Kissanmurhaaja ei saanut rangaistusta
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Omistaja sietäisi saada rangaistuksen eläimen heitteillejättämisestä!
Ne kissat ulkoili metsässä, täysin luvallista.
No on sen paikallisyhteisö sentään tuominnut jo, ei ole ko. metsästäjällä arvostusta eikä kunnioitusta enää. Pelkkä paskaläjä tosiaan. Syytä kiertää kaukaa jos vastaan tulee.
Tyyppi hävitti ne kissat, koska kyllä ne oli ammuttu. Itse oli retostellut teolla. Jännä ettei sillä ollut merkitystä oikeuden mielestä.
Paska on todennäköisesti ampunut ne kissat puuhun. Koirat ei saa metsässä kissoja saaliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kissat ulkoili metsässä, täysin luvallista.
Kyllä, olihan ne metsästäjänkin koirat vapaana, tosin koirien irtipitoon tarvitaan maanomistajan lupa. Oliko?
Ja kissa menee puuhun koiraa pakoon, tässä tapauksessa metsästäjä todellakin ampui ne.
Kai se edes menetti puheenjohtaja-asemansa?
Vierailija kirjoitti:
Ai koirien omistaja? Hänhän on ainoa joka syylistyi lain mukaan rikokseen.
Jaa, palstan kissanvihaajat taas paikalla. Kissat saa ulkoilla lain mukaan vapaana tuollaisella alueella. Koirat ei, ellei ole lupa esim. maanomistajalta. Koirien omistaja on ainoa joka rikkoi lakia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, palstan kissanvihaajat taas paikalla. Kissat saa ulkoilla lain mukaan vapaana tuollaisella alueella. Koirat ei, ellei ole lupa esim. maanomistajalta. Koirien omistaja on ainoa joka rikkoi lakia.
Minä olen itsekin kissanomistaja ja muutenkin todella eläinrakas, mutta en kertakaikkisesti hyväksy sitä, että kissojen annetaan juosta vapaana ominpäin. Se on hirveän vaarallista eläimelle itselleen ja kuormittaa luontoa turhaan. Oma paras ystäväni joutui syödyksi kun vanhemmat antoivat kissojen juosta vapaana ulkona. -1
Paska päätös, mutta minkäs teet, jos ei ole riittävää näyttöä. Epäilty kiistää teot, tietenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma paras ystäväni joutui syödyksi kun vanhemmat antoivat kissojen juosta vapaana ulkona. -1
Öö..mikä eläin kyseessä?
Eihän elukkaa voi "m urhata"... tsiisas.
Jotain rahaa nyt siihen loukkaantumiseenkin.
Vietiinköhän kuitenkin aseet pois?
Vierailija kirjoitti:
Useimmille lemmikin omistajille ovat ihan perheenjäniä lemmikit.
Rahalla eivät korvattavissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmille lemmikin omistajille ovat ihan perheenjäniä lemmikit.
Rahalla eivät korvattavissa
Juuri näin ja se on syytä muistaa myös susikeskusteluissa.
Tuollaisten takia en päästä kissoja ulos.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/b918495b-a211-4cec-bd3e-9a52bbf1a8f3_u…
Oksettavaa.
Hyvä juttu. Huolehtikaa kissoistanne.
Kissat kyllä tekee luonnossa paljon enemmän pahaa kuin koirat. Naapurin kiva kisuli toi kesän aikana kahdeksan kuollutta oravaa näytille eikä syynä ollut ruuan puute. Kissa on luonnostaan peto.
Oksettavaa on.
Kissat kuuluu pitää kiinni oman turvallisuutensa takia. Taas kerran!! todiste tästä. Jostain kumman syystä se vaan ei uppoa etenkään maalaisten päähän. Ei haluta tyhjätä hiekkalaatikkoja. Eletään harhassa, että kissa voi ulkoilla yksin. En itse voisi elää, jos altistaisin rakkaan perheenjäsenen vaaroille alttiiksi.
Ja tuo metsästäjän irvikuva on häpeäksi meille muille metsästäjille. Toisten lemmikkejä ei tapeta. Kissa ei ole villieläin. Onneksi itse tunnen fiksuja metsästäjiä.