Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sinusta oikein että äiti tuo tyhjät vaunut bussiin ja menee istumaan kouluikäisen poikansa kanssa penkille?

Vierailija
06.05.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos menis sen vaunussa istuvan vauvan/taaperon kanssa.

Vierailija
2/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menossa hakee pientä hoidosta niin miten muuten toimisikaan? en nyt oikeen käsitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa maksaa.

Vierailija
4/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sen tietää vaikka olisi menossa hakemaan vauvaa hoidosta tai jostain. en mä ainakaan olettaisi ekana että kukaan on niin innoissaan ilmaisesta bussimatkailusta että jaksaa sen takia rontata tyhjiä vaunuja mukana.

Vierailija
5/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tähän aiheeseen sivuavasti mietin tuossa, että joskus on sellainen tilanne, että lapsi on muualla esim. hoidossa ilman rattaita ja sitten sieltä pitäisi lähteä bussilla ja sen verran pidempi reissu, että olisi kiva olla rattaat mukana - miten toimin jos haluan mennä minä ja rattaat bussiin, siis ei lasta.

Vienkö rattaat keskiovesta ja sitten yritän päästä jotenkin etuovelle (jos on ruuhkainen bussi niin siinähän seisoo väkeä kovasti) ja vien samalla mahdollisen vaunullisen tarvitsijan paikan tyhjillä rattaillani?

Vai laitanko rattaat kasaan ja yritän päästä niiden kanssa etuovesta maksaen ja sitten ahtautuen johonkin rakoon?

Tiedän, tyhmiä kysymyksiä mutta tätä olen miettinyt ja ne reissut on jäänyt tekemättä tai tehty niin että olen vienyt aamulla ruuhkabussissa lapsen hoitoon, jotta rattaat ovat hoitajalla odottamassa.

Vierailija
6/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan lämpimikseen tyhjiä vaunuja raahaa bussilla. Äidillä on varmasti hyvä syy tehdä niin kuin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi