Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Olisipa rahaa elää yksin Olisipa rahaa elää yksin Vierailija klo 20:54 | 5.10.2018 Se vapaus olisi ihanaa. Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 1 Kommentit (5) Vierailija 1/5 | klo 20:55 | 5.10.2018 Onhan tämä itseasiassa. Aina ei muista arvostaa sitäkään. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 0 Vierailija 2/5 | klo 21:11 | 5.10.2018 Suomessa on aika paljonkin sinkkutalouksia, joten ei ole mitenkään harvinaista elää yksin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/5 | klo 21:16 | 5.10.2018 Mulla on :) t.kristallikissa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Vierailija 4/5 | klo 21:18 | 5.10.2018 Useimmiten saadakseen jotain joutuu myös luopumaan jostain. Onko materialistinen elintaso tärkeämpää kuin vapaus sinulle ja mitä vapaus merkitsee/sisältää sinulle? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Vierailija 5/5 | klo 21:18 | 5.10.2018 No mulla ois rahaa elää yksin. Tienaan 3000€ kk ja osingot päälle, mutta silti haluan elää parisuhteessa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/5 | klo 20:55 | 5.10.2018 Onhan tämä itseasiassa. Aina ei muista arvostaa sitäkään. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 0
Vierailija 2/5 | klo 21:11 | 5.10.2018 Suomessa on aika paljonkin sinkkutalouksia, joten ei ole mitenkään harvinaista elää yksin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
Vierailija 3/5 | klo 21:16 | 5.10.2018 Mulla on :) t.kristallikissa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Vierailija 4/5 | klo 21:18 | 5.10.2018 Useimmiten saadakseen jotain joutuu myös luopumaan jostain. Onko materialistinen elintaso tärkeämpää kuin vapaus sinulle ja mitä vapaus merkitsee/sisältää sinulle? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Vierailija 5/5 | klo 21:18 | 5.10.2018 No mulla ois rahaa elää yksin. Tienaan 3000€ kk ja osingot päälle, mutta silti haluan elää parisuhteessa. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Onhan tämä itseasiassa. Aina ei muista arvostaa sitäkään.
Suomessa on aika paljonkin sinkkutalouksia, joten ei ole mitenkään harvinaista elää yksin.
Mulla on :)
t.kristallikissa
Useimmiten saadakseen jotain joutuu myös luopumaan jostain. Onko materialistinen elintaso tärkeämpää kuin vapaus sinulle ja mitä vapaus merkitsee/sisältää sinulle?
No mulla ois rahaa elää yksin. Tienaan 3000€ kk ja osingot päälle, mutta silti haluan elää parisuhteessa.