Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
7961/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Vierailija
7962/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqalan L ihan normi ulkopinta pesun jälkeen torppaa tuon haisun ja ongelman. 

Vierailija
7964/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Eikö? Mä näin rakastani yli 20 kertaa ennen kuin annoin. Nyt onkin saanut joka päivä.

Ja minä myös saan. Aivan upea ihminen kaikin puolin. Mennään ensi kesänä naimisiin.

Jotkut näkee toista yli 20 kertaa, ennen kuin nai. Mut mitäs jos joku nai yli 20 kertaa, ennen kuin näkee? 

Vierailija
7965/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nyt sentään Vagisaani.

Vierailija
7966/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että olin vaan yksi monesta joita tapaili.

Vierailija
7967/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piti kylppärin ikkunaa auki alkutalvesta,ikkuna just siinä suihkun päällä  ja hirveä mäkätys kun suljin siuhkuun mennessä ikkunan .Puri ja söi myös varpaankynsiään mutta mäkätti kun pidin jalkojani sohvapöydällä.

Vierailija
7968/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen tapaamisen jälkeen totesin, etten mä tota lehmää rupea panemaan ja se oli siinä. Siis joku taso pitää olla, ettei nyt styylaa ihan pöljän muijan kanssa. Olisitte tekin lopettaneet sen tapailun, jos olisitte olleet kuuntelemassa niitä sen puheita. 

Se tunne kun tapailet viisikymppistä naista ja juttuja kuunnellessa tulee mieleen, että nyt olet teinin kanssa tekemisissä. Ihmeellisiä mielialan vaihteluita ihan lennosta ääripäästä toiseen. 

Vierailija
7969/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi mahdollisimman monen kanssa on miehelle hyväksi, niin itsetunnolle kuin naisentyydytystaidolle. Vaimo hyötyy tietenkin molemmista. Toki keplottelu on perseestä. Herrasmiehen pitää pystyä rehdisti vaimolleen ennen aktia kajauttamaan, että taas tuli muuten harjoiteltua uusia taitoja "motellissa työreissulla", annas kun vähän näytän ja sut nautinnolla täytän...

Vierailija
7970/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
7971/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde luultavasti loppuu, mies on haukkunut lähes kaikki sukulaiseni. Hän haukkuu minkä ehtii ja HUUTAA, vaahtoaa existä. mutta jos sanon tästä; HÄN EI OLE TEHNYT MITÄÄN! todella raivostuttavaa. Lelliii omia lapsiaan ja syytää heille rahaa, mutta kieltää etten saisi auttaa omia lapsiani. HULLU MIES.

Vierailija
7972/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suhde luultavasti loppuu, mies on haukkunut lähes kaikki sukulaiseni. Hän haukkuu minkä ehtii ja HUUTAA, vaahtoaa existä. mutta jos sanon tästä; HÄN EI OLE TEHNYT MITÄÄN! todella raivostuttavaa. Lelliii omia lapsiaan ja syytää heille rahaa, mutta kieltää etten saisi auttaa omia lapsiani. HULLU MIES.

🖕

Vierailija
7973/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi iso leuka, näytti ihan joltain animaatio hahmolta. 

Vierailija
7974/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kuuluuko tänne, mutta tinderissä oltiin juteltu pitkään ja oli aika tavata. Sillä viikolla hänelle sopi vain 1 päivä ja se oli mulla buukattu ihan täyteen, mutta ehdotin, että jos nähdään silleen pikaisesti kahvilla. 

Se ei sopinut hänelle, vaan hän olisi halunnut nähdä pitemmän aikaa.

Vaikutti sen jlk sen verran creepyltä, etten halunnut jatkaa. 

Vierailija
7975/9826 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nyt sentään Vagisaani.

Ei. Nimenomaan Aqalan L. Joku ph-juttu ilmeisesti. Vagisan toimii sitten ehkä muuhun. Ei tuota voidetta tarvitse koko putkeen tuuttailla. Ulkopuolelle ja vähän matkaa sisäpuolelle, sentti pari. Toimii hienosti myös kuivuuskutinaan. 

Vierailija
7976/9826 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.

Vierailija
7977/9826 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.

Voi kun joku mies joskus edes tarkastaisi perseesi.

Vierailija
7978/9826 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekaa kertaa miehen luona käymässä.Juotiin kahveja siinä ja puhui exästään n.30min putkeen kaikenlaista ja sitten sen exän äiti soitti et nyt se on jonkun yliannostuksen ottanut ja sairaalassa makaa.itkuhan sillä tuli ja lähtö äkkiä sairaalaan.siinä sitten yritin lohdutella minkä pystyin..

Me oltiin tapailtu joku kuukausi ennen tätä,tuon jälkeen en ite hänelle soitellut.otti yhteyttä joskus 3kk:n päästä ja pahoitteli kun exä tarvinnut häntä toipumisessa niin ei ehtinyt pitää yhteyttä minuun.kyseli että voitaisko nähdä.se jäi sitten siihen se juttu jostain syystä...

Vierailija
7979/9826 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi heti tokalla kerralla. En kaipaajakorasioita.

Vierailija
7980/9826 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui vaan itsestään. Hän teki sitä ja hän teki tätä, taukoamatta. Ylpeänä jopa kertoi kuinka entistä vaimoaan petti. Eikä osannut suudellakaan, oli sellainen jäykkä viivahuuli. Kolme kertaa tapasin ja sitten mulle riitti.

Oli muuten oikein komea ja raamikas mies, pelkkää lihasta:)

Juu, tuttua. Sitten ei kuitenkaan osannut sängyssä mitään, ihmeellistä räpeltämistä ja kehtas vielä sanoa, että mulla on klitoris väärässä paikassa! Siellä se on missä muillakin..loppupelissä en enää jaksanut kuunnella niitä minä itse-juttuja, sanoin viimeisellä kerralla että en tule tänne enää. Mulle riitti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme