Jäin kiinni itsetyydytyksestä-hävettää
Yöllä heräsin siihen, että puristin mieheni jalkaa reisien välissä ja orkku oli juuri tulossa. Pelästyin että mies huomaisi, joten käännyin ja yritin mahdollisimman pienellä liikkeellä hieroa itseäni alushousujen läpi. Pidätin hengitystä kun orgasmi tuli ja samassa kuulin kun mieheni sanoi että saako hän myös. Esitin nukkuvaa mutta tunsin että mies oli kova. Lopulta esitin että heräsin ja menin hänen päälleen. Mietin vaan että taisi tietää mitä tapahtui, koska olin aivan liukas ja turvoksissa.
Kommentit (7)
Mitä häpeämistä tuossa nyt on?
Seuraavalla kerra panet miehen selälleen ja öljyät mahan, siihen on kiva hieroa itseään.
N34
Ap hei, jos tämä on totta, niin nyt sulle nauraa kohta koko palsta.
Koitas nyt uskaltaa näyttää himosi ihan rohkeasti, niin ei tarvi hiljaa pimeessä hengitystä pidätellen piilotella. Ja ens kerralla masturboikaa ihan päiväsaikaan yhdessä laukeamiseen asti niin pääset noista ihmeellisistä estoistasi.
Häh? Jokin trolli vai?
Kyllä meillä saa itsetyydyttää ihan vapaasti niin aikuiset kuin lapsetkin? Jos mä itsetyydyttäisin vaimon vieressä, miten se eroaa siitä itsetyydytyksestä hävettävyydeltään, jos edeltävänä iltana runkkasin terska melkein vainon naamassa kiinni lastit sen naamalle? Eikö se sitten hävetä mutta peiton alla vieressä runkkaaminen hävettää? Entä jos koko nuppi on vaimon suussa ja tuun sinne? Tai jos mun kieli seikkailee vaimon pillussa? Ei kehtaa muuten sitä mulle sitten näyttää kun hävettää häh?
Kaikkea sitä.
Jos tilanne sinulla on tämä että et uskalla julkisesti itsetyydyyttää on parempi että eroat
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jokin trolli vai?
Kyllä meillä saa itsetyydyttää ihan vapaasti niin aikuiset kuin lapsetkin? Jos mä itsetyydyttäisin vaimon vieressä, miten se eroaa siitä itsetyydytyksestä hävettävyydeltään, jos edeltävänä iltana runkkasin terska melkein vainon naamassa kiinni lastit sen naamalle? Eikö se sitten hävetä mutta peiton alla vieressä runkkaaminen hävettää? Entä jos koko nuppi on vaimon suussa ja tuun sinne? Tai jos mun kieli seikkailee vaimon pillussa? Ei kehtaa muuten sitä mulle sitten näyttää kun hävettää häh?
Kaikkea sitä.
Saattaa sitten tulla yllätyksenä, mutta jotkut ihmiset on tosiaan tuollaisia, että alastomuuden ja itsensä näyttämisen hävettävyyden aste riippuu ihan tilanteesta. Mun vaimo esimerkiksi: saan kyllä antaa suuseksiä silmät auki ihan niin paljon kuin jaksan ja kehtaa hän jalkansakin levittää kun haluaa minun tulevan sisään. Jos taas toivoisin, että hän vaikkapa levittäisi jalkojaan kiusatakseen minua ENNEN seksiaktia, tai edes laittaisi läpinäkyvät pöksyt jalkaan niin ehei. Jos ehdotan että tekisi itselleen hyvää minun nähteni, niin herranjumalaEI. Jos ehdotan että tekisin itselleni hyvää hänen nähtensä, niin eieiei.
Näin se vaan menee.
No voiii, meillä minä saan tyydyttää itseni milloin haluan. Joskus mies katselee joskus ei. Eli jospa keskustelisitte aiheesta ni ei tarvitsisi hävetä.