Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oharit kirjoitti:
Suuteli ihan älyttömän huonosti. Yhdet treffit riitti.
Mies joka ei osaa suudella ei osaa panna.
Tämän viisauden bongasin jostain aikoja sitten. Ja on muuten totta. Se on selvä merkki ettei kannata nähdä vaivaa mennä pidemmälle.Näin varmasti, mikäli hyvät suutelot ja panot ovat pääasia mitä suhteelta odottaa ja ei ole valmis katsomaan, josko oisi vain kokemuksen puutetta ja oppisi.
Tässä on hyvä pointti. Mun mies osas kyllä suudella, mutta sängyssä se oli ihan avuton. Naisia ja pidempiä seurusteluja on kuitenkin ollut. Hyvin se on oppinut kun on opettanut ja rohkaistunut itsekin revittelemään. Kuulemani perusteella, lahnailut, pihtailulla kiristäminen ja feikatut orgasmit taas eivät tuota kenellekään mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mjl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.
Mitä tuossa voi muutenkaan tehdä? Olen huomannut, että myös naisilla on paljon orgasmivaikeuksia. Myönnetään pieni muna, mutta on siinä rakenteissa eroja. Ensimmäinen avopuolisoni ei saanut vaginacentrisiä orgasmeja ollenkaan, siis normi yhdynnässä (ja me koitettiin kaikkea... parvekkeella, töllöä katsoessa koira-asennossa, keittiön pöydällä, autossa, jossain takapihan puskassa naapureilta suojassa... siis ihan kaikkea... ei ollut ainakaan häpeilystä kiinni). Sen tyttökaveri suositti perhosta klitoriksen päälle, mutta se 50-60egen toosa hajos jo toisella käyttökerralla, kun sen kiinnityshihna repes. Ainoa millä se sai orgasmin oli pitkillä suuseksisessioilla, kun mä painelin sitä sormenpäillä vaginan g-pisteeseen. Mulla oli silloin kielilävistys ja musta tuntu aina sen 30-45 minuutin jälkeen, että mun kieli on ihan vereslihalla, kun sillä on hinkattu niin pitkään kovalla ärsykkeellä. En mä varmaan ois jaksanut sitä, jos oisin joutunut joka toinen päivä elämässäni niihin pakkopulla harjoitteisiin. Mun nykyinen tulee normaalissa vaginayhdynnässä n. 4-5 minuutissa (jos mä jaksan pidättää niin kauan) ja mä tiedän ettei se feikkaa, kun sen supistukset tuntee.
Pelkkä supistelu ei tarkoita orgasmia. Monesti olisi helppo feikata, kun alkaa supistelemaan, ja tietää ettei se päädy orgasmiin saakka. Supistelu on vasta orgasmin esiaste.
No on varmasti erilaisia supisteluja pitkin matkaa, mutta kyllä ne isot orgasmisupistelut ovat erikseen ja tapahtuvat juuri orgasmin hetkellä, eikä minään esisupisteluina. Itse en kylläkään miehenä edes väitä että tunnen niitä supisteluja.
Taitaa riippua paljon lantiopohjalihasten kunnosta. Mun mies kyllä ne tuntee.
Mie poltti, minä en mutta tämä ei olisi ollut ongelma sillä ysärteininä totuin ettå kaikki kaverit poltti ja baareissakin poltettiin, totuin tupakan hajuun ja haisemaan itsekin tuhkakupilta MUTTA, mies poltti kotonaan liesituulettimen alla kun ei jaksanut lähteä parvekkeelle! Lisäksi mies käänsi sätkiä ja sitä purua oli joka paikassa.
Mies myös joi älyttömästi kokista ja energiajuomaa ja heitteli niitä tölkkejä vaan autonsa lattialle, jalkoja ei saanut kunnolla alas kun tölkit oli tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin pihalla naisen seksuaalisuudesta, ei edes anatomiasta mitään käsitystä. Tiedot ja taidot tasoa ” teinipoju räpeltää”, ei todellakaan sytytä.
Taidot opeteltu feikkiseksistä eli yleensä nettipor... saiteilta. Sitten kun norminainen ei innostu siitä pikajyystöstä ym. rietastelusta, loukkaannutaan ja haukutaan.
