Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
"Kuitenkin, mitä enemmän naisella on läskiä, sitä enemmän läskiä on myös alapään käsittävän emättimen kudosten ympärillä = tiukempi läskin ansiosta. Ja mitä laihempi henkilö on, sitä löysempi lantio ja myös "alapää" on."
Hiukan kannattaa opiskella ihmisen anatomiaa ennen kuin väittää ihan päättömiä asioita. Ja auttaa myös jos on joskus harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.
Oltiin toisilla treffeillä elokuvissa, ja hän ei pitänyt näppejään kurissa vaan alkoi hiplata jalkovälistä ja yhtäkkiä
sanoi kovaan ääneen onks sulla vaipat. Se kuului kovaan hiljaisessa katsomossa ja kyllä siinä posket punotti
vaikka itse tiesikin kyseessä olevan kuukautisuojan. Nuoret miehet ovat niin tietämättömän lapsellisia.
Naisella oli joku itsetuntohäiriö. Suuttui ja haukkui jostain täysin käsittämättömistä asiosta. En ymmärtänyt alkuunkaan. Kerran katsoimme vanhoja valokuviani. Yhdessä näkyi edesmennyt vaimoni. Alkoi haukkua ja huutaa että pidänkö minä häntä syypäänä vaimoni kuolemaan. Taisi muutenkin olla yläkerrasta lepakot päässeet karkuun.
Mies oli ihan liian takertuva ja maalaili kuvia yhteisestä tulevaisuudesta ja siitä miten mentäisiin kihloihin. Tapailtiin hyvin kevyesti FWB-hengessä niin en pitänyt siitä että mies puhui minusta tulevana vaimonaan - en mielessäni edes ollut hänen tyttöystävänsä. En myöskään etsinyt kirjekaveria, miehelle olisi pitänyt tekstailla koko ajan ihan turhista arkipäiväisistä jutuista hanikultsimussukoinnilla höystettynä. Siis aivan koko ajan heräämisestä nukkumaan menemiseen. Ei aikuiset ihmiset jaksa ottaa kuvia ja naputtaa viestiä jokaisesta urheilusukkapyykistä ja kertoa koko ajan Youtubelinkkeineen siitä mitä nyt soi ja mikä ruoka lämpiää mikrossa.
pelkäääjä kirjoitti:
Mieheni kiinnostui ulosteleikeistä, joka jatkui lopulta ettei saanut orgasmia ennen kuin ulosotin hänen rintakehälle.
Jossain vaiheessa iski niin kova morkkis tuosta touhusta, että päätin lähteä.
Mulla kävi melkein sama eron syyn suhteen. Mies tykkäsi pissaleikeistä ja että saa virtsata päälleni peseytyessämme ja kerran tein sen myös hänelle mutta muuten oli vain minun päälle pissaamista. Oli ok siihen asti kun nosti kätensä ensimmäistä kertaa mulle. Kaveri sano "herää! Sulla on mies joka k u s e e sun päälle ja nyt lyö, totako sä haluat ??" En halunnut ja jälkeenpäin kaduttanut että edes annoin pissata, aiheuttaa inhotusta nyt kun tunteet lähtenyt.
Olen lopettanut tapailuja siksi, että toinen osapuoli on halunnut kevyttä tapailua ja hauskanpitoa, vaikka itse olisin halunnut enemmän. Yleensä sitten nuo tyypit kuitenkin vuosia myöhemminkin ovat viestitelleet, että vieläkö kiinnostaisi. Eipä kiinnosta sellaiset pelurit.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli ihan liian takertuva ja maalaili kuvia yhteisestä tulevaisuudesta ja siitä miten mentäisiin kihloihin. Tapailtiin hyvin kevyesti FWB-hengessä niin en pitänyt siitä että mies puhui minusta tulevana vaimonaan - en mielessäni edes ollut hänen tyttöystävänsä. En myöskään etsinyt kirjekaveria, miehelle olisi pitänyt tekstailla koko ajan ihan turhista arkipäiväisistä jutuista hanikultsimussukoinnilla höystettynä. Siis aivan koko ajan heräämisestä nukkumaan menemiseen. Ei aikuiset ihmiset jaksa ottaa kuvia ja naputtaa viestiä jokaisesta urheilusukkapyykistä ja kertoa koko ajan Youtubelinkkeineen siitä mitä nyt soi ja mikä ruoka lämpiää mikrossa.
Minulla oli samanlainen tapailusuhdemies. Liekö sama? Tämän lisäksi oli itse täysin persoonaton, matki aivan kaiken. Esimerkiksi jos mainitsin pitäväni jostain jukurtista, niin päivä tai kaksi sen jälkeen tuli viestiä kuvan kanssa, miten on maailman parhainta jukurttia ja herkkua. Kaikki mielenkiinnon kohteet tarttuivat häneen, puhetyyli muuttui. Lopetin tapailun, kun alkoi ärsyttämään niin paljon ja ihastuksen laantuessa huomasin miehessä epämiellyttävän perushajun, semmoisen pinttyneen ihon tuoksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.
Saan puistatuksia kun kuvittelen naisen vielä Michelin vartaloiseksi leveäperäiseksi lyhytjalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli joku itsetuntohäiriö. Suuttui ja haukkui jostain täysin käsittämättömistä asiosta. En ymmärtänyt alkuunkaan. Kerran katsoimme vanhoja valokuviani. Yhdessä näkyi edesmennyt vaimoni. Alkoi haukkua ja huutaa että pidänkö minä häntä syypäänä vaimoni kuolemaan. Taisi muutenkin olla yläkerrasta lepakot päässeet karkuun.
No huh huh. Melkonen tapaus. Niitä mielisairaita tuntuu riittävän.
Nainen alkoi töksäytellä, möläytellä ja urputtaa. Rupesi vaikuttaa olevan pohjimmiltaan valittajatyyppiä, jonka seurassa pitää varoa sanomisiaan ja joutuu aina miettimään, mitä voi laittaa päällensä, ettei siitä tule jotain mussuttamista. Minä kun pukeudun just niin kuin itse haluan, enkä niin kuin joku muu sanoo. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
pelkäääjä kirjoitti:
Mieheni kiinnostui ulosteleikeistä, joka jatkui lopulta ettei saanut orgasmia ennen kuin ulosotin hänen rintakehälle.
Jossain vaiheessa iski niin kova morkkis tuosta touhusta, että päätin lähteä.
Mulla kävi melkein sama eron syyn suhteen. Mies tykkäsi pissaleikeistä ja että saa virtsata päälleni peseytyessämme ja kerran tein sen myös hänelle mutta muuten oli vain minun päälle pissaamista. Oli ok siihen asti kun nosti kätensä ensimmäistä kertaa mulle. Kaveri sano "herää! Sulla on mies joka k u s e e sun päälle ja nyt lyö, totako sä haluat ??" En halunnut ja jälkeenpäin kaduttanut että edes annoin pissata, aiheuttaa inhotusta nyt kun tunteet lähtenyt.
Pissa- ja kakkaleikit ovat sairaita! Hyi oksennus.🤮
Pieruleikkeihin suostuu hyvin harva nainen. Siksi minulla ei ole paljoa tyttöystäviä ollut. Sitä enemmän onneksi poikaystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisia se kyllä kiihottaa. Toivottavasti nainen löysi sopivan kumppanin.
Mua pidettiin ainoastaan varalla. En ollutkaan tarpeeksi tärkeä.
Kauan sitten eräs tyttöystävä herätti minut istumalla naamani päälle ja päästämällä karmean hajuisen ja äänekkään suolipäästön. Oli kuulemma vain vitsi. Sai mennä muualle vitsailemaan.
Lopetin yli puoli vuotta kestäneen suhteen kun en vain löytänyt miehestä mitään sisältöä. Ihana, kiltti, välittävä, huolehtiva, hellä..
mutta ei mitään sisältöä pään sisällä. Kerran mainitsi minulle että hänellä ei ole koskaan ollut näin hauskaa, kiihkeää ja yllätyksellistä kuin mun kanssa. Minä tajusin siinä hetkessä että minäkin haluan sellaista..
Rakastan syvällisiä keskusteluja, mielipiteiden vaihtoa, keskustelua kaikenmaailman asioista kuten politiikasta jne. Kuten myös seksistä johon kuuluu mausteet ja yllätyksellisyys.
Tunsin itseni päällepäsmäriksi ja pulkan vetäjäksi.
Nainen oli liian fitness hullu. Aina vartioimassa mitä syö. Yksinkertainen kuin lapsi syömishäiriöineen.
Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia! Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.
Mies rakasti kuunnella omaa ääntään. Kertoi pitkiä, tylsiä tarinoita itsestään ja piti itseään hyvänä tyyppinä. Good for him. Mua ei kuitenkaan kiinnostanut. Enkä oikein usko, että hän sen kummoisempi olisi tulevaisuudessa ollut.