Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko tänään joku naisten puolesta mielenosoitus missä ja monelta?
29.09.2018 |
kysymys
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse suoritan yhden miehen pop-up miekkarin naisten puolesta klo 12:00 rautatieasemalla.
Kai jotain raisk aajaa ollaan taas karkottamassa, niin pitäähän sitä koittaa vastustaa.
Oliko se tänään kun isäMmaan puolustajilla oli joku nais marssi. Komia näkyky kun kymmenkunta kansallismielistä miestä hoipuu krapuloissaan naisrauhan puolesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Enontekiön keskustasta 25km itäänpäin metsään.
Siellä.