Munanjohtimen tulehdus?
Mulla on kauan sitten todettu jo munajohtimen arpeutuminen, se on makkaramainen. Nyt on ollut useita kuukausia runsasta vetistä vuotoa, joka ei kumminkaan haise. Noin kolmeen kuukauteen ei ole ollut menkkoja, en ole raskaana. Jotain kolmen viikon ajan ollut pientä kipua selässä ja alavatsalla, tavallista enemmän väsymystä, sydämentykytystä, ei kumminkaan kuumetta. Voiko se munanjohdin olla tulehtunut, vaikka ei ole kuumetta eikä tulehtuneen oloista vuotoa? Munanjohdin pitäisi kai laparoskopialla poistaa, ei millään vaan huvittaisi ja se kun on niin kovin lopullista.
Kommentit (4)
Mene gynelle! Siellä selviää moni asia.
Tk-lääkäri harvoin osaa hoitaa tuollaisia vaivoja vaan sinun tilanteesi vaatii erikoislääkäriä. Varaa aika yksityiselle.
Kai se on pakko mennä gynelle tosiaan asian kanssa. Leikkausta on aiemmin jo suunniteltu ja aiemmin munatorven/munanjohtimen tila todettu, niin mietin jos olisin vaan soittanut sairaalaan, että olen nyt valmis sitten tulemaan (aluksi ei ollut paljon oireita ja oli yks toinen leikkaus tulossa, niin sitä siirrettiin). Mutta ehkä ne haluaa tehdä gyn. tutkimuksen ennen leikkausta vielä joka tapauksessa? Ap
Kannattaisiko mun mitata herkkä crp ensi töiksi? Terveyskeskusta ei kumminkaan kiinnosta, kun kivut ei ole kovat eikä kuume. Ap