Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa viisaudenhampaan tulehdus

Vierailija
08.10.2018 |

Eli siis n 2 viikkoa sitten kävin hammaslääkärissä, kun viisaudenhampaan päällä olevaan ikeneen sattu. No hammaslääkäri määräsi antibiootit ja suuveden ja laittoi ajan joulukuun alulle viisaudenhampaan poistoon. Noh, en kerennyt ottamaan kuin 3 tablettia antibioottia niin sain allergisen reaktion (tuli ihottumaa). Hammaslääkäri käski heti lopettaa ab-kuurin. Kävin myös röntgenissä ja hammaslääkäri ensin totesi, että siellä on tulehdus eikä sitä voi jättää joulukuulle asti. Lopulta tuli kuitenkin toisiin ajatuksiin ja päätti poistaa yläviisurin, joka kuulemma ärsyttää sitä tulehtunutta alaviisuria. No nyt kuitenkin sitä alaviisuria on välillä kipuillut ja pelottaa, että tulehdus leviää johkin sydämeen. Oon niin paljon kauhukertomuksia lukenut netistä, että pelottaa paljon voiko sen hampaan poistaa vasta parin kk kuluttua. Ongelmana myös on, että en ole kotipaikkakunnallano nyt vaan parin sadan kilsan päässä sieltä ja olen täällä n. Kuukauden ajan. En tiiä yhtää mitä teen :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella epätodennäköistä että tulehdus leviää sydämeen. Tämä on nyt samaa lajia kun googletat "minulla on päänsärky" ja saat vastaukseksi "se on syöpä".

Mulla on ollut alaviisurit tulehtuneina yli vuoden - kyllä, luit oikein - yli vuoden. Tämä yksityisen ja julkisen hammaslääkärin välillä juoksemisen takia. Mitään ei ole käynyt. Yksikään lääkäri ei ole ollut huolissaan tulehduksen leviämisestä. Yläviisurit vedettiin irti, mutta alhaalta leikataan ensi kuussa. Siihen mennessä hampaiden tulehduksien toteamisesta on lähes 1,5 vuotta eikä mitään ole käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi