Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kännykkää ilmoittaa että tallennustila täynnä vaikka poistin kaikki ja asensin muistikortin?

Vierailija
30.09.2018 |

Niin siis kännykän laitteen muisti on täynnä. Laitoin kameran asetuksista tallennuspaikaksi SD KORTIN(minulla on siis 16gb:n). Kuitenkaan kun otan kuvia, niin en pysty avaamaan sitä kansiota kun tulee ilmoitus: Sovellusta ei voi avata. Tallennustila ei riitä Gallerian avaamiseen. Siirry OMAT-tiedostot kohtaan ja poista joitakin tiedostoja." ( tuolla kohdassa ei juuri ole mitään koska poistelin jo kaikki ja siirsin koneelle,yritin kaikkea)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla teki saman ja sitten aivan itsekseen olikin tila muuttunut ja tallennustilaa oli liikaakin eli oisko joku jumitila

Vierailija
2/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla teki saman ja sitten aivan itsekseen olikin tila muuttunut ja tallennustilaa oli liikaakin eli oisko joku jumitila

Miten pääsit tuosta eroon? Olen koittanut kyännistää uudelleen,sammutella ja yms... Pystyn kyllä ottamaan kuvia mutta en voi katsella niitä. Ärsyttävää. Onko se uuden puhelimen osto sitten :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kännykästä sovelluksia, joita et käytä.

Vierailija
4/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista kännykästä sovelluksia, joita et käytä.

No tosiaan ne sovellukset jotka haluaisin pitää on tuolla laiteeen muistilla, ja ei ole paljon. Mutta eikö kameran pitäisi ja gallerian pitäisi silti aueta koska sehän tallentaa muistikortille? Muistikortti on siis ihan tyhjä(puhelin en kyllä tunnistanut sen..en ymmärrä miksi ei anna minun katsella niitä kuvia jos otan)