Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman miehen valitsisit jatkoon

Vierailija
01.10.2018 |

Itseäsi muistuttavan vai kuin huomattavan paljon erilaisen? Olen introvertti ja tottunut introverttiin seuraan. Ekstrovertti vaikuttaa hauskalta mutten tiedä, puhummeko lopulta samaa kieltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa minun olisi pitänyt valita kahden miehen välillä. Parisuhteeni ovat alkaneet niin, että olen tavannut ihmisen, josta olen kiinnostunut, ja hän on kiinnostunut minusta ja vähitellen olemme alkaneet tutustua toisiimme.

Vierailija
2/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaiset leikkii parhaiten keskenään.

Se on muutenkin vähän epäilyttävää jos jopa ne introvertit naiset haluaisi ekstroverttejä.

Kenet se introverttimies sitten löytää jos introt ja ekstrot on molemmat ekstromiehien perään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse introvertti ja ollut suhteessa kummankin tyyppisen ihmisen kanssa. Olen huomannut että minulle sopii paremmin introvertti, ekstrovertin kanssa saa olla koko ajan menossa, eivätkä ymmärrä oman ajan tärkeyttä ja tarvetta. 

Nykyinen partneri on introvertti, on paljon harmonisempi suhde kuin exän (ekstrovertti) kanssa. 

Vierailija
4/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen introvertti jolla oli ekstrovertti puolisona. En tahdo kuunnella koko ajan jotain älytöntä perunateatteria. Kirjaimellisesti oli pakko lhteä kotoa pois ja selitäppä tuollainen käytös ihmiselle joka ei ymmärrä.

Vierailija
5/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisen, jos tulisi vastaava tilanne eteen. Tosin nykyisessä suhteessa mun mies on harkitseva ja enemmän tarkkaileva kuin suupaltti. Minä taas mennä hiihtelen ja avoimesti höpöttelen tutuille ja tuntemattomille. Sosiaalisesti me ollaan kuin yö ja päivä, mutta silti rakastetaan toisiamme yli kaiken. En voisi parempaa kumppania löytää.

Vierailija
6/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko on ainoa peruste, jolla pohdit kahdesta miehestä, kumman valitsisit?

Olen itse sosiaalisesti lahjakas introvertti. Saan helposti uusia tuttavia ja jopa ystäviä, suhteet syvenevät nopeasti ja ihmiset yleisesti ottaen pitävät minusta. Koen sosiaaliset tilanteet kuitenkin väsyttäviksi enkä jaksaisi työviikon jälkeen viikonloppuisin olla kovin sosiaalinen. Mieluiten köllöttäisin sohvannurkassa mieheni kanssa.

Mies taas on ekstrovertti ja voimaantuu muiden ihmisten seurassa, mutta ei saa itse aikaiseksi järjestää mitään menoja tai tapaamisia yhdessä muiden kanssa. Hänen ihanneviikonloppunsa olisi sellainen, että käydään porukalla jossain klubeilla tai keikoilla ja sitten vielä porukkaa tulee yökylään tai me menemme heidän luokseen.

Onneksi on mahdollista löytää kompromisseja.