Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (10042)

Vierailija
10041/10042 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ylisti minua kauniiksi. Mutta kun kuuli että minulla on kaksi siskoa, halusi tietää miltä näyttävät. Näytin whatsappista heidän kasvokuvat/profiilikuvat keskusteluistani, totesi että olen meistä kolmesta kaunein. Lopetin treffit siihe. Siskoni antaisi minulle varmasti epäröimättä (ja minä epäröimättä hänelle) elämänsä jos pahin valinnan paikka tulisi vastaan. Heidän ulkonäöllä ei tulisi olla mitään väliä ja tuollaiset ajatukset kannattaisi pitää omassa päässä vaikka olisikin tätä mieltä.

Ihmettelen alapeukuttaneita. On todella kummallista ja ehdottomasti red flag alkaa vaatia siskojen kuvia ja sitten asetella heitä järjestykseen ulkonäön perusteella. Miksi miestä kiinnostaa siskojen ulkonäkö? Miksi hän kuvittelee olevansa asemassa, jossa voi ääneen kommentoida treffikumppanin sukulaisten ulkomuotoa. Kusta päässä tälläkin kaverilla eikä mitään tilannetajua tai käytöstapoja.

Eri

Vierailija
10042/10042 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harrasti vain FT8:aa. Katselin aikani ja häivyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan