Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pyramidihuijaus?

Vierailija
09.10.2018 |

Entinen luokkakaveri haluaa nähdä. Kehuskeli ensin, että piti minua aina luokkamme fiksuimpana ja ystävällisimpänä, mikä on vähän erikoista, koska en pidä itseäni normaalia fiksumpana tai ystävällisempänä. Itse asiassa olen melko ärsyttävä.

Haluaa kuulemma kertoa ajatukset uudesta bisnesideastaan, muttei suostu tarkemmin kertomaan mistä on kyse.

Haiskahtaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikkia pyramidihuijauksia kaupataan noin. 

Vierailija
2/6 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähes kaikkia pyramidihuijauksia kaupataan noin. 

Näin ajattelinkin. Jotenkin hupaisaa, vaikka myös surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä sen kummempi pyramidi. Voi olla joku muukin kalsarikauppahomma.

4/6 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti säälittävää huor**mista tuo verkostomarkkinointi. Kuka oikean duunin omaava ihminen lähtee vapaaehtoisesti tuollaiseen? 

Mene paikalle ja ota oikein säälivä asenne tuohon ihmiseen. Kerro, miten hyvin sulla menee, ja pahoittele, että kaverilla on nyt vissiin hankalat ajat, kun tällaisiin tulonhankintakeinoihin joutunut turvautumaan. Mutta parempaa jatkoa. Jaksuhalit ja heippa!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/6 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Oikeasti säälittävää huor**mista tuo verkostomarkkinointi. Kuka oikean duunin omaava ihminen lähtee vapaaehtoisesti tuollaiseen? 

Mene paikalle ja ota oikein säälivä asenne tuohon ihmiseen. Kerro, miten hyvin sulla menee, ja pahoittele, että kaverilla on nyt vissiin hankalat ajat, kun tällaisiin tulonhankintakeinoihin joutunut turvautumaan. Mutta parempaa jatkoa. Jaksuhalit ja heippa!

Hän keskeytti lukion. En tiedä mitä nykyään tekee. Mulla menee kyllä ihan hyvin, sain jopa oman alan töitä, vaikka olenkin humanisti ;)

Vierailija
6/6 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisen viestin sain pari viikkoa sitten. Alkoi myös kehuskelulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän