. Kaikenlaista sitä kuulee ja näkee.

Vierailija
1409/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuoksui sipulilta.

Vierailija
1410/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt tapailukumppanin, koska miehellä oli erektio-ongelmia ja koska olen vain kyllästynyt. Muutama juttu ei ole edennyt alkua pidemmälle (=yksi tapaaminen) koska ei ole ollut kemiaa, välimatka on liian pitkä tai paikalle on saapunut joku muu kuin kuvissa esiintynyt henkilö 🙄 Lisäksi kaikki jotka eivät osaa suudella menevät ”ei jatkoon”-kategoriaan.

Vierailija
1411/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ominaistuoksu iholla oli jotenkin tunkkainen tai ummehtunut. Siis kämppä oli siisti, vaatteet raikkaat ja mitään semmoista ulkoista syytä ei ollut. Ei käyttänyt alkoa ja oli muutenkin hyvin "pyhäkoulutyttö".

Mutta muistan joskus lähikontaktissa ajatelleeni, että näinköhän koiratkin haistaa erilaisia sairauksia? Päädyin sit ajatukseen, että ehkä emme vaan ole sopivia ja luonto näin aiheesta viestii.

Homeinen asunto vaikuttaa, samoin huono ilmastointi. Nenä koko aika tukossa kesät talvet

Vierailija
1412/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itellä alko vako kuivamaan kun pyyhkäsin liian rajusti. Pyysin kaveria apuun mut rupes rohtumaan laitoin babentiina. Kuinka saada vako märäks taas

Vierailija
1413/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vako 99 kirjoitti:

Mulla itellä alko vako kuivamaan kun pyyhkäsin liian rajusti. Pyysin kaveria apuun mut rupes rohtumaan laitoin babentiina. Kuinka saada vako märäks taas

Ota yhteyttä Yliopiston apteekkiin esim, tai johonkin lähiapteekkiin. Soita sinne tai nettaa. Ehkä se on oikea paikka kysyä apua.

Vierailija
1414/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin naisen tapailun koska hänellä on löysä ja iso pillu. En saanut mitään nautintoa.

Vierailija
1415/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin naisen tapailun koska hänellä on löysä ja iso pillu. En saanut mitään nautintoa.

Tietoisku: Tutkimusten mukaan tuollaisia naisia on kerääntynyt ihan tuhatpäin mamma- ja heppafoorumeille.

Vierailija
1416/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan illan jälkeen nainen otti piilolinssit pois, paljastui ruskeasilmäiseksi. byeee

Jaaha, joku on katsonut Sinkut paljaana-ohjelmaa.

Vierailija
1417/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO esmes kun se huijas multa rahaa epäonnistuneisiin bisneksiin. Pummasi vanhemmiltaan rahaa, Ei omistanut autoa vaan lainasi minun tai vanhempiensa 20 v rotiskoa. Kakki omat rahat tuhlas reissuihin, vaatteisiin, hauskanpitoon. Ei ottanu mua mukaan ku yhelle Tallinnanristeilylle kuitenkaan.

Oli muutenkin tunnevammainen. Puhui paskaa kaikista existä, olis puhunu vielä enemmän Ellen olis vaihtanu puheenaihetta. Se paska ex sitten sai hänet. Surkea nainen ilman korkeakoulututkintoa joka ei tiedä viineistä mitään. Huom! Miehen sanat ei mun. Nytpähän on aikaa kotona oppia ne rypäleet oikein olan takaa. Itse olen absolutisti nykyään, ennen osasin kyllä viinit mutta täysin turha tieto jolla ei tee mitään.

Oli myös ruma mies joka ei treenannut ja uskoi q-anoniin ja palvoi trumppia äänesti Sdp:tä.

Elämäni paras ratkaisu oli jättää hänet.

Vierailija
1418/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi mun mustia tiukkoja housuja ja sanoi menevänsä naimisiin sellaisen kanssa jolla on farkut . Nukkui kissojen kanssa yksin eikä nähnyt farkkujani vaatehuoneessa.

Vierailija
1419/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tinder-deitille oltiin juteltu niitä näitä vaikutti kivalta.

Juteltiin ehkä 15 min. Oltiin molemmat töissä, Eli ilmeiset päiväkahvit ulkona. Kun oli aika palata töihin hän halus lääppiä käsiäni ja työntäytyi lähemmäs. Mä Olin ihan et häh, eikö olla ihan normi Ekoilla treffeillä?

Pahinta oli sen kynnet jotka se oli syönyt. Se alkoi vonkaamaan. lopullinen turn off oli ehkä jokin epämääräinen selitys, että vaimo pakotti.

Ja se oli M49 joka luuli, että 45 v olis ollu jotenkin NIIN paljon sexympi (myönsi Siis Tinderissä väärän iän)

Vierailija
1420/9826 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilosovinistit miehet, sellaiset jotka peittää sen niin hyvin että vaikuttavat lähes normaaleilta mutta mitä pidempään tuntee sitä enemmän alkaa tulemaan sellaista eriarvoistamista ja nokkapystyssä-asennetta naisia kohtaan. Huomaa viimeistään siitä miten kohtelee omaa äitiään ja sisaruksia. Esim. Ei se sinun pienen työ mitään niin rankkaa ole, siis päivystyksessä töitä tekevä versus joku toimistotyö. Ja kaksinaismoralistiset ääliöt jotka ei salli puolisolle samoja virheitä kun itselleen. Karmeeta. Tällaset on varmaan juuri niitä mitkä tarvitsee vaimon jostain aasiasta missä naiset on lähinnä glorifioituja palvelijoita.