Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 21 ja pahoinvointi tullut takaisin - onko muita?

Vierailija
08.10.2018 |

Olen nyt siis viikolla 21+2 ja jo lauantaina oli vähän etovaa oloa pitkästä aikaa. Tänään tulin kuitenkin pahoinvoivaks kun olin matkalla töihin ja aamupalahan siinä sit tuli ulos. Mulla oli alkuraskaudessa pahoinvointia jonnekin viikolle 15 asti. Ollut kuitenkin monta viikkoa ihan hyvä olo ja nyt sit taas pahoinvointi näyttäis tekevän comebackia, toi oksentaminen tuli uutena kun aiemmin ollut vaan sellaisia läheltä piti -oksennusviboja.

Olisi kiva kuulla jos jollain muulla on ollut sama juttu raskaana, tää on mun eka raskaus niin en itse oikein voi verrata, en edes tiedä miten yleistä/normaalia tälläinen on et pahoinvointi alkais uudelleen :/ ei kai oksentelu vois liittyä raskausmyrkytykseen? Ei kuitenkaan mitään turvotusta tai päänsärkyä ole ollut...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys?

Vierailija
2/3 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemoglobiinit? Sinulla on nyt juuri ne viikot, kun se todennäköisesti on matalimmillaan ja huonovointisuus sopii oireeksi matalaan hemoglobiiniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, ens maanantaina on neuvola niin täytyy kysyy et kattois hemoglobiinit. Närästystäkin on vähän ollu, mut tää oli enemmänkin sellaista etovaa oloa, just mitä oli alkuraskaudessa pahoinvointia. Mut olen kyllä närästyslääkettä harkinnu ostaa.

Olis kiva kuulla vielä muita joita ollu samassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi