Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varsi-imuri

Vierailija
01.10.2018 |

Hei varsi-imurien käyttäjät!! Onko varsi-imuri raskas? Mitä hyviä puolia siinä on verrattuna tavalliseen imuriin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan ok seistessään eteisessä jatkuvassa valmiudessa. Sillä saa kätevästi hiekan ja neulaset ym kengissä sisään kulkeutuvat roskat pois. Voi imasta vaikka joka ilta samalla kun laittaa ulko-oven yöksi lukkoon. Mutta en allekirjoita sitä, että se olisi kodin ainoa imuri. Minusta latauksella ei montaa minuuttia imuroi.

Vierailija
2/4 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varsi-imurista, niitäkin on hyviä ja huonoja. Minulla oli aiemmin Electroluxin joku Ultrarapido (tai jotain sinne päin), sillä ei tehnyt yhtään mitään. Tai no joo, se irrotettava rikkaimuriosa toimi kohtalaisesti, mutta varsi-imuri ei jaksanut imeä. Vaihdoin sen sitten Dysonin, ja johan toimii! En minä sitä punninnut ole, mutta ei se nyt niin paljoa paina, etteikö jaksaisi käyttää. Väittäisin että pienessä asunnossa saattaisi riittää ainoaksi imuriksi. Isoa imuria kätevämpi siinä mielessä, että sen voi pitää aina käden ulottuvilla. Minulla se seisoo keittiön nurkassa, siitä se on kätevä napata ja imuroida murut pois. Jaksaa hyvin imaista roskat matoltakin, mihin Electrolux ei pystynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan myös Dysonin puolesta. Samat kokemukset Electroluxista ja Dysonista kuin nro 2:lla.

Vierailija
4/4 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin ergorapido on ollut aika huonotehoinen. Kevyt käyttää, mutta tepsii vaan kevyisiin roskiinkin. Ei riitä kodin varsinaiseksi imuriksi. Sinänsä helppo käyttää. Tosiaan pelkkä irroitettava rikkaimuriosa jaksaa vielä imeä kohtalaisesti. Ehkä joku toinen merkki on tehokkaampi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi