Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuntouttavasta työtoiminnasta mitään, mutta mies ainakin väitti että hänet oli potkittu sieltä ulos kun oli ollut liian kauan. Istuikin lähinnä kotona pelaamassa ja juomassa limsaa.
Käänsi sätkiå ja sormet oli ihan keltaiset ja koppurassa. Jatkuva huuto myös kun purut ym oli loppu. Oli todella nirso,kun mentiin ABC:lle syömään otti hampurilaisen ilman suolakurkkua.
Kännissä myös mustasukkainen ja ylidraamaattinen.
Iso muna sillä oli ja siksi jatkoinkin seurustelua vaikka muuten ärsytti koko äijä.Tuotako naiset vaan etsii?
Ei silä muula ole niin väliä kuhan on kunnon miähiset varusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuntouttavasta työtoiminnasta mitään, mutta mies ainakin väitti että hänet oli potkittu sieltä ulos kun oli ollut liian kauan. Istuikin lähinnä kotona pelaamassa ja juomassa limsaa.
Käänsi sätkiå ja sormet oli ihan keltaiset ja koppurassa. Jatkuva huuto myös kun purut ym oli loppu. Oli todella nirso,kun mentiin ABC:lle syömään otti hampurilaisen ilman suolakurkkua.
Iso muna sillä oli ja siksi jatkoinkin seurustelua vaikka muuten ärsytti koko äijä.Tuotako naiset vaan etsii?
Ei silä muula ole niin väliä kuhan on kunnon miähiset varusteet.
Paras on kúitenkin iso musta!
Enhän saanut sinulta edes...
Lämmintä katsetta...
Itsellänikin on ylipainoa joten ei haitannut että nainen, sanotaan nyt vaikka Mari oli myös lihava,kävi vaan ilmi että oli käyttänyt vanhoja kuvia ja oli käsittämättömän kokoinen. Mä olen 90kiloinen ja nainen näytti kuvissa suunilleen saman kokoiselta (mä olen siis nainen myös)mutta todellisuudessa painoi varmaan 150 kiloa,lantio oli oudon laatikkomallinen ja maha roikkui reisissä. Liikkuminen oli tosi hidasta ja hiki valui. Ei mullakaan mikään hyvä kunto ole mutta Mari väsyi jo kun käveli kahvilaan.Meillä oli kuitenkin hyvät jutut ja hauskaa joten sovittiin että tavataan taas.
Menin sitten Marin luo ja tarkoitus oli saunoa sekä mun jäädä yöksi. Asunnossa haisi vahvasti virtsa mitä en ymmärtänyt kun ei siellä ollut edes eläimiä ja tiskiallas oli ihan täynnä likaisia astioita,sen verran oli tiskannut että sai puhtaan kahvikupin. Mentiin sitten saunaan ja Mari istui sen jalkapenkin päällä melkein lattialla kun mä olin yksin ylälauteella,se väitti että siellä on liian kuuma mutta todennäköisesti ei päässyt nousemaan. Huomasin kun nukkumaan mentiin että Mari haisi pahalle, vaikka oli just käynyt pesulla ja että sillä oli rintojen alla jotain hiertymiä/ihottumaa. Pussailtiin sitten vaan olin vaikka mielessä oli kyllä ollut muutakin.
Aamulla heräsin kun Mari kuorsasi tai oikeastaan korisi korvaan,myöhemmin se sanoi että sillä on Cpap laite muttei osaa nukkua sen kanssa. Nousin sitten ja tiskasin tiskit. Mari heräili ja pyysi että hakisin sille kioskilta tupakkaa ja sipsejä. Hain ja sanoin sen jälkeen että mun pitää lähteä ruokkimaan kissa (mulla on kissa ihan oikeasti).
Harmi että tossa oli punaisia lippuja niin pirusti vaikka muuten oli ihana ihminen :( En vaan halunnut olla mikään sipsidiileri enkä valvoa öitä sitä korinaa kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Taas tämä sama fantasia nymfosta ja meisselistä. On jäänyt mieleen, kun oli niin sairas sepustus. Näen mielessäni sellaisen läskin kaljun äijän rähmäisine silmineen kuvittelemassa ja kirjoittelemassa, vaikkei mammanhelma-Tauno koskaan ole naista livenä nähnytkään, siis äitinsä lisäksi. Jotain kicksejähän nämä Uolevit näistä jutuistaan saavat.
Aluksi suhde eteni tosi hitaasti ja ei olisi edennyt mihinkään jos en olisi ottanut ohjia käsiini. Sama tosin jatkui koko vuoden kestäneen suhteen ajan, mies oli perässävedettävä, passiivinen suhteen vapaamatkustaja. Yritin ymmärtää häntä koska takana oli vaikea ero ja muitakin haasteita. Yllätys yllätys - huomasin hyvin pian olevani terapeutin ja vain laastarin roolissa.
Mutta, tuo jo silloin reippaastikin jo keski-ikäinen mies oli oikein oppikirjan prototyyppi aikuislapsesta, henkinen kehitys ja kommunikoinnin taso oli kuin jollain murkkuikäisellä. Hänen huumorintajunsa oli tasolla 'telkkarissa joku liukastuu banaaninkuoreen, kaatuu ja pieru pääsee' tai joku muu älytön kohellus kotivideoissa - hänestä nämä oli tosi hauskoja. Tai mistä jutusta ikinä sai väännettyä jotain kaksimielistä pervo tai johonkin kehon eritteeseen liittyvää, niin hänellä oli hauskaa. Myös sellainen hassu lapsekas pelleilyn piirre että kun keksi mielestään jonkun hauskutusjutun (joka ei välttämättä naurattanut minua tippaakaan) hän toisteli sitä eri yhteyksissä kymmeniä kertoja pitkienkin aikojen päähän ja nauroi itse jutuilleen. Siis what.... aikuinen ihminen???
Duhde kyllä kuivui kokoon myös hänen puoleltaan mutta tein.päätöksen lopettamisesta siinä kohtaa kun hänen sovinistinen luonteensa ja ehkä jopa sellainen syvältä kumpuava naisten halveksuminen alkoi puskea ulos jutuissa.
Tää oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vain munan koolla on väliä jokaiselle naiselle (aisti sarkasmi, tyhmä vastaus tyhmään kysymykseen).
Itse lopetin tapailun kun selvisi että mies oli valehdellut aivan kaikesta ja vielä projisoi kaiken minuun jotta hänen valheensa eivät paljastuisi: Syytteli jatkuvasti siitä mitä itse teki jotta saisi pidettyä huomion pois itsestään, mm viestitteli exilleen ja piti verkkoja vesillä, valehteli koulutuksestaan, miten tapasi ex vaimonsa ja paljon muuta. Oli alussa mukava ja esitti että meillä oli enemmän yhteistä kuin oikeasti oli, koska hetken tapailun jälkeen tuli ilmi että nälvi minua ja kaikkea mistä pidin, aivan jatkuvasti. Kerroin ensithreffeillä etten halua lapsia ja väitti ettei hänkään halua mutta jo kuukauden päästä alkoi raivoaminen kun en halua antaa hänelle lasta? Sairasta. Meni myös lukemaan salaa viestejäni ja sitten näitä tiettyjä lauseita ym mitä olin kavereiden kanssa puhunut, heitti välillä ilmoille että niin sanoikos se X näin tai noin ja vastasitko, eli halusi minun tietävän että oli käynyt lukemassa henkilökohtaisia asioitani. Lisäksi yritti eristää minua kaikista ystävistäni ja varsinkin miespuolisista ihmisistä aiheuttamalla hirveitä draamakohtauksia aina kun oli jotain muuta järjestettynä. Paljon muutakin p*skaa ehti aiheuttaa ennen kuin pääsin eroon mutta oli kyllä pelottava tapaus, vieläkin kylmää ajatus siitä kylmästä ja kuolleesta katseesta joka hänellä oli jos oli saanut minut itkemään.
Tuon kokemuksen jälkeen ei ole tapailu kyllä kiinnostanutkaan, ehkä joskus taas jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Takertui minuun heti ja vaati jatkuvaa yhteydenpitoa heti ensitapaamisesta. Yritin joustaa ja olla tavoitettavissa niin usein kun hän tarvitsi, koska jotenkin pidin hänestä ja, mutta se tuntui heti alkuun niin tukahduttavalta ja vaikutti vain pahenevan ja lopulta juoksin karkuun :(
Mulla sama. Kerroin hänelle, etten tällä hetkellä hae mitään vakavaa.
Heti alkoi tinkaus, milloin voin "vahvistaa" ollaanko yhdessä. Heikkona hetkenä sanoin (kun yritin päästä eroon jankutuksesta), että ollaan nyt yhdessä vähän aikaa, mutta en lupaa mitään edelleenkään. Siitähän se riemu repesi. Kundi sanoi, että ollaan nyt tehty sopimus. Minä olin että mikä sopimus????
Kun pistin välit lopullisesti poikki, hän oli yllättynyt:
- hän ajatteli, että mentäisiin kihloihin
- lapsia on suunnitellut meille myös (kerroin hänelle jo heti alussa, että minulla on piuhat poikki enkä voi enkä halua saada lapsia!!!)
- ei ymmärtänyt, etten halua lapsia. Väänsi ja väänsi, että eikös kaikki naiset halua lapsia?
Huh huh. Onneksi löysin lopulta tervepäisen ja tasapainoisen miehen Englannista, jossa nyt olen asunut seitsemättä vuotta.
Ei päästy kahden vuoden aikana läheisempään kontaktiin fyysisellä tasolla, vaikka sielun sukulaisia oltiinkin.
Yksi valitti vaatteistani ja muutenkin olemuksestani etten ole tarpeeksi naisellinen,vaikka jo profiilin kuvista näkyi että lempiasuni ovat kolitspöksyt,miestenosastolta ostettu t-paita (naistenosaston malleissa villkkuu napa),huppari ja tennarit. Meikkiä laitan ripsarin ja puuterin verran jos laitan. Itsetunto kestää olla ilmankin.
Toinen raahasi minut päiväkaljoille ja koetti selvästi juottaa känniin,lopulta oli itse pahemmassa kunnossa ja oksensi :D Olisimme me voineet mennä harrastamaan seksiä jos olisi kysynyt,ei olisi tarvinnut ostaa puolta baaria tyhjäksi.
Ja kolmas ekojen,hyvin menneiden treffejen jälkeen suuttui suuttui kun en tokatreffeillä alkanut sängyssä pukea sille kortsua suulla,sanoin että jos ei käteni kelpaa niin ole ilman.
Miehen jatkuva kontrollointi. 1,5 vuotta seurusteltiin. Työt olisi pitänyt lopettaa tiettyyn kellon aikaan mennessä. Opiskelen työn ohessa, sitä ei olisi saanut tehdä jne. Nämä siksi, että hänen mielestään kaikki oli pois parisuhdeajasta Neuvominen joka asiassa, määräily ja komentelu. Miehellä ei ollut mitään omia juttuja koskaan.
Liikaa välimatkaa. En halua kaukorakkautta.
Tavatessamme nainen ei puhunut oma-aloitteisesti lähes juuri mitään. Tuntui hölmöltä puhua itsekseen, ja vastasikin vain silloin kun puhumiseni sisälsi jonkin kysymyksen. Tosin lyhyesti ja hiljaisesti korkeintaan parilla sanalla kuten mm-m tai iha sama. Viesteissä kuitenkin oli täysin eri ihminen ja sanoi jälkeenpäin meillä olleen hauskaakin ja halusi tavata uudelleen. Sama meno kuitenkin jatkui taas tavatessamme ja kyllästyin itsekseni puhumiseen ja vastausten lypsämiseen, että koin, ettei meillä vain ollut riittävästi kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavatessamme nainen ei puhunut oma-aloitteisesti lähes juuri mitään. Tuntui hölmöltä puhua itsekseen, ja vastasikin vain silloin kun puhumiseni sisälsi jonkin kysymyksen. Tosin lyhyesti ja hiljaisesti korkeintaan parilla sanalla kuten mm-m tai iha sama. Viesteissä kuitenkin oli täysin eri ihminen ja sanoi jälkeenpäin meillä olleen hauskaakin ja halusi tavata uudelleen. Sama meno kuitenkin jatkui taas tavatessamme ja kyllästyin itsekseni puhumiseen ja vastausten lypsämiseen, että koin, ettei meillä vain ollut riittävästi kemiaa.
Samanlainen kokemus itsellä. Nainen oli ihan omissa maailmoissaan, katse kontaktiakaan ei saanut tavatessa.
Naisen käytös johtui ongelmista mielen terveydessä.
Ei sitä vaan jaksa, jos viestittely ihminen on ihan eri persoona, kuin tavatessa.
En tullut tällä kertaa valituksi monien hakijoiden joukosta.
Piparia ei ollut tarjolla edes joulun aikaan.
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Vanha vitsi. Nostettu esiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama ja nainen halusi nähdä uudelleen, paitsi myöhemmin sanoi ettei tämä ole samanlaista kuin viestitellessä ja taitaa kemiat puuttua. No niin taitaa jos toinen ei kauheasti puhu. Minä pääosin olin treffeilläkin äänessä ja kyselin asioita, nainen ihan täysi viestittelypersoonansa vastakohta.
Tuotako naiset vaan etsii?