On tullut n aitua aika paljon ns, kokeneita naisia ja täytyy sanoa, että niiltä on saanut kaikkein surkeinta s eksiä. Monet kerrat jäänyt m älli lähtemättä. Läheskään aina ei ole ollut syynä v äljyys, vaan se totaalinen taidottomuus, kun n aikkonen ei osaa itse tehdä yhtään mitään. Ainoastaan vähän vatkaa p ersettään ja siinä se. Vaimoni taas oli täydellisen kokematon, eli n eitsyt kun tavattiin. Muutama kerta alussa oli puolin ja toisin hienovaraista tunnustelua, mutta sitten s eksimme on ollut aivan täydellistä. Vaimoni saa a ktin aina vähintää pari o rkkua peräkkäin ja joskus lähemmäs kymmenen. Itselle tuottaa tuskaa jo vaimon kolmannen kohdalla, koska p imppi on jo muutenkin tiukka ja o rgasmit saa sen vieläkin tiukemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mjl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.
Mitä tuossa voi muutenkaan tehdä? Olen huomannut, että myös naisilla on paljon orgasmivaikeuksia. Myönnetään pieni muna, mutta on siinä rakenteissa eroja. Ensimmäinen avopuolisoni ei saanut vaginacentrisiä orgasmeja ollenkaan, siis normi yhdynnässä (ja me koitettiin kaikkea... parvekkeella, töllöä katsoessa koira-asennossa, keittiön pöydällä, autossa, jossain takapihan puskassa naapureilta suojassa... siis ihan kaikkea... ei ollut ainakaan häpeilystä kiinni). Sen tyttökaveri suositti perhosta klitoriksen päälle, mutta se 50-60egen toosa hajos jo toisella käyttökerralla, kun sen kiinnityshihna repes. Ainoa millä se sai orgasmin oli pitkillä suuseksisessioilla, kun mä painelin sitä sormenpäillä vaginan g-pisteeseen. Mulla oli silloin kielilävistys ja musta tuntu aina sen 30-45 minuutin jälkeen, että mun kieli on ihan vereslihalla, kun sillä on hinkattu niin pitkään kovalla ärsykkeellä. En mä varmaan ois jaksanut sitä, jos oisin joutunut joka toinen päivä elämässäni niihin pakkopulla harjoitteisiin. Mun nykyinen tulee normaalissa vaginayhdynnässä n. 4-5 minuutissa (jos mä jaksan pidättää niin kauan) ja mä tiedän ettei se feikkaa, kun sen supistukset tuntee.
Pelkkä supistelu ei tarkoita orgasmia. Monesti olisi helppo feikata, kun alkaa supistelemaan, ja tietää ettei se päädy orgasmiin saakka. Supistelu on vasta orgasmin esiaste.
No on varmasti erilaisia supisteluja pitkin matkaa, mutta kyllä ne isot orgasmisupistelut ovat erikseen ja tapahtuvat juuri orgasmin hetkellä, eikä minään esisupisteluina. Itse en kylläkään miehenä edes väitä että tunnen niitä supisteluja.
Ne tuntee kyllä, jos on tiukka nainen. P illu voi supistella pitkiä aikoja ja välillä supistelu voi loppua, ennen kuin varsinainen o tulee.
-Pakko ostaa kihlat, pakko myydä minun asunto, pakko pakko pakko... Sanoin, ettei tässä pakosta ole kysymys, tuossa on viisi hirttä poikki. ala vetää. Kyllä sillä naamari venähti. -Se oli kerrasta poikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mjl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tuntee kyllä, jos on tiukka nainen. P illu voi supistella pitkiä aikoja ja välillä supistelu voi loppua, ennen kuin varsinainen o tulee.
Ho hoo, miehet opastamassa naisia naisten supisteluista ja orgasneista. Ihan validia, joskin vähän kulunutta. Mutta nythän puhutaan vaan siis lantiopohja- ym. lihasten käytöstä, ei se sen mystisempää ole. Ja tämän voi tehdä ihan tietoisesti. "Supistelut" lisää verta alueelle, jolloin tuntoherkkyys lisääntyy. Suosittelen. Lihasten jännittäminen myös luonnollisesti lisää kitkaa, jos miehellä ei ennestään ole metrinen halko, kuten harvalla on. Toki myös orgasmin aikana tahdotonta lihasten supistelua tapahtuu, mutta nämä eivät missään nimessä oke yhtä vahvoja kuin jos tarkoituksella "ottaa toisen syleilyyn", etenkin jos lihaksia on treenannut.
Tajusin, että miehellä ei ole tulevaisuutta. Se viihtyi aika yksinkertaisessa porukassa ja fiksummassa meni ihan lukkoon. Menin lukioon ja se suuttui kun ”luulen itsestäni liikoja”. Kun se ryhtyi ”kouluttamaan minusta vaimoa itselleen”, kuten hän asian ilmaisi - päätin, että tämä on nyt nähty. Itse olin 16v ja mies silloin 24v. Sekin kertoo jotain, että mies viitsi meidän teinien juttuja kuunnella. Ei mennyt liian vaikeaksi.
Ilmeisesti se on nykyään joku apumies varastolla. Ikää jo yli 50. Eli arvioni oli oikea. Itse olen pitkälle kouluttautunut ja ihan kohtuullisesti työelämässä kannukset ansainnut. Luojan kiitos älysin sen suhteen lopettaa ajoissa.
Lopetin tapailemisen, koska kiinnostus oli selvästi yksipuolista. Tai ainakin niin hankalan oloista, ettei siitä mitään olisi tullut.
Hyvät parisuhteet, pitkäaikaiset sellaiseni, ovat aina alkaneet kommunikoinnin helppoudella ja ilman mitään pelaamisia.
Ollaankohan me kaikki tapailtu samaa miestä vai onko noita "rynkkypanijoita" useampi?!
Oli surkuhupaisaa tajuta, ettei nelikymppinen mies tunne muuta esileikkiä kuin hätäisen kouraisun jalkovälistä kummastellen miksei nainen ole märkä ja itse seksikin on kanimaista rynkytystä niin että mietin hajoaako ensin sänky vai miehen selkä. Ja kun koetin opastaa pidempään kunnolliseen esileikkiin sekä hitaaseen rakasteluun, suutahti!
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin pihalla naisen seksuaalisuudesta, ei edes anatomiasta mitään käsitystä. Tiedot ja taidot tasoa ” teinipoju räpeltää”, ei todellakaan sytytä.
Taidot opeteltu feikkiseksistä eli yleensä nettipor... saiteilta. Sitten kun norminainen ei innostu siitä pikajyystöstä ym. rietastelusta, loukkaannutaan ja haukutaan.
TÄMÄ! Vedotaan siihen että muutkin on saaneet ja sitten kun sanoo suoraan, että feikanneet ne on niin alkaa haukkuminen että "olet väljä" olet frigidi" "alapääsi haisee".
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me kaikki tapailtu samaa miestä vai onko noita "rynkkypanijoita" useampi?!
Oli surkuhupaisaa tajuta, ettei nelikymppinen mies tunne muuta esileikkiä kuin hätäisen kouraisun jalkovälistä kummastellen miksei nainen ole märkä ja itse seksikin on kanimaista rynkytystä niin että mietin hajoaako ensin sänky vai miehen selkä. Ja kun koetin opastaa pidempään kunnolliseen esileikkiin sekä hitaaseen rakasteluun, suutahti!
No minä olin varmaan tuollainen, koska nelikymppisenä olen edelleen melkoisen kokematon. Kerroin, mutta nainen ei tuntunut asiaa käsittävän ja käyttäytyi tyyliin "kyllä nyt nelikymppisen pitäisi osata".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olin varmaan tuollainen, koska nelikymppisenä olen edelleen melkoisen kokematon. Kerroin, mutta nainen ei tuntunut asiaa käsittävän ja käyttäytyi tyyliin "kyllä nyt nelikymppisen pitäisi osata".
Niin ja unohtui mainita, ettei vaivautunut siis opastamaan mitään.
Yksi mies nuuskasi, sylki sitä ruskeaa nuuskalimaa ja hampaatkin oli ihan ruskeat. Poltan itsekin, mutta nuuskaaminen vaan on niin oksettavaa.
Toinen mies taas kuvitteli elimensä näyttämisen riittävän esileikiksi, että kun heittää housut pois niin nainen alkaa valua reisille asti.
Kolmas taas halusi viedä minut jo toisilla tärskyillä norjaan jotain saarta katsomaan ja vielä niin että olisi lähdetty heti, en oikein innostunut road tripistä tyypin kanssa jota tuskin tunsin.
Onneksi kun pussasi tarpeeksi monta sammakkoa lopulta löysi prinssin, menimme äskettäin naimisiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, Et ollut sinä sillä koetin kyllä opastaa.
Mies kehui treffeillä kuinka venäläiset ja virolaiset naiset ovat kaikkein parhaita. Suomalaiset eivät kiinnostaneet, koska "eivät kunnioita enää perinteitä" ja hän halusi "perinteisen naisen". Kai mies luuli minun ottavan kaiken kehumisen kohteliaisuutena, koska minulla on historiaa molemmista hänen suosikkimaista, yhdessä niistä olen asunut, toisessa syntynyt ja asunut. Olen kuitenkin myös suomalainen, koska olen asunut täällä niin kauan. En vaivautunut selittämään miehelle, etten halua kenenkään pitävän minusta tai haluavan minua vain alkuperäiskansalaisuuteni tai aiemman asuinpaikkani vuoksi. En usko, että olisin ollut miehen toivoma "perinteinen" nainen.
Tämä on enemmänkin ruma tapa, miten minut on jätetty. Mies pisti yks ilta viestiä, ettei ole enää varma tästä meidän jutusta, mutta tokaisi vain perään: "No mut jutellaan tästä huomenna." Öhöm! About parin tunnin päästä näin Facebookista, että hän oli vaihtanut siviilisäädyksi "sinkku"! Laitoin samantien viestiä, että sä se kumma jätkä olet, kun olet sinkku, vaikka oot varattu. Hän vastasi muina miehinä, että mehän puhuttiin. Siis häh? Ei oltu käyty mitään keskustelua vielä, vaan se piti käydä seuraavana päivänä! Luin siis omasta erostani Facebookista ennen kuin itse tiesin siitä! Parin viikon päästä laitoin viestiä, että menisin hakemaan hänen luotaan sinne jääneitä tavaroitani. Hän vastasi typertyneenä: "Kuka sä oot?" No kukapa!
Käyttäjä37729 kirjoitti:
Tämä on enemmänkin ruma tapa, miten minut on jätetty. Mies pisti yks ilta viestiä, ettei ole enää varma tästä meidän jutusta, mutta tokaisi vain perään: "No mut jutellaan tästä huomenna." Öhöm! About parin tunnin päästä näin Facebookista, että hän oli vaihtanut siviilisäädyksi "sinkku"! Laitoin samantien viestiä, että sä se kumma jätkä olet, kun olet sinkku, vaikka oot varattu. Hän vastasi muina miehinä, että mehän puhuttiin. Siis häh? Ei oltu käyty mitään keskustelua vielä, vaan se piti käydä seuraavana päivänä! Luin siis omasta erostani Facebookista ennen kuin itse tiesin siitä! Parin viikon päästä laitoin viestiä, että menisin hakemaan hänen luotaan sinne jääneitä tavaroitani. Hän vastasi typertyneenä: "Kuka sä oot?" No kukapa!
Piti vielä sanoa, että onneksi olen nykyään onnellisesti naimisissa. :)
Koronarajoitusten ja -suositusten noudattamatta jättäminen. "Menin viettää iltaa kaveriporukan kaa mut pesin kyllä kädet". "Kävin tänään vanhemmilla, huomenna meen kummipojalle kylään, ylihuomenna mennään parin kamun kaa ulos syömään ja sit ajattelin käydä moikkaa isovanhempia". "Tiedän kyl riskistä mut mun mielestä se on tosi pieni".
AIVAN. Kun ymmärrys on tällä tasolla niin älymme eivät kohtaa.