Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi, kun taapero ei pysy jäähypenkillä?

06.05.2006 |

Meillä pelitti jäähyt tosi hyvin koko kevään.

Nyt poika on hoksannut, että tuolillahan ei olekaan pakko istua! Ensin annoin lisäminuutin jo siitä, että alkoi tuolilla temppuilemaan jos jollakin tavalla, sitten niitä minuutteja alkoi kertyä siinä määrin moisesta syystä, että päätin, että riittää kunhan tuolilla joten kuten istuu. Sitten hoksasi tämän karkaamisen (yleensä vain menee lattialle makaamaan, ihan minua ärsyttääkseen tai saadakseen huomiota).

Ensin auttoi pari viikkoa sitten se, että jos jäähyllä ei pysy istumassa, menettää lisäksi jotain kivaa (kuten ei mennäkään kylään, ei saa jätskiä jos toiset saavat, ei soiteta iskälle jokailtaista puhelua töihin, yms.)

Nyt tuntuu, ettei niilläkään ole enää tehoa.

Olen kokeillut myös antaa lisäminuutin jokaisesta " karkureissusta" , mutta kun jäähy alkaa venyä tuolla konstilla puolen tunnin mittaiseksi alkuperäisen 3 minuutin (poika on 3v)sijaan, niin tulee kyllä mieleen että se ei ole perimmäinen tarkoitus.

Mita muita neuvoja teillä olisi antaa? Pidän itse kyllä jäähysysteemistä, silloin saan itsellenikin aikaa tasaantua " hiiltymiseltä" ;)

-pupsu

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään vippaskonsteja, vaan rehellisesti muksun pitäminen jäähyllä. Kakkosen kohdalla olen tätä joutunut harrastamaankin pari kertaa (tosin ollut lähemmäs ja yli 4v), itse asiassa olen joutunut kantamaan jäähyllekin, kun sanominen ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla