Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut sitä elämäni rakkautta olemaan kanssani, joten...

Vierailija
08.10.2018 |

...paikkaan tätä aukkoa harrastamalla seksiä valtavan kumppanimäärän kanssa.

Seuraa haen esimerkiksi tinderistä, ja joskus annan vaikutelman kuin olisin kiinnostunut suhteestakin seksiä saadakseni.
Totuus kuitenkin on, että en kykene oikeasti olemaan kenenkään muun kanssa kuin sen yhden.

Esimerkiksi; minulla oli seksisuhde erään kanssa, ja hän loukkaantui pahasti kun selvisi että minulla olikin ollu lukuisia muita kumppaneita. Oli kuulemma toivonut että seksisuhde johtaa "oikeaan" suhteeseen.

Teenkö väärin toimiessani näin, vai onko toimintani hyväksyttävää?
Onko täällä muita jotka eivät saaneet sitä elämänsä rakkautta, eivätkä pysty "tyytymään" kehenkään muuhun?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehtelet tai tietoisesti "annat ymmärtää" niin toimit väärin. Jos joku toivoo "oikeaa suhdetta", vaikka et ole luvannut mitään siihen suuntaan etkä millään tavalla antanut ymmärtää, että olisi muusta kuin seksistä kyse, niin et tee väärin.

Vierailija
2/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole saanut. Mulla on kaveri jolta saan seksiä ja läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut elämäni rakkautta, joten en halua ketään muutakaan. Ei kiinnosta pätkääkään jotkut randomit.

Vierailija
4/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valehtelet tai tietoisesti "annat ymmärtää" niin toimit väärin. Jos joku toivoo "oikeaa suhdetta", vaikka et ole luvannut mitään siihen suuntaan etkä millään tavalla antanut ymmärtää, että olisi muusta kuin seksistä kyse, niin et tee väärin.

En koskaan valehtele asiasta, olen mieluummin puhumatta siitä.

Tykkään kyllä viettää aikaa näiden naisten kanssa romanttisessakin mielessä, ja esimerkiksi käydä syömässä tai katsoa ilta elokuvia yhdessä. Tarkoitus ei ole johtaa harhaan, mutta välillä mietin että teenköhän kuitenkon "vahingossa" niin.

Jos minulta kysytään suoraan, niin annan myös suoran vastauksen. Tätä kuitenkin harvemmin tapahtuu.

Ap

Vierailija
5/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisasta olisi tehdä heti alussa selväksi, ettei ole hakemassa mitään vakavaa, ihan jo vaikkapa Tinder-esittelyssä. Kun pidät vain huolen, ettet tarkoituksellisesti ruoki kenenkään toiveita hakemaasi suuremmasta, no problem.

Vierailija
6/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen profiilissa lukee, että hän etsii parisuhdetta, niin otatko silti yhteyttä? Jos otat, niin olet ikävä tyyppi.

Vierailija
7/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...paikkaan tätä aukkoa harrastamalla seksiä valtavan kumppanimäärän kanssa.

Seuraa haen esimerkiksi tinderistä, ja joskus annan vaikutelman kuin olisin kiinnostunut suhteestakin seksiä saadakseni.

Totuus kuitenkin on, että en kykene oikeasti olemaan kenenkään muun kanssa kuin sen yhden.

Esimerkiksi; minulla oli seksisuhde erään kanssa, ja hän loukkaantui pahasti kun selvisi että minulla olikin ollu lukuisia muita kumppaneita. Oli kuulemma toivonut että seksisuhde johtaa "oikeaan" suhteeseen.

Teenkö väärin toimiessani näin, vai onko toimintani hyväksyttävää?

Onko täällä muita jotka eivät saaneet sitä elämänsä rakkautta, eivätkä pysty "tyytymään" kehenkään muuhun?[/quote

Yhtä tuollaista tunnetasolla sekaisin ollutta ihmistä erehdyin tapailemaan, kun hän minuun otti yhteyttä. En pitänyt. Oli ikävä nopeasti huomata joutuneensa pelkäksi toisen leikkikaluksi.

Vierailija
8/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi käsittää oletko vittu tyhmä

Vierailija
9/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä viettää aikaa näiden naisten kanssa romanttisessakin mielessä, ja esimerkiksi käydä syömässä tai katsoa ilta elokuvia yhdessä. Tarkoitus ei ole johtaa harhaan, mutta välillä mietin että teenköhän kuitenkon "vahingossa" niin.

Jos minulta kysytään suoraan, niin annan myös suoran vastauksen. Tätä kuitenkin harvemmin tapahtuu.

Ap

Sun pitää kertoa se kysymättä, heti alussa. Silloin toinen tietää, mistä on kyse, ja halutessaan lähtee mukaan tai jättää väliin. Paskamaista käytöstä tuollainen.

Vierailija
10/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka etsinkin parisuhdetta, niin olisi silti kiva viettää romanttista aikaa yhdessä leffaa katsoen tai ravintolassa syöden, jos tarjoat ;) Olen yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä. Olisipa edes Ap:n kaltaista seuraa... Kunhan tosiaan et johda harhaan. 

Vierailija
11/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapsia ja jää koti-isukiksi. Elämä on sit siinä. Sait ainakin jotain aikaiseksi.

Vierailija
12/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tutustuin mieheen, joka oli edellisestä suhteesta niin hajalla, ettei kerta kaikkiaan voinut ajatella suhdetta uuden kanssa, ja ymmärsi sen vasta siinä kanssani. En loukkaantunut, enkä ajattele hänestä mitään pahaa. Syy: hän oli rehellinen, homman nimi oli selvä, eikä minun tarvinnut epäillä sitä, että minussa olisi ollut jotakin vikaa. Eli ap: ole rehellinen ja muista, että sanomatta jätetyt sanat ovat itse asiassa pahimpia. Se voi äkkiseltään tuntua kohteliaalta ja helpolta, mutta se myös jättää vastapuolen epävarmuuteen, eikä hän välttämättä pääse itse eteenpäin. 

Vierailija
13/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka etsinkin parisuhdetta, niin olisi silti kiva viettää romanttista aikaa yhdessä leffaa katsoen tai ravintolassa syöden, jos tarjoat ;) Olen yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä. Olisipa edes Ap:n kaltaista seuraa... Kunhan tosiaan et johda harhaan. 

Mistä päin olet, ja ikäsi? : )

Ap

Vierailija
14/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut tuollainen mies kohta kaksi vuotta, samanlainen tarina. En ole ketään huijannut, vaan jos on tullut puhetta parisuhteesta niin olen kertonut suoraan mikä on homman nimi. Kyllä siinä silti tuli satutettua etenkin yhtä ihmistä, kun tunteita oli kuitenkin pelissä.

Nyt alkaa ehkä usva nousta päästä pikkuhiljaa, ehkä voinkin rakastua uudelleen vielä.

Vierailija
15/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan dramaattista. Ja uniikkia.

Vierailija
16/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmeisesti omatuntosi kolkuttaa, kun kyselet asiaa täällä palstalla. Miksi kolkuttaa?

Vierailija
17/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedät varmaan, että yleensä seksin harrastaminen, leffojen katselu ja illalliset luetaan tapailuksi ja seurusteluksi, joten olisi hyvä jos kertoisit että "vaikka käyttäydyn kuin poikaystävä, en halua suhdetta kanssasi", tottakai tuosta toiminnasta saa helposti väärinkäsityksiä.

Vierailija
18/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot suoraan mitä haluat ja et valehtele ja uskottele haluavasi suhdetta niin et tee mitään väärää. Jos joku luulee että seksillä saa myös suhteen niin se on hänen oma vikansa.

Vierailija
19/19 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit*n luuseri, hukkaat naisten aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä