Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne joiden mielestä oma kotimettä on yhtä kiva kuin Pariisin ooppera, voivat lopettaa matkustaminen, minä en!

Vierailija
08.10.2018 |

Lento Pariisiin ja takaisin saa maksaa vaikka tonnin. Minulla on siihen silti varaa useita kertoja vuodessa.

Matkustaminen on ainoa ilo mitä täällä Suomessa on. Takahikiän nähtävyyksistä ei paljon revitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/10

On ihan eri asia jossain Munchenissä ja siellä lopettaa lentomatkustaminen, kuin Suomessa joka on takahikiä.

Vierailija
2/7 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Milanossa (nautin joka päivästä siellä) ja voin kertoa, että ei heikäläisille tee tiukkakaan matkustaa aina junalla. Suomessa todellakin on synkkää ja olemme kukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista voi lopettaa, mitä ei koskaan ole tehnytkään 😀 Rakastan kotikuntaani, täällä on kaikki mitä tarvitsen 😊

Vierailija
4/7 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lento Pariisiin ja takaisin saa maksaa vaikka tonnin. Minulla on siihen silti varaa useita kertoja vuodessa.

Matkustaminen on ainoa ilo mitä täällä Suomessa on. Takahikiän nähtävyyksistä ei paljon revitä.

Miksi, ap, kirjoitat Pariisin oopperasta yksikössä, ikään kuin siellä olisi vain yksi ooppera, ja sillä kansallisoopperallakin vain yksi näyttämö?

Luulen, että kirjoittelet lämpimiksesi.

Vierailija
5/7 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla useita vuosia ja matkustellut sieltä käsin vähän joka paikassa ja se riitti. En jaksa, viitsi ja halua enää. Muut saavat mennä miten haluavat, minä en ole kiinnostunut yhtään heidän oopperoistaan tai muista. Lapista tykkään, siellä käyn ainakin kerran vuodessa muutaman viikon. N44

Vierailija
6/7 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kesällä vietin viisi viikkoa italiassa ja jouluksi pitää päästä taas matkalle.

Vierailija
7/7 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta ooppera muutenkaan, enkä löytänyt Pariisista mitään sellaista, joka saisi minut käymään siellä toisenkin kerran. Kotimetsässä on ihan kivaa. Viime yönä olisin varmaan nähnyt kotimetsästäni elämäni huikeimmat revontulet, jos en olisi ollut nukkumassa. Muutama pariisilainen matkustaa tänne katsomaan niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi