Missä teidän lapsilla tilit? 15v tiliä mietin
Nyt op:ssa mutta mitään muutoksia eivät anna tehdä jos ei varaa aikaa. Mielellään molemmat vanhemmat paikalla tai ainakin valtakirja. Sähköistä valtakirjaa joskus kokeiltu ja siinä kävi niin ettei se näkynytkään siellä ja jouduttiin varaamaan uusi aika. Onko muissa pankeissa helpompaa? Minulla itsellä myös s-tili, joten sitä harkitsen. Saako tuossa s-tilissä lapsi bonukset omalle tilille vai meneekö ne vanhemmille?
Kommentit (4)
Mitä muutoksia siihen lapsen tiliin pitäisi tehdä?
Kun kerran raahautuu sinne pankkiin ja hoitaa 15-vuotiaalle tilin, kortin ja pankkitunnukset niin eipä tarvitse pahemmin enää kantaa hiekkaa sinne lattialle.
Eniten kai se määrittää, että mihin konttoriin pääsee sen tilin helposti avaamaan. S-pankin konttorit on yleensä helposti saavutettavia kohteita, kun parhaillaan ovat kaupan yhteydessä.
Me ollaan menossa ensi viikolla OP:n konttoriin koko onnellinen eroperhe hoitamaan asiaa kuntoon...
...nro 2 jatkaa:
ja lasten tilit on siis OP:ssa siksi, että minulla on sinne tili. Näen tilit omien pankkitunnusteni alta, koska ovat vielä alaikäisiä. Myös tilien väliset rahasiirrot ovat nopeita - siis lapsi soittaa (ei ne soita, whatsappaa...) jostain, että äiti mulla ei ole bussirahaa/näin tosi hyvät kengät/mulla on nälkä, voinko käydä kaupassa ja minä sanon että odota hetki kulta ja siirrän kympin tilille ja laitan viestin että "nyt sulla on X euroa"
Niin ja siis meidän pikkukylällä vaan tuo op konttori
-ap