Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farkkujen osto netistä aivan kamalan vaikeaa!! Auttakaa!!

Vierailija
03.10.2018 |

en ole ostanut uusia farkkuja kai 10 vuoteen, syy että niiden osto tyssää aina mahdottomuuteen. Nykyään on noita pillifarkkuja vain, ja voisinkin kokeilla slim fittiä ,mutta en misään nimesä niitä ihonmyötäisiä sukkahousuja.Myös ne boyfriend malliset on naurettavan näköisiä.Saisi olla 40-vuotiaalle tyylikkäät. Kehtaako tässä iässä enää slimmejä farkkuja käyttää?
Kokomerkit on ihan sekavia. Ruveta nyt tilaamaan ulkomaita myöten ja sitten palauttaa. Asun paikassa jossa ei ole kauppoja....ENKÄ ala ostamaan 100 euron housuja. pitää olla max 50 euroo. neuvokaas hyvät aikuiselle. EI reikäisiä,kulutettuja, yms erikoisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen ja rintaliivien ostaminen on aina ihan painajaista, varsinkin jos pitää selvitä ilman myyjän apua. Netistä tilaisin vain täsmälleen samaa mallia, mitä minulla jo on, muuten en edes haaveilisi moisesta.

Vierailija
2/3 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tosiaankaan kannata tilata farkkuja netistä noilla spekseillä! Sovituskoppiin on vaan pakko raahautua. 

Toinen vaihtoehto on, että tilaat todella monet farkut esim. kolme mallia jokaista kolme kokoa. Loput sitten palautat. Muuten aivan toivoton tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ajatuskin tilata netistä asioita joiden istuvuus on tärkeää! Parhaat mallit löytää yleensä kyselemällä vinkkejä samanmallisilta kavereilta (tai vaikka baarissa tuntemattomalta). Itse olen löytänyt yleensä parhaat farkut ihan pokkana kysymällä ihmisiltä "mistä noi on ostettu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme