Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku neuvoa mikä lastenvaate kirppikseltä menee kaupaksi??

Vierailija
04.10.2018 |

Kun ei ihan uudet bodyt ja potkupuvut mene edes eurolla?
Tahtoisin saada edes pöydän vuokran kasaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siä oikeasti eurolla ihan liki käyttämätöntä vaatetta.. Farkkuja, paitoja, kenkiä.. Mikään ei mene. Missä vika??

Vierailija
2/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siä oikeasti eurolla ihan liki käyttämätöntä vaatetta.. Farkkuja, paitoja, kenkiä.. Mikään ei mene. Missä vika??

VOisko olla niin, että ihmiset ostavat niin paljon vaatteita FB-kirppareilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otat pöydän sinne pitää viedä myyntii reiman haalari, kuomakenkiä, jotakin merkki vauvan vaatteita esim. ulkomaalaisia. Tavaran pitää olla sellaista että 1-2 näistä myydyistä riittää vuokraan.

Vierailija
4/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otat pöydän sinne pitää viedä myyntii reiman haalari, kuomakenkiä, jotakin merkki vauvan vaatteita esim. ulkomaalaisia. Tavaran pitää olla sellaista että 1-2 näistä myydyistä riittää vuokraan.

Hyväkuntoiset goretex kengät ovat myös kelvanneet hyvin. Vaikka itse ostettiin aikanaan tarjouksesta yli 100 euron kengät esim. 60 eurolla ne pystyi varsin hyvin myymään eteenpäin jopa 50 eurolla.

Vierailija
5/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväkuntoiset goretex kengät ovat myös kelvanneet hyvin. Vaikka itse ostettiin aikanaan tarjouksesta yli 100 euron kengät esim. 60 eurolla ne pystyi varsin hyvin myymään eteenpäin jopa 50 eurolla.

tulipa monta viestiä mutta huomasin että jäi vastaamatta vielä se, että ne bodyt yms .on sitten lisäksi myynnissä mutta voi olla että joudut raahaamaan ne takaisin kotiin ja ainakaan voittoa ei noilla kovin helposti tee.

Vierailija
6/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaivan nyt vaan kaikki kuomat ja Reimat myyntiin ja laitan uudet vauvan vaatteet roskiin? Huh.

On oikeasti sellaisia mistä olen ottanut vaan laput pois ja ei kelpaa.

On ihmisillä rahaa...

Vierailija
7/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minä kyllä ostaisin mielelläni ihan pienten vauvojen vaatteet edullisesti kirpparilta. Pikkuiset kuitenkin kasvaa niin hirveää vauhtia, ettei kehtaa pistää hirveitä summia rahaa vaatteisiin, joita ei edes paljoa ennätä käyttämään.

Vierailija
8/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tulipa monta viestiä mutta huomasin että jäi vastaamatta vielä se, että ne bodyt yms .on sitten lisäksi myynnissä mutta voi olla että joudut raahaamaan ne takaisin kotiin ja ainakaan voittoa ei noilla kovin helposti tee.

Ai sekö on kirppiksillä nykyään ideana? Mä luulin et myydä ehjää siistiä tavaraa eteen päin muutamalla sentillä.

Olen todella pettynyt..

Vierailija
9/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, minä kyllä ostaisin mielelläni ihan pienten vauvojen vaatteet edullisesti kirpparilta. Pikkuiset kuitenkin kasvaa niin hirveää vauhtia, ettei kehtaa pistää hirveitä summia rahaa vaatteisiin, joita ei edes paljoa ennätä käyttämään.

Mä voin myydä sulle heti ihan käyttämättömiä vaatteita nipun 50 cm-100 cm ihan vaikka 50 c kappale. Kunhan ei menisi haaskuuseen.

Vierailija
10/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sekö on kirppiksillä nykyään ideana? Mä luulin et myydä ehjää siistiä tavaraa eteen päin muutamalla sentillä.

Olen todella pettynyt..

Pettynyt mihin? Että ihmiset eivät näe kaikkea sitä vaivaa ja kenties sen lisäksi menetä omaa rahaansa siksi, että sinä saat ehjää tavaraa muutamalla sentillä?

Vierailija
11/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaivan nyt vaan kaikki kuomat ja Reimat myyntiin ja laitan uudet vauvan vaatteet roskiin? Huh.

On oikeasti sellaisia mistä olen ottanut vaan laput pois ja ei kelpaa.

On ihmisillä rahaa...

Kokeile laittaa paketeiksi toriin tai sitten anna hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
12/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on mustavalkoista, ruskeaa, harmaata.. Kaikki muotivärit. Tullut lahjaksi eikä ole kerennyt päälle.

Porukka näyttää keräilevän sieltä toooodella nuhjuisia kukkuuta ja muuta hömpän hömppää ja tavallinen vaate ei käy. Ikävää.

Vierailija
13/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kivannäköisiä, että kiinnittävät huomion? Vauvojen vaatteita on tarjolla niin paljon, että ehkä ihmiset vaan kulkevat ohi, eivätkä huomaa, että ovat uusia. En tiedä. Itse myyn isompien lasten vaatteita ja 90% menee kaupaksi. Eurolla myyn vain legginsit ja jotkut t-paidat. Muista pyydän enemmän.

Vierailija
14/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pettynyt..

Pettynyt mihin? Että ihmiset eivät näe kaikkea sitä vaivaa ja kenties sen lisäksi menetä omaa rahaansa siksi, että sinä saat ehjää tavaraa muutamalla sentillä?

Jos siis käyttämätön markettibody on kirppikseltä euron, niin mieluummin se haetaan prismasta kympillä?

Vierailija
15/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaatteessa lukee: PoP, Me & I, Metsola, Ticket to heaven ja mitä näitä muita nyt onkaan (Reima on siinä ja siinä) ja hintaa on vähintään 20 euroa menee.. Vaikka olis vähän huono kuntosempi. Jos ei ole just oikeaa merkkiä ei mene, ei vaikka hintana olisi sen euron ja vaatetta käytetty vähän tai olisi käyttämätön.

Vierailija
16/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pettynyt..

Jos siis käyttämätön markettibody on kirppikseltä euron, niin mieluummin se haetaan prismasta kympillä?

En ymmärrä, miten tuo liittyi minun viestiini, jota lainasit.

Vierailija
17/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kivannäköisiä, että kiinnittävät huomion? Vauvojen vaatteita on tarjolla niin paljon, että ehkä ihmiset vaan kulkevat ohi, eivätkä huomaa, että ovat uusia. En tiedä. Itse myyn isompien lasten vaatteita ja 90% menee kaupaksi. Eurolla myyn vain legginsit ja jotkut t-paidat. Muista pyydän enemmän.

Oli se pöytä myllätty ympäri ämpäri et oli joku katsellut.. Mitään ei oltu otettu kuitenkaan.

Esim reinotossut, käyttämättömät 2 e ja ei kiinnosta..

Vierailija
18/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vaatteessa lukee: PoP, Me & I, Metsola, Ticket to heaven ja mitä näitä muita nyt onkaan (Reima on siinä ja siinä) ja hintaa on vähintään 20 euroa menee.. Vaikka olis vähän huono kuntosempi. Jos ei ole just oikeaa merkkiä ei mene, ei vaikka hintana olisi sen euron ja vaatetta käytetty vähän tai olisi käyttämätön.

Voi apua!!! :D

Vierailija
19/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä vastaa mun kokemustani, eli riippuu varmasti paikkakunnasta. Mulla on pyörinyt pitkäänkin joitain merkkivaatteita myynnissä, jotka eivät ole edes olleet kalliilla hinnalla, eivätkä ole kuluneita tai huonokuntoisia.

Vierailija
20/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pitää olla puhtaita, viikattuja, pöydästä pitää käydä ilmi minkä kokoisia vaatteita olisi tarjolla. Paras jos paidat ja housut olisi erillään, sukkikset erillään, ulkovaatteet erillään.

Joissain pöydissä näyttäisi olevan kivaa tavaraa mutta kun menee lähemmäksi huomaa, ettei esim. haalaria ole pesty ja kumppareita edes suihkutettu hiekasta, ei houkuttele edes katsomaan muita vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